dat maakt niet uit. De regel is dat je na 24 uur weg kunt, niet dan je dan weg MOETquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe laat loopt de 24 uur af ?
Geeft niet.....tot nu toe krijgen een paar mensen die dit geluid wel delen keer op keer gelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, maar volgens mij ben je een van de weinigen die er zo over denkt
Als ik in de kroeg zitquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe laat loopt de 24 uur af ?
laten we het er maar op houden dat we van mening verschillenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft niet.....tot nu toe krijgen een paar mensen die dit geluid wel delen keer op keer gelijk.
Want Lieke is de meest "normale" persoon toch in de villa? Ben je daarvoor dit programma gaan volgen? Om een paar normale "saaie" mensen te zien?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef noucky het volgende:
Lieke laat die schreeuwlelijkerd toch, hij is geen knip voor de neus waard.
Wat kan dat mens drammen zegquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geniet met grote teugen. Vooral van haar stupiditeit.
Dan vraag ik me af waar die 52% vandaan komt, ik heb geen mobieltjequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker in die waan, van mensen zoals jij moeten ze het juist hebben
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is sneu voor Lieke. Ze is te eerlijk voor dit spel. Ze heeft oprecht om Huub gegeven en hem volledig vertrouwd. Ze voelt zich belazerd en ze is belazerd......Ik heb niet zoveel met Lieke, maar ik kan haar al weken voor 200 procent volgen.
Dat wens ik werkelijk geen enkele man toequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat kan dat mens drammen zeg
Je zult zo'n vrouw hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |