Hij gaat idd volledig op in het spel, ja.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Huub zelf volgens mij het minst... Huub houdt alleen van Huub en van geld, en wat hij moet doen om te zorgen dat Huub zoveel mogelijk geld wint dat doet hij... ongeacht alle andere emoties...
Hear Hearquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Prospera het volgende:
Huub: jullie zijn allemaal hoeren van jullie eigen gevoelens.
Ik heb geen streams, wat zegt Hedda dan zoal??quote:
Tis en blijft een sneak !quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef noucky het volgende:
Huub bekent dus dat hij iedereen voor de gek houdt, hij houdt alleen van zichzelf en krijgt een geile pik van kijkcijfers.
Ik hoop dat vanavond iedereen hem de villa uit gaat werken, wat een dictator, te walgelijk voor woorden.
vind jij Amanda ook zo domquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
300 is nog steeds meer dan 200 hoor....
De heimwee is er even uit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nou dat viel mij ook al op, ik zit al naar hem te kijken wat er anders is, maar ik kan er even geen vinger op leggen.
ja en..........? daar geniet jij toch ook van?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor hij is de grootste hoer.anders was hij echt niet teruggekomen
nou, nou, zo kan ie wel weer!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef ericahysterica het volgende:
lieke houd toch je kop stom konijn
Ze geniet hier van. Eindelijk kan ze er voor uitkomen dat ze tegen Huub gaat spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, ze kan nog wel een uurtje door.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Py het volgende:
Lieke: als je van iemand houdt dan heb je respect voor die iemand
Hedda: maar dan ken je hem nog niet
Het zijn allemaal hoeren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor hij is de grootste hoer.anders was hij echt niet teruggekomen
Heerlijk, met d'r monotone gedram.quote:
En weer stink je er in. Hij is nu wederom niet eerlijk. Hij heeft veel gehoord en kent zijn situatie. Dat gebruikt hij om er beter uit te komen. Hij speelt en is aan het acteren.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke blijft maar hetzelfde 'respect'riedeltje afdraaien. Man, wat zet ze zich voor lul![]()
En Huub is bloedeerlijk en op z'n best nu
wel nee in de sc lees ik ze erger hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, nou, zo kan ie wel weer!
Ik geniet met grote teugen. Vooral van haar stupiditeit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heerlijk, met d'r monotone gedram.
Jaap slaat keihard terug, maar op zijn moment. En dat moment kan nog ver weg zijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef noucky het volgende:
Huub is zijn eigen vertrek aan het inleiden, ik denk dat Jaap dit allemaal ook niet gaat pikken en Huub eruit gestemd wordt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze geniet hier van. Eindelijk kan ze er voor uitkomen dat ze tegen Huub gaat spelen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En weer stink je er in. Hij is nu wederom niet eerlijk. Hij heeft veel gehoord en kent zijn situatie. Dat gebruikt hij om er beter uit te komen. Hij speelt en is aan het acteren.....
Nou inderdaad, dat ze spontaan haar stem ff mag verliezenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef Ziet het volgende:
kan lieke ff der kop houden!!!
meeeeeeeen wat irritant zeg, ze zit echt overal tussen met der snater!
en terecht!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En weer stink je er in. Hij is nu wederom niet eerlijk. Hij heeft veel gehoord en kent zijn situatie. Dat gebruikt hij om er beter uit te komen. Hij speelt en is aan het acteren.....
Wat mij betreft hoeft Huub helemaal niet weg, maar ik lig in een deuk als mr. controlfreak het vergeet in te trekkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:
Huub, je 24 uur loopt zo af.
Ja he!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nou dat viel mij ook al op, ik zit al naar hem te kijken wat er anders is, maar ik kan er even geen vinger op leggen.
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.htmlquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef N.icka het volgende:
Kut dat ik geen streams heb , het klinkt zo gezellig allemaal
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef Ziet het volgende:
hehehe die hedda: ben je alleen maar met huub bezig geweest dan?
Ja, dat doet hij omdat hij weet dat hij niet anders meer kan. Hij is immers knalhard door de mand gevallen. De beste tactiek is dan: toegeven en er verklaringen aan geven.......en over the top......zodat hij er weer voordeel uit kan halen....en....het werkt bij jou.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
er valt nergens in te stinken, want daar komt hij eerlijk voor uit.
Huub heeft niemand nodig om zijn muil open te scheuren. De rest teert alleen op de gratie van zijn/haar neukmaatje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:51 schreef noucky het volgende:
Wat een intriest ventje die Huub, moest Hedda soms meekomen ter verdediging van hem?
Nu heeft Huub het lef om tegen iedereen te zeggen dat hij iedereen fuckt.
Hij heeft nog tot 01.00 uur.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft Huub helemaal niet weg, maar ik lig in een deuk als mr. controlfreak het vergeet in te trekken![]()
Wat dan ....???????/quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet, Huub heeft wat aantrekkelijks vanavond
ik vind hem nogal al een dronken brallerquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke blijft maar hetzelfde 'respect'riedeltje afdraaien. Man, wat zet ze zich voor lul![]()
En Huub is bloedeerlijk en op z'n best nu
sorry, maar volgens mij ben je een van de weinigen die er zo over denktquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij omdat hij weet dat hij niet anders meer kan. Hij is immers knalhard door de mand gevallen. De beste tactiek is dan: toegeven en er verklaringen aan geven.......en over the top......zodat hij er weer voordeel uit kan halen....en....het werkt bij jou.
Hoe laat loopt de 24 uur af ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft Huub helemaal niet weg, maar ik lig in een deuk als mr. controlfreak het vergeet in te trekken![]()
Dat lijkt niet zo...ze heeft het al meerdere keren uitgesproken, ook tegen Huub...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke op oorlogspad..... Unieke beelden. Ze lijkt het nu echt volledig gehad te hebben met Huub
dat maakt niet uit. De regel is dat je na 24 uur weg kunt, niet dan je dan weg MOETquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe laat loopt de 24 uur af ?
Geeft niet.....tot nu toe krijgen een paar mensen die dit geluid wel delen keer op keer gelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, maar volgens mij ben je een van de weinigen die er zo over denkt
Als ik in de kroeg zitquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe laat loopt de 24 uur af ?
laten we het er maar op houden dat we van mening verschillenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft niet.....tot nu toe krijgen een paar mensen die dit geluid wel delen keer op keer gelijk.
Want Lieke is de meest "normale" persoon toch in de villa? Ben je daarvoor dit programma gaan volgen? Om een paar normale "saaie" mensen te zien?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef noucky het volgende:
Lieke laat die schreeuwlelijkerd toch, hij is geen knip voor de neus waard.
Wat kan dat mens drammen zegquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geniet met grote teugen. Vooral van haar stupiditeit.
Dan vraag ik me af waar die 52% vandaan komt, ik heb geen mobieltjequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker in die waan, van mensen zoals jij moeten ze het juist hebben
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is sneu voor Lieke. Ze is te eerlijk voor dit spel. Ze heeft oprecht om Huub gegeven en hem volledig vertrouwd. Ze voelt zich belazerd en ze is belazerd......Ik heb niet zoveel met Lieke, maar ik kan haar al weken voor 200 procent volgen.
Dat wens ik werkelijk geen enkele man toequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat kan dat mens drammen zeg
Je zult zo'n vrouw hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |