Ja, dat.quote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef Duvel het volgende:
Damn, ze kan zingen, maar wat is 't toch een verschrikkelijk irritant mens.
Dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef Duvel het volgende:
Damn, ze kan zingen, maar wat is 't toch een verschrikkelijk irritant mens.
nee wij praten er gewoon hier over, jij en ikquote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef Greys het volgende:
The Aftershow, agossie, Davy
Oh, dat moet zeker in een ander topic?
Nee hoor, ik zit nu te zappen dankzij jullie, wist niet dat die show erop wasquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Dat stoort de anderen niet, die nog de herhaling aan het kijken zijn?
tuurlijk nietquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Dat stoort de anderen niet, die nog de herhaling aan het kijken zijn?
quote:I liked Nikki, Asnat, Neil.
quote:Nathalie was so amazing! She really rocked! Oh my, did you see audiences reaction? First performances before her was little boring but she waked me up! I'm so glad she made to top 12! Go Nathalie! I also liked Syarda because I have ever heard woman singing Linkin Park! And she sang my favourite song, Numb! Performance wasnt very good but I feel little bad she didnt make to top 12
How Davy didnt make it? He was good too. I'm happy Ferry didnt make it either, I never liked him and thank God Netherlands didnt vote him if judges liked him
Btw, what is the age limit of Idols? I found out that Pauline is born 1972!
I love this season!
quote:Mirjam and Bos were the best for me.
I can kind of appreciate Nathalie...i guess, but I'll never support any girl like that. she doesn't have the usual lack of emotion, and her shrieking isn't as intolerable as some other diva's, but she still isn't very good. I understand why people like her though, even if I can't stand that type of singer
Tiffany's song was boring, but I still support her
Davy had er wel bij mogen blijvenquote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef Insomaniac het volgende:
Nou! Ik heb het gister gemist, dus kijk nu. Heb ik net in het pronotopic gezien wie er allemaal zijn afgevallen en ik ben het niet eens!.
Die laatste die ik ontving was van zo'n treurig niveau dat negeren maar het beste is iddquote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
tuurlijk niet
aaaaaaaaaaarg kunnen die pm's ophouden!
Ipv Neil ja. Ik kan er eigenlijk nog steeds niet over uitquote:Op zondag 16 december 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Davy had er wel bij mogen blijven
quote:iedereen heeft iets van zijn eigen
quote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
TIffany moet ook worden afgezonken in iets dieps.
Nee joh, het is gewoon de nieuwe pop van Matell: De ik-zing-alsof-ik-moet-schijten-Barbiequote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom lijkt het toch steeds of ze een pruik op heeft?
Zoveel geblondeerd dat ze geen haar meer heeft?
whahahahaquote:Op zondag 16 december 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon de nieuwe pop van Matell: De ik-zing-alsof-ik-moet-schijten-Barbie
Dat zeiden we toch net al?quote:Op zondag 16 december 2007 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
Handig ook dat the Aftershow al een half uur bezig is op 4, terwijl ik 8 zit te kijken..
Die kan me niet hard genoeg jankenquote:Op zondag 16 december 2007 22:40 schreef Together het volgende:
Whehe, jankende Ferry weer in de Aftershow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |