quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Mén, Hedda is veel leuker dan Lieke
Mogen we haar inruilen voor Lieke ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat rook jij?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand oordopjes?
Ik zie handel.....
Gisteren riep hij nog dat ze wat hem betreft een paar jaar bij het Riagg kon aankloppen .....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Huub "ik heb nergens gezegd dat ik je eruit zal stemmen"
Nee dat is waar, het was meestal "ik werk je jankend op je knieén de poort uit"
Na de zoveelste nacht gedramquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
Na vannacht heeft Lieke een heel duidelijke keuze kunnen maken.
omdat ze haar mond houdt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
zo moeilijk is het niet om leuker dan Lieke te zijnquote:
Ze heeft wel gelijk, maar de basis om de kooi in te komen was beroerd; dat komt nooit meer goedquote:
Hmm, wie wat?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, het zal niet waar zijn.
het gaat erom dat hij het vandaag hoorde van streamers dat ze dat had gezegd. Volgens Lieke wilde ze gelijk naar 'm toe komen, en daar was hij het dus niet mee eensquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Py het volgende:
Wat is dit nou voor non-onderwerp over hoeveel tijd nadat Huub binnen was Lieke het had moeten zeggen? Wat voor punt denkt ie hiermee te maken
bij gebrek aan inhoud probeer je gewoon iets te vindenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Py het volgende:
Wat is dit nou voor non-onderwerp over hoeveel tijd nadat Huub binnen was Lieke het had moeten zeggen? Wat voor punt denkt ie hiermee te maken
Ze heeft toch die winterdepressie?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Liess het volgende:
JANKEN Lieke
Wrom dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan die Hedda niet gewoon dood of zo
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hedda kan Huub aan. Mooi te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |