Ik hoop het maar ik blijf het gevoel houden dat er dit jaar veel goede kandidaten veel te vroeg zijn afgevallen waardoor hier niet de 12 besten staan... dat gevoel had ik andere jaren niet...quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:59 schreef Greys het volgende:
Maar misschien is het omdat we pas net begonnen zijn met de liveshows en dat we er nog wat meer in moeten komen? sprak zij hoopvol...
Klopt vind ik ook. Maar misschien heeft dat ook wel te maken dat de jury dit maal de laatste 18 heeft gekozen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, opvallend om te horen. Ik denk dat het groeien moet, als ik de finalisten vergelijk met de voorgaande jaren valt de nietszeggendheid best mee. Ik vind deze 12 samen kwalitatief sterker dan de finalisten eerder.
Dat blijf ik moeilijk te verteren vinden inderdaad, zeker Jennifer had er gewoon bij moeten zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:18 schreef oYo het volgende:
Ik mis vooral de twee indiase zussn... Wat een flater van de jury om die twee naar huis te zenden. Heb het gevoel dat er meer achter steekt. Maar zo is het elke keer wel wat.
WTF?quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat blijf ik moeilijk te verteren vinden inderdaad, zeker Jennifer had er gewoon bij moeten zitten.
Nee man, kijk maar even terug in haar topic... ik vond haar de winnares van Idols 4... was echt stomverbaasd dat ze werd weggestemd... domste beslissing van deze Idolsquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
WTF?. Jij vond Jennifer toch afschuwelijk?!
.
Domste beslissing is dat ze Neil door lieten gaan naar de laatste 18quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee man, kijk maar even terug in haar topic... ik vond haar de winnares van Idols 4... was echt stomverbaasd dat ze werd weggestemd... domste beslissing van deze Idols
Nou ik denk dat de breezersletjes Ollie en Bas veel interessanter vinden als vingermateriaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:33 schreef Greys het volgende:
Als Neil dan nu maar niet door alle smsjes steeds weer een ronde verder gaat.
The horror!
Dat bedoel ik ja, daar moet je toch echt niet aan denken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie die familie er voor aan om Neil persoonlijk naar de finale te stemmen.
De breezersletjes weten (hoop ik) wel beter ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de breezersletjes Ollie en Bas veel interessanter vinden als vingermateriaal
Zo'n jankbal is niet bepaald aantrekkelijk denk ik
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
"Maar hij is zo gevoelig en dat is schattig![]()
"
Dat moet geen probleem worden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]Dat ook nog ja!
Als jij nou ook even gaat snotteren, dan geef ik je 2 punten in de Game morgen
Ja er zijn zat kampers die zich blauw zullen sms'en... helaas... en als die de wietplantjes verkopen voor beltegoed dan wordt het een ernstige bedreigingquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
De breezersletjes weten (hoop ik) wel beter ja.
Maar die familie, TheVulture, die FAMILIE!!!!! Weet je hoeveel aanverwanten dat zeikerdje heeft?![]()
Ik hoop eigenlijk dat ie er nog even fijntjes op terugkomt en de hele familie aan de schandpaal nageltquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:45 schreef Greys het volgende:
En die ene welbespraaktebroer van Neil dan, die 'Wat mot je mannnnnn???' zat te blèren tegen Gordon toen die ook maar iets negatiefs over Neil durfde te zeggen. Het zal me niets verbazen als de Neil-maffia ook Gordon al lang in zijn greep heeft achter de schermen! Die roept vanavond ineens alleen nog maar lieve dingen over Neil!
![]()
Ik duim met je mee!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ie er nog even fijntjes op terugkomt en de hele familie aan de schandpaal nagelt
Die melding krijg ik ja. Nu nog.quote:
Even de verwijderde berichten ook verwijderd, misschien helpt hetquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die melding krijg ik ja. Nu nog.
Of je moet me geblokkeerd hebben, maar ik zou niet weten waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |