Heeft hij wel gezegd hoor, na die familiedag of wat was het.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent in de war met de spelletjes van Lieke.
leuk meisje zeker ook een huubfanquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan die Hedda niet gewoon dood of zo
Sja. Je schijnt er ook hard van te gaan schreeuwen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
bij gebrek aan inhoud probeer je gewoon iets te vinden
dragqueens en ouwe jongens krentenbaard..huhquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
Kan die Ricardo niet meteen oprotten?
"'Lieke, ik help je hoor"
Ik vernietig het systeem van binnen uitquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh.....wat is loos.....jij hier....
Straatkind? wanneer is iemand een straatkind dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef riri het volgende:
Die Hedda is ook al zo'n straatkind
Niks oeps, Hedda weet hoe Huub is/was, niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef chufi het volgende:
Oops ! Hedda zegt dat Huub altijd al zo is geweest !!!
Ook. Theo heeft aan de telefoon gezegd dat hij vond dat Hedda spelletjes speelde en aan het manipuleren was. Na die half jaardag toen Hedda, Joris en Theo uitgenodigd waren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee nee, die dag dat Huub's pa in die villa was, Hedda met Huub zat te spelen......toen kreeg Huub nog even een brief van Teootje....dat Hedda niet zo zuiver was en dat hij op moest lettenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan jij niet voor een intercity gaan liggen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan die Hedda niet gewoon dood of zo
Ze had gezegd tegen Janice dat ze Huub eruit zou stemmen. Terwijl ze dus die dekkingsdeal hebben. Huub is daar dus kwaad over, en Lieke beweert dat ze gelijk naar hm toe wilde komen toen hij terug was. En eerder beweerde ze ook dat ze het al gezegd had, maar Huub dat niet meer weetquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En omdat huub het daar niet mee eens is gaat hij los op Lieke? Of is er meer aan de hand?
Ik heb wel een nightcap voor je....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernietig het systeem van binnen uit![]()
Doe 's Hedda caps posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |