Hij gaat idd volledig op in het spel, ja.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Huub zelf volgens mij het minst... Huub houdt alleen van Huub en van geld, en wat hij moet doen om te zorgen dat Huub zoveel mogelijk geld wint dat doet hij... ongeacht alle andere emoties...
Hear Hearquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Prospera het volgende:
Huub: jullie zijn allemaal hoeren van jullie eigen gevoelens.
Ik heb geen streams, wat zegt Hedda dan zoal??quote:
Tis en blijft een sneak !quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef noucky het volgende:
Huub bekent dus dat hij iedereen voor de gek houdt, hij houdt alleen van zichzelf en krijgt een geile pik van kijkcijfers.
Ik hoop dat vanavond iedereen hem de villa uit gaat werken, wat een dictator, te walgelijk voor woorden.
vind jij Amanda ook zo domquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
300 is nog steeds meer dan 200 hoor....
De heimwee is er even uit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nou dat viel mij ook al op, ik zit al naar hem te kijken wat er anders is, maar ik kan er even geen vinger op leggen.
ja en..........? daar geniet jij toch ook van?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor hij is de grootste hoer.anders was hij echt niet teruggekomen
nou, nou, zo kan ie wel weer!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef ericahysterica het volgende:
lieke houd toch je kop stom konijn
Ze geniet hier van. Eindelijk kan ze er voor uitkomen dat ze tegen Huub gaat spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, ze kan nog wel een uurtje door.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Py het volgende:
Lieke: als je van iemand houdt dan heb je respect voor die iemand
Hedda: maar dan ken je hem nog niet
Het zijn allemaal hoeren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor hij is de grootste hoer.anders was hij echt niet teruggekomen
Heerlijk, met d'r monotone gedram.quote:
En weer stink je er in. Hij is nu wederom niet eerlijk. Hij heeft veel gehoord en kent zijn situatie. Dat gebruikt hij om er beter uit te komen. Hij speelt en is aan het acteren.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke blijft maar hetzelfde 'respect'riedeltje afdraaien. Man, wat zet ze zich voor lul![]()
En Huub is bloedeerlijk en op z'n best nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |