wel nee in de sc lees ik ze erger hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, nou, zo kan ie wel weer!
Ik geniet met grote teugen. Vooral van haar stupiditeit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heerlijk, met d'r monotone gedram.
Jaap slaat keihard terug, maar op zijn moment. En dat moment kan nog ver weg zijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef noucky het volgende:
Huub is zijn eigen vertrek aan het inleiden, ik denk dat Jaap dit allemaal ook niet gaat pikken en Huub eruit gestemd wordt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze geniet hier van. Eindelijk kan ze er voor uitkomen dat ze tegen Huub gaat spelen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En weer stink je er in. Hij is nu wederom niet eerlijk. Hij heeft veel gehoord en kent zijn situatie. Dat gebruikt hij om er beter uit te komen. Hij speelt en is aan het acteren.....
Nou inderdaad, dat ze spontaan haar stem ff mag verliezenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef Ziet het volgende:
kan lieke ff der kop houden!!!
meeeeeeeen wat irritant zeg, ze zit echt overal tussen met der snater!
en terecht!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En weer stink je er in. Hij is nu wederom niet eerlijk. Hij heeft veel gehoord en kent zijn situatie. Dat gebruikt hij om er beter uit te komen. Hij speelt en is aan het acteren.....
Wat mij betreft hoeft Huub helemaal niet weg, maar ik lig in een deuk als mr. controlfreak het vergeet in te trekkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:
Huub, je 24 uur loopt zo af.
Ja he!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nou dat viel mij ook al op, ik zit al naar hem te kijken wat er anders is, maar ik kan er even geen vinger op leggen.
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.htmlquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef N.icka het volgende:
Kut dat ik geen streams heb , het klinkt zo gezellig allemaal
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef Ziet het volgende:
hehehe die hedda: ben je alleen maar met huub bezig geweest dan?
Ja, dat doet hij omdat hij weet dat hij niet anders meer kan. Hij is immers knalhard door de mand gevallen. De beste tactiek is dan: toegeven en er verklaringen aan geven.......en over the top......zodat hij er weer voordeel uit kan halen....en....het werkt bij jou.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
er valt nergens in te stinken, want daar komt hij eerlijk voor uit.
Huub heeft niemand nodig om zijn muil open te scheuren. De rest teert alleen op de gratie van zijn/haar neukmaatje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:51 schreef noucky het volgende:
Wat een intriest ventje die Huub, moest Hedda soms meekomen ter verdediging van hem?
Nu heeft Huub het lef om tegen iedereen te zeggen dat hij iedereen fuckt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |