quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
Huub "neem je mij nou kwalijk dat ik je kerstbonus veilig wilde stellen?"
welke kerstbonus?
Zo wordt uiteindelijk iedereen die met Huub een relatie aangaat.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef yvonnea het volgende:
[..]
Wat kan dat mens drammen zeg
Je zult zo'n vrouw hebben
Ouch!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Of ben je nu echt zo dom als je eruit ziet ? "
dat is genoegdoening voor al dat gesnerp van de laatste wekenquote:
Juiste conclusie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Kaleddis het volgende:
Dus als ik het goed begrijp krijgen ze extra doekoe's voor oliebollen = tv-momentjes
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef akveor het volgende:
Alle vertrouwen van Lieke naar Huub toe is helemaal weg.
Huub blijft zeggen dat hij Lieke niet weg zal stemmen.
Heftige discussie tussen Huub en Lieke.
Er is in korte veel gezegd te lezen hier:
[COS #3021] Waar Huub weer is wedergekeerd..
[ afbeelding ]
Is echt lang geledenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef ruby het volgende:
De COSsen gaan snel vanavond. Helemaal toppie weet je.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke gaat zo verschrikkelijk janken, spugen en hyperventileren.......
Voor dekking toch ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Waarom heeft ze in godsnaam met Huub geneukt?
Om dat hok binnen te komen, Josè wist dat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Zender he.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef Deisyy het volgende:Akveor
Wie dacht er net nog meer dat Lieke een glas water in huub zijn gezicht ging gooien?
Ik wel, ze had net een glas water ingeschonken en Huub zei: In your face. Zegt Liek: Ja hier in your face en loopt op hem af.
Had het zo mooi gevonden als ze het gedaan had.
snerpdame lieke is ook gebakken lucht en een even grote hoer als huub dus wat dat betreft is zij geen haar beterquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef ericahysterica het volgende:
quote]Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef noucky het volgende:
Lieke laat die schreeuwlelijkerd toch, hij is geen knip voor de neus waard.
TV-time ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Dan liegt hij toch niet? Hij wilde het niet van mensen om hem heen horen, maar het 100% zeker weten door het ZELF op youtube te bekijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
Huub "overal gingen telefoontjes af opeens. Ik zeg "jongens ik wil helemaal geen spelinformatie horen"""
Leugenaar, hij heeft daarnet aan Jaap verteld dat hij heel veel youtube filmpjes heeft gezien
met een hoop gelul. I'm not impressedquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef schatje het volgende:
Huub veegt de vloer met Lieke aan.
Ja, die heeft vanaf dag1 gelijk gehad!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om dat hok binnen te komen, Josè wist dat.
Ja hoor, het zal niet waar zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand oordopjes?
Ik zie handel.....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Mén, Hedda is veel leuker dan Lieke
Mogen we haar inruilen voor Lieke ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat rook jij?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand oordopjes?
Ik zie handel.....
Gisteren riep hij nog dat ze wat hem betreft een paar jaar bij het Riagg kon aankloppen .....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Huub "ik heb nergens gezegd dat ik je eruit zal stemmen"
Nee dat is waar, het was meestal "ik werk je jankend op je knieén de poort uit"
Na de zoveelste nacht gedramquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
Na vannacht heeft Lieke een heel duidelijke keuze kunnen maken.
omdat ze haar mond houdt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
zo moeilijk is het niet om leuker dan Lieke te zijnquote:
Ze heeft wel gelijk, maar de basis om de kooi in te komen was beroerd; dat komt nooit meer goedquote:
Hmm, wie wat?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, het zal niet waar zijn.
het gaat erom dat hij het vandaag hoorde van streamers dat ze dat had gezegd. Volgens Lieke wilde ze gelijk naar 'm toe komen, en daar was hij het dus niet mee eensquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Py het volgende:
Wat is dit nou voor non-onderwerp over hoeveel tijd nadat Huub binnen was Lieke het had moeten zeggen? Wat voor punt denkt ie hiermee te maken
bij gebrek aan inhoud probeer je gewoon iets te vindenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Py het volgende:
Wat is dit nou voor non-onderwerp over hoeveel tijd nadat Huub binnen was Lieke het had moeten zeggen? Wat voor punt denkt ie hiermee te maken
Ze heeft toch die winterdepressie?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Liess het volgende:
JANKEN Lieke
Wrom dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan die Hedda niet gewoon dood of zo
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hedda kan Huub aan. Mooi te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |