quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet, Huub heeft wat aantrekkelijks vanavond
Behalve zuurpruim Lieke natuurlijk. De volgende in lijn voor een heiligverklaring?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "We zijn hier allemaal hoeren van onze eigen emotie "
Niks ziek, gewoon eerlijk,.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef riri het volgende:
zieke huub geeft toe dat hij alles doet voor de camera
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
En Huub zelf volgens mij het minst... Huub houdt alleen van Huub en van geld, en wat hij moet doen om te zorgen dat Huub zoveel mogelijk geld wint dat doet hij... ongeacht alle andere emoties...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Dat komt omdat Held Huub gelijk heeft, dat Lieke al maanden alleen maar bezig is om zichzelf via Held Huub in DGK te houden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke klinkt uigeblust en gaat bijna janken volgens mij......
"Zieke" Huub doet alles voor een show die ook jij volgt...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef riri het volgende:
zieke huub geeft toe dat hij alles doet voor de camera
Straks slaat ie door !quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef schatje het volgende:
Zo, Huub is zo scherp.
nou dat viel mij ook al op, ik zit al naar hem te kijken wat er anders is, maar ik kan er even geen vinger op leggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had hetzelfde gevoel.Huub is sterker geworden.En dat straalt hij uit.
Oké, ga ik zo even googlen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Een geflopt Veronica programma geloof ik
Nee, ze kan nog wel een uurtje door.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke klinkt uigeblust en gaat bijna janken volgens mij......
Blijf jij dan maar lekker in die waan, van mensen zoals jij moeten ze het juist hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang je niet zeker weet of dat zo gaat, is het dikke vette bullshit
Nee hoor hij is de grootste hoer.anders was hij echt niet teruggekomenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Huub zelf volgens mij het minst... Huub houdt alleen van Huub en van geld, en wat hij moet doen om te zorgen dat Huub zoveel mogelijk geld wint dat doet hij... ongeacht alle andere emoties...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |