Ja, dat.quote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef Duvel het volgende:
Damn, ze kan zingen, maar wat is 't toch een verschrikkelijk irritant mens.
Dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef Duvel het volgende:
Damn, ze kan zingen, maar wat is 't toch een verschrikkelijk irritant mens.
nee wij praten er gewoon hier over, jij en ikquote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef Greys het volgende:
The Aftershow, agossie, Davy
Oh, dat moet zeker in een ander topic?
Nee hoor, ik zit nu te zappen dankzij jullie, wist niet dat die show erop wasquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Dat stoort de anderen niet, die nog de herhaling aan het kijken zijn?
tuurlijk nietquote:Op zondag 16 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Dat stoort de anderen niet, die nog de herhaling aan het kijken zijn?
quote:I liked Nikki, Asnat, Neil.
quote:Nathalie was so amazing! She really rocked! Oh my, did you see audiences reaction? First performances before her was little boring but she waked me up! I'm so glad she made to top 12! Go Nathalie! I also liked Syarda because I have ever heard woman singing Linkin Park! And she sang my favourite song, Numb! Performance wasnt very good but I feel little bad she didnt make to top 12
How Davy didnt make it? He was good too. I'm happy Ferry didnt make it either, I never liked him and thank God Netherlands didnt vote him if judges liked him
Btw, what is the age limit of Idols? I found out that Pauline is born 1972!
I love this season!
quote:Mirjam and Bos were the best for me.
I can kind of appreciate Nathalie...i guess, but I'll never support any girl like that. she doesn't have the usual lack of emotion, and her shrieking isn't as intolerable as some other diva's, but she still isn't very good. I understand why people like her though, even if I can't stand that type of singer
Tiffany's song was boring, but I still support her
Davy had er wel bij mogen blijvenquote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef Insomaniac het volgende:
Nou! Ik heb het gister gemist, dus kijk nu. Heb ik net in het pronotopic gezien wie er allemaal zijn afgevallen en ik ben het niet eens!.
Die laatste die ik ontving was van zo'n treurig niveau dat negeren maar het beste is iddquote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
tuurlijk niet
aaaaaaaaaaarg kunnen die pm's ophouden!
Ipv Neil ja. Ik kan er eigenlijk nog steeds niet over uitquote:Op zondag 16 december 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Davy had er wel bij mogen blijven
quote:iedereen heeft iets van zijn eigen
quote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
TIffany moet ook worden afgezonken in iets dieps.
Nee joh, het is gewoon de nieuwe pop van Matell: De ik-zing-alsof-ik-moet-schijten-Barbiequote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom lijkt het toch steeds of ze een pruik op heeft?
Zoveel geblondeerd dat ze geen haar meer heeft?
whahahahaquote:Op zondag 16 december 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon de nieuwe pop van Matell: De ik-zing-alsof-ik-moet-schijten-Barbie
Dat zeiden we toch net al?quote:Op zondag 16 december 2007 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
Handig ook dat the Aftershow al een half uur bezig is op 4, terwijl ik 8 zit te kijken..
Die kan me niet hard genoeg jankenquote:Op zondag 16 december 2007 22:40 schreef Together het volgende:
Whehe, jankende Ferry weer in de Aftershow.
Word er al misselijk van als ik er aan denkquote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week is het Olliebollentijd
met die lengte is 10 cm brak water ook wel goed hoorquote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
TIffany moet ook worden afgezonken in iets dieps.
Wil je een LOllie dan?quote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Word er al misselijk van als ik er aan denk
quote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef Re het volgende:
[..]
met die lengte is 10 cm brak water ook wel goed hoor
quote:
Je gaat óf wel door óf niet door, dus je hebt 50% kans om door te gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
"De kans dat je afvalt is net zo groot als dat je doorgaat"
De kans dat je doorging was 66%, dat je niet doorging 33%, dus dat klopt niet helemaal, vader van Davy!
Maar dat was bij de auditie ook zo, dus dan klopt die stelling nog nietquote:Op zondag 16 december 2007 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je gaat óf wel door óf niet door, dus je hebt 50% kans om door te gaan.
Ik vond die uitspraak juist wel interessant, want daarmee erkende die afvaller dat ie slechter was dan de mensen die wel door waren (ok, da's een doordenkertje ...).quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
"De kans dat je afvalt is net zo groot als dat je doorgaat"
De kans dat je doorging was 66%, dat je niet doorging 33%, dus dat klopt niet helemaal, vader van Davy!
Hmmmm. Je merkt wel vaak tijdens Idol edities (hier en internationaal) dat thema's vaak verassend goed passen bij beoogde winnaars. Dit klinkt vooral als iets voor Nathalie, Charlene en Sandy.quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Together het volgende:
Thema van de volgende Liveshow: Las Vegas. Inclusief speciale gast, ik ben benieuwd wie. Het zal Hans Klok wel zijn ofzo.
vivaaaa las vegasquote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat voor muziek is dat, Las Vegas?
Ik zit te denken aan van die showmuziek, zoiets als Sinatra ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat voor muziek is dat, Las Vegas?
Zou Raffaëla ook niet een keer komen opdraven?quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Together het volgende:
Thema van de volgende Liveshow: Las Vegas. Inclusief speciale gast, ik ben benieuwd wie. Het zal Hans Klok wel zijn ofzo.
Dat zijn nog eens ideeen. Sms ze even door naar Hans, wie weet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hans Klok komt idd. Hij zal de kandidaten wel op het podium toveren ofzo. Hopelijk veranderen Tiffany en Asnat dan per ongeluk in een duif.
Heerlijk oubollig, maar ik had dat ook wel graag gezien eigenlijk in deze tijd van het jaarquote:Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom geen kerstliedjes eigenlijk? Ja, deden ze vorige keer ook al enzo, maar toch leuk, zo rond de kerst.
'per ongeluk' ja!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hans Klok komt idd. Hij zal de kandidaten wel op het podium toveren ofzo. Hopelijk veranderen Tiffany en Asnat dan per ongeluk in een duif.
Als het dan even meezit wordt hij gegrepen door een van die tijgers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:53 schreef Cee het volgende:
Neil die een nummer van Hans Klok gaat zingen? Met witte tijgers? Het liedje 'Ik ben een
die nathalie!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:22 schreef BVO het volgende:
De ochtend van de show.
Met Nigel en Nathalie beiden leuk.
En hij heeft al van die rode wangetjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als het dan even meezit wordt hij gegrepen door een van die tijgers.
Die jankende Ferry op de achtergrondquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:20 schreef BVO het volgende:
Aisha troost Nigel.
How sweet. En AIsha
![]()
.
Ik vind het wel een tof themaquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:53 schreef Cee het volgende:
Oh mèn hoe willen ze dát thema nou weer neerzetten?
Elvis? Celine Dion? Neil die een nummer van Hans Klok gaat zingen? Met witte tijgers? Het liedje 'Ik ben een gokker' van André Hazes? De tv-tune van Flipper?
Oh wacht, ongetwijfeld natuurlijk het hele repertoire van de Pussycat Dolls.
Waarschijnlijk gewoon veel veren inderdaad en veel glitter en lampjes en Pussycat Dolls achtige meuk. :/
Moeiteloos.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef Re het volgende:
binnen dat thema passen de meeste jongens ook wel geloof ik
This is myyyyyyyyyyyyy lifeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 19 december 2007 09:59 schreef oYo het volgende:
Sandy moet gewoon Shirley Bassey doen!
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaan er ballads in de Las Vegas style?
Noem er eens eentje dan? Ik kan er gewoon echt niet 1 bedenken!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Maar zelf vind ik dat uptempo beter bij het thema Las Vegas passen.
quote:Raffaela presenteert nieuwe single!
Aankomende zaterdag (22 december) is de eerste liveshow van het vierde seizoen van het tv-talentenjacht Idols!Naast optredens van de 12 kandidaten zal ook Raffaëla Paton, de winnares van het vorige seizoen haar opwachting maken. De zangeres zal namelijk haar nieuwe single komen zingen.
Paton, die in augustus 2006 beviel van haar dochtertje Beautifull Hope maakt dus aankomende weekend haar comeback in de muziek. Wel was ze tussendoor af en toe te bewonderen op de televisie en trad ze ook op in het land, maar een echte comeback bleef echter uit. Maar daar zal vanaf zaterdag verandering inkomen.
Meer informatie over de single is niet bekend, wie benieuwd is naar de nieuwe single van Raffaëla moet dus naar Idols kijken. De eerste liveshow van Idols staat in het teken van het thema Las Vegas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |