quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
Huub "neem je mij nou kwalijk dat ik je kerstbonus veilig wilde stellen?"
welke kerstbonus?
Zo wordt uiteindelijk iedereen die met Huub een relatie aangaat.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef yvonnea het volgende:
[..]
Wat kan dat mens drammen zeg
Je zult zo'n vrouw hebben
Ouch!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Of ben je nu echt zo dom als je eruit ziet ? "
dat is genoegdoening voor al dat gesnerp van de laatste wekenquote:
Juiste conclusie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Kaleddis het volgende:
Dus als ik het goed begrijp krijgen ze extra doekoe's voor oliebollen = tv-momentjes
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef akveor het volgende:
Alle vertrouwen van Lieke naar Huub toe is helemaal weg.
Huub blijft zeggen dat hij Lieke niet weg zal stemmen.
Heftige discussie tussen Huub en Lieke.
Er is in korte veel gezegd te lezen hier:
[COS #3021] Waar Huub weer is wedergekeerd..
[ afbeelding ]
Is echt lang geledenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef ruby het volgende:
De COSsen gaan snel vanavond. Helemaal toppie weet je.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke gaat zo verschrikkelijk janken, spugen en hyperventileren.......
Voor dekking toch ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Waarom heeft ze in godsnaam met Huub geneukt?
Om dat hok binnen te komen, Josè wist dat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Zender he.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef Deisyy het volgende:Akveor
Wie dacht er net nog meer dat Lieke een glas water in huub zijn gezicht ging gooien?
Ik wel, ze had net een glas water ingeschonken en Huub zei: In your face. Zegt Liek: Ja hier in your face en loopt op hem af.
Had het zo mooi gevonden als ze het gedaan had.
snerpdame lieke is ook gebakken lucht en een even grote hoer als huub dus wat dat betreft is zij geen haar beterquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef ericahysterica het volgende:
quote]Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef noucky het volgende:
Lieke laat die schreeuwlelijkerd toch, hij is geen knip voor de neus waard.
TV-time ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Dan liegt hij toch niet? Hij wilde het niet van mensen om hem heen horen, maar het 100% zeker weten door het ZELF op youtube te bekijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
Huub "overal gingen telefoontjes af opeens. Ik zeg "jongens ik wil helemaal geen spelinformatie horen"""
Leugenaar, hij heeft daarnet aan Jaap verteld dat hij heel veel youtube filmpjes heeft gezien
met een hoop gelul. I'm not impressedquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef schatje het volgende:
Huub veegt de vloer met Lieke aan.
Ja, die heeft vanaf dag1 gelijk gehad!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om dat hok binnen te komen, Josè wist dat.
Ja hoor, het zal niet waar zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand oordopjes?
Ik zie handel.....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Mén, Hedda is veel leuker dan Lieke
Mogen we haar inruilen voor Lieke ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat rook jij?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand oordopjes?
Ik zie handel.....
Gisteren riep hij nog dat ze wat hem betreft een paar jaar bij het Riagg kon aankloppen .....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Huub "ik heb nergens gezegd dat ik je eruit zal stemmen"
Nee dat is waar, het was meestal "ik werk je jankend op je knieén de poort uit"
Na de zoveelste nacht gedramquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
Na vannacht heeft Lieke een heel duidelijke keuze kunnen maken.
omdat ze haar mond houdt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
zo moeilijk is het niet om leuker dan Lieke te zijnquote:
Ze heeft wel gelijk, maar de basis om de kooi in te komen was beroerd; dat komt nooit meer goedquote:
Hmm, wie wat?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, het zal niet waar zijn.
het gaat erom dat hij het vandaag hoorde van streamers dat ze dat had gezegd. Volgens Lieke wilde ze gelijk naar 'm toe komen, en daar was hij het dus niet mee eensquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Py het volgende:
Wat is dit nou voor non-onderwerp over hoeveel tijd nadat Huub binnen was Lieke het had moeten zeggen? Wat voor punt denkt ie hiermee te maken
bij gebrek aan inhoud probeer je gewoon iets te vindenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Py het volgende:
Wat is dit nou voor non-onderwerp over hoeveel tijd nadat Huub binnen was Lieke het had moeten zeggen? Wat voor punt denkt ie hiermee te maken
Ze heeft toch die winterdepressie?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Liess het volgende:
JANKEN Lieke
Wrom dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan die Hedda niet gewoon dood of zo
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hedda kan Huub aan. Mooi te zien
Of jouw posts ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
haha, niet overdrijven, ouwequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo wordt uiteindelijk iedereen die met Huub een relatie aangaat.....
En omdat huub het daar niet mee eens is gaat hij los op Lieke? Of is er meer aan de hand?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het gaat erom dat hij het vandaag hoorde van streamers dat ze dat had gezegd. Volgens Lieke wilde ze gelijk naar 'm toe komen, en daar was hij het dus niet mee eens
Waar slaat dat nou weer op.Vind Hedda top.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ongetwijfeld, maar mag ik er eerst nog even mee spelen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ja lekker makkelijk om je onhebbelijkheden te kunnen schuiven op een ander.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo wordt uiteindelijk iedereen die met Huub een relatie aangaat.....
Heee fuck, kerel.....hoe gaat het met jequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, niet overdrijven, ouwe![]()
sms: "hang lieke" naar 4030
Je bent in de war met de spelletjes van Lieke.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zei de pa van Huub overigens ooit niet dat hij op moest passen voor de spelletjes van Hedda?
Wat een liefelijk tafereeltje zo met die kerstboom op de achtergrond...echt de kerstspiritquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen aanwezig Huub !
Dat heb ik dus ook even gedacht, maar dat is ook weer niet helmaal eerlijk. Lieke heeft Huub er wel twee keer ingehouden. Dus voor welke dekking dan....quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Py het volgende:
Hedda: 'Dit zijn de ruzies die wij na twee jaar hadden. Die heb je hier na 2 maanden. En zeker met iemand als LIeke. Het is gewoon een kutwijf'
Huh.....wat is loos.....jij hier....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar mag ik er eerst nog even mee spelen?
Heeft hij wel gezegd hoor, na die familiedag of wat was het.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent in de war met de spelletjes van Lieke.
leuk meisje zeker ook een huubfanquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sja. Je schijnt er ook hard van te gaan schreeuwen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
bij gebrek aan inhoud probeer je gewoon iets te vinden
dragqueens en ouwe jongens krentenbaard..huhquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
Kan die Ricardo niet meteen oprotten?
"'Lieke, ik help je hoor"
Ik vernietig het systeem van binnen uitquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh.....wat is loos.....jij hier....
Straatkind? wanneer is iemand een straatkind dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef riri het volgende:
Die Hedda is ook al zo'n straatkind
Niks oeps, Hedda weet hoe Huub is/was, niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef chufi het volgende:
Oops ! Hedda zegt dat Huub altijd al zo is geweest !!!
Ook. Theo heeft aan de telefoon gezegd dat hij vond dat Hedda spelletjes speelde en aan het manipuleren was. Na die half jaardag toen Hedda, Joris en Theo uitgenodigd waren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee nee, die dag dat Huub's pa in die villa was, Hedda met Huub zat te spelen......toen kreeg Huub nog even een brief van Teootje....dat Hedda niet zo zuiver was en dat hij op moest lettenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan jij niet voor een intercity gaan liggen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze had gezegd tegen Janice dat ze Huub eruit zou stemmen. Terwijl ze dus die dekkingsdeal hebben. Huub is daar dus kwaad over, en Lieke beweert dat ze gelijk naar hm toe wilde komen toen hij terug was. En eerder beweerde ze ook dat ze het al gezegd had, maar Huub dat niet meer weetquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En omdat huub het daar niet mee eens is gaat hij los op Lieke? Of is er meer aan de hand?
Ik heb wel een nightcap voor je....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernietig het systeem van binnen uit![]()
Doe 's Hedda caps posten?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heee fuck, kerel.....hoe gaat het met je
Indirect geeft ze dan toch ook aan dat Hedda zelf ook een kutwijf is. Goed geindoctineerd door Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Py het volgende:
Hedda: 'Dit zijn de ruzies die wij na twee jaar hadden. Die heb je hier na 2 maanden. En zeker met iemand als LIeke. Het is gewoon een kutwijf'
Er staat inderdaad een chromosoompje verkeerdquote:
ja, daar viel ze even uit haar rol. Snel gooit ze er maar overheen dat Lieke een kutwijf is (stuk of 4 keer)quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Py het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh.....wat is loos.....jij hier....
Heel erg slim van achter, daarom hebben ze haar mee laten gaan...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hedda kan Huub aan. Mooi te zien
Ik ben er niet van overtuigd dat Lieke zich horizontaal de kooi in gewerkt heeft, mijn reactie was meer omdat iedereen dat denkt. Maar ze zou hem er die 2 keer natuurljk wel ingehouden kunnen hebben weer vanwege die dekking.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook even gedacht, maar dat is ook weer niet helmaal eerlijk. Lieke heeft Huub er wel twee keer ingehouden. Dus voor welke dekking dan....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernietig het systeem van binnen uit![]()
Doe 's Hedda caps posten?
Paar keer gedaan.....gered door vertragingen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan jij niet voor een intercity gaan liggen?
Ach, maak je er niet druk om. Hij past in het rijtje van Peter6000, eenzaam en zielig.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan jij niet voor een intercity gaan liggen?
waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
Wat een sneue miep die Hedda
Tegen Jaap heeft hij gezegd dat hij heel veel youtube heeft gekeken. "Top!" zei Jaapquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
Huub zegt nu dat ie niks heeft gezien en terug gekeken...? I doubt it !
Goed zo, jochiequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, maak je er niet druk om. Hij past in het rijtje van Peter6000, eenzaam en zielig.
I second that motionquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom?
gelul! ze is best leuk en lekker
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil een streamlock van 6 minuten
![]()
Welke cap??quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leannemais, help even.
Wie is die klapjosti die net op een cap voorbij kwam?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom?
gelul! ze is best leuk en lekker
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Prospera het volgende:
Hedda: Huub hou ff je bek.
[ afbeelding ]
dan wil ik er ook wel eenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Om mee naar Lieke te gooien?
Doe maar
Het was Ricardo de avondbutler schat ik zo inquote:
Zelfverzekerde vrouw..... kan alléén maar komen omdat ze Huub's liefde heeftquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Prospera het volgende:
Hedda: Huub hou ff je bek.
[ afbeelding ]
Ik help je wel even hoor. Het is de butler Ricardo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leannemais, help even.
Wie is die klapjosti die net op een cap voorbij kwam?
Een butlertje ofzo!?quote:
Het gaat echt snel vanavond.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil een streamlock van 6 minuten
![]()
Yep... dat is de butlerquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een butlertje ofzo!?![]()
Hij zag eruit alsof hij een stuk piepschuim had zitten waar zijn hersenen horen
Gracias,quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik help je wel even hoor. Het is de butler Ricadro.
Bij deze besloten dat Hedda dus niet spoort.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef avonne het volgende:
Hedda kon het toen zo ontzettend goed vinden met Natasia
Wissel je wel af zodat niet alleen je rechterhand schraal is morgen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar dit "jochie" gaat wel neuken vanavond
Blijkbaar is de fysieke aanranding niet zo erg als de geestelijke aanranding van Held Huub. Aan de laatste had ze iets kunnen doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:18 schreef schatje het volgende:
Huub heeft al maanden spelletjes gespeeld![]()
Hij is voor haar opgekomen toen ze werd aangerand? Nu is ze haar aanranders dankbaar
Kan dat dingetje praten!?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef chufi het volgende:
Owh Riwcardo bemoeit zich er ook ff mee
Ach, ze heeft niet zo'n mongolenhoofd als Lieke.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Hedda is een lelijk mokkel
De term neuken is jou niet bekend? Vanwaar dit misverstand?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wissel je wel af zodat niet alleen je rechterhand schraal is morgen?
Denk er der ergste relnichtenstem bij die je kan verzinnen en het beeld is bijna compleetquote:
Ga even weer tegen NMNS zeikenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
De term neuken is jou niet bekend? Vanwaar dit misverstand?
Ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk er der ergste relnichtenstem bij die je kan verzinnen en het beeld is bijna compleet
Ehm. zijn niet alle oliebollen zonder vlees dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zijn ze vegetarisch en biologisch ?
Je moet je niet zo opwinden. Het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:31 schreef riri het volgende:
zo...streams uit...kijk niet meer naar mensen die elkaar zo kapot maken willens en wetens en de grootste trash daar in het huis vrij rond laten lopen.....
Mijn oma bakte ze in reuzelquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:33 schreef Py het volgende:
[..]
Ehm. zijn niet alle oliebollen zonder vlees dat?
(zolang in plantaardig vet gebakken)
ze zei in de tuin anders tegen Huub "hiervoor moest ik toch mee vanavond?"quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Misschien is Hedda er wel om Huub en Lieke te lijmen.
Welk rijtje pas jij dan ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, maak je er niet druk om. Hij past in het rijtje van Peter6000, eenzaam en zielig.
Ik vind haar ook niet fraai, maar dat is Lieke ook niet. Huub heeft het ook niet voor het uitkiezen, zeg maarquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Hedda is een lelijk mokkel
y0, SC-homies for lijf jeweetzellufquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Toch bedankt voor het tijdelijk ontlasten...
Hup, opname RIAGG, mag ze het kroontje van Amanda vast wel hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
Hedda vraagt recht op de vrouw af waarom Lieke nu een hekel heeft aan Huub, maar er volgt geen eenduidig antwoord, er komen weer heel vage verhalen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet fraai, maar dat is Lieke ook niet. Huub heeft het ook niet voor het uitkiezen, zeg maar
Hedda stinkt niet. Lieke wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet fraai, maar dat is Lieke ook niet. Huub heeft het ook niet voor het uitkiezen, zeg maar
En toch is het interessant om zo van dichtbij en tegelijkertijd van een afstand eens te zien hoe iemand zichzelf in luttele weken zo opviert dat haar partner een duivel wordt in haar ogen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hup, opname RIAGG, mag ze het kroontje van Amanda vast wel hebben.
Werd tijd. Ik vond het een beetje eenzijdig worden hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja de hele SC zit hier....is daar een storing ofzo?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub blijft maar roepen dat Lieke een hoer is.....'t wordt goddome tijd dat hij eens gaat afrekenen dan...
En elkaars namen op hun buik laten tatoërenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:35 schreef noekje het volgende:
Dadelijk is dit ook een Dennis en Nadia verhaal. Zijn ze uit de kooi, gaan ze samenwonen en katten adopteren.
Wehehe!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub blijft maar roepen dat Lieke een hoer is.....'t wordt goddome tijd dat hij eens gaat afrekenen dan...
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:35 schreef Liess het volgende:
Lieke praat tegen Hedda alsof ze een klein kind is
True, je ziet gebeuren hoe het binnen een relatie irl ook zo opeens afgelopen kan zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch is het interessant om zo van dichtbij en tegelijkertijd van een afstand eens te zien hoe iemand zichzelf in luttele weken zo opviert dat haar partner een duivel wordt in haar ogen.
Dat zij zich de villa in heeft geneukt is niet erg,maar dat ze daarna niet voor haar eigen gevoelens durfde uit te komen is wel erg. Vooral voor G.I.Lieke zelf. ( exceem, strakke kuiten, kotsen, hyperventileren enz. enz.)quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
Lieke, de vrouw die zichzelf de villa heeft ingeneukt. En nou haar mond vol heeft van principes.
ja, beetje raar, er mogen 'flinke' doodverwensingen door vanavond... avonne zal je ook wel een lul vinden..quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
eenzaam en zielig......
Ja, dat was interessant (en leerzaam, in a way). Ze heeft dit zichzelf echt helemaal alleen aangedaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch is het interessant om zo van dichtbij en tegelijkertijd van een afstand eens te zien hoe iemand zichzelf in luttele weken zo opviert dat haar partner een duivel wordt in haar ogen.
Je ziet een minpuntje en stapelt vervolgens verdenking op verdenking.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
True, je ziet gebeuren hoe het binnen een relatie irl ook zo opeens afgelopen kan zijn.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wissel je wel af zodat niet alleen je rechterhand schraal is morgen?
Nou....toen Dennis met zijn benen wijd op bed lag 'vroeger' wou ik dat ik geur-tv had !!!quote:
Er moet nodig een nieuwe COS komenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
True, je ziet gebeuren hoe het binnen een relatie irl ook zo opeens afgelopen kan zijn.
Klopt, maar ze heeft het Huub dus ook aangedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dat was interessant (en leerzaam, in a way). Ze heeft dit zichzelf echt helemaal alleen aangedaan
Jezus, Jim Bakkum gone wrongquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:37 schreef Prospera het volgende:
butler: 9 van de 10 mensen zien dat ze van elkaar houden.
Amanda: maar je kan niet praten voor die 9 anderen.
[ afbeelding ]
Kleuterklas-humor is wel jouw ding he?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
kunnen jullie niet veel meer in die COS blijven posten, dan valt er tenminste nog wat te lachen
Precies. Toen had ze geen moeite met de persoon Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
Nee Lieke je kon het maanden geleden niet al zeggen dat het niet werkte want toen had je zijn dekking nodig.
Ja, niet te vergeten. Eng proces eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, maar ze heeft het Huub dus ook aangedaan.
Des te meer te prijzen dat ze dat nu wel probeert te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zij zich de villa in heeft geneukt is niet erg,maar dat ze daarna niet voor haar eigen gevoelens durfde uit te komen is wel erg. Vooral voor G.I.Lieke zelf. ( exceem, strakke kuiten, kotsen, hyperventileren enz. enz.)
Feitelijk heeft ze dat nog steeds, ze teken haar doodvonnis nu als het waren, tenzij ze Jaap meekrijgt. want Brain stemt Lieke eruit en zal Amanda meenemen daarin.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
Nee Lieke je kon het maanden geleden niet al zeggen dat het niet werkte want toen had je zijn dekking nodig.
Ik vind het ook zo rot voor het snolletje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
Sneu voor Amanda eigenlijk.....ze was jarig...
Op zich wel, maar ik denk veel en veel te laat. De tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Des te meer te prijzen dat ze dat nu wel probeert te doen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:33 schreef kit2u het volgende:
Wat een ongelooflijk zielig mannetje die Huub.
Dreigt met niet terugkomen in de villa, komt vervolgens terug met versterking van hedda.
Hij kan het niet alleen tegen Lieke.
Voor mij is Lieke super duidelijk en logisch dat ze die kwal eruit wil stemmen.
Wat een egomannetje, kan alleen maar schreeuwen en en public de vuile was buiten hangen, bleeh.
quote:
Hmmm, wie wat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
Nou daar is ze anders al een hele tijd mee bezig, ze is niet voor niets bij hem weggelopen in hun relatie, en trouwens eigenlijk gaf ze Huub en zichzelf ook een steek door te zeggen, je denkt toch niet dat hij in bed je de waarheid vertelt als hij geil is(of iets in die trant.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:39 schreef Ziet het volgende:
ik heb huub nog nooit zo in bedwang gezien door iemand als door Hedda
mooi is dat
zij krijgt hem stil
zij laat hem beseffen hoe stom ie loopt te schreeuwen
Amanda smult hiervan. Nu kan ze haar relaassie met Brian extra op hemelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
Echtequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:39 schreef Ziet het volgende:
ik heb huub nog nooit zo in bedwang gezien door iemand als door Hedda
mooi is dat
zij krijgt hem stil
zij laat hem beseffen hoe stom ie loopt te schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |