quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heee fuck, kerel.....hoe gaat het met je
Indirect geeft ze dan toch ook aan dat Hedda zelf ook een kutwijf is. Goed geindoctineerd door Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Py het volgende:
Hedda: 'Dit zijn de ruzies die wij na twee jaar hadden. Die heb je hier na 2 maanden. En zeker met iemand als LIeke. Het is gewoon een kutwijf'
Er staat inderdaad een chromosoompje verkeerdquote:
ja, daar viel ze even uit haar rol. Snel gooit ze er maar overheen dat Lieke een kutwijf is (stuk of 4 keer)quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Py het volgende:
Hedda: 'Dit zijn de ruzies die wij na twee jaar hadden. Die heb je hier na 2 maanden. En zeker met iemand als LIeke. Het is gewoon een kutwijf'
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh.....wat is loos.....jij hier....
Heel erg slim van achter, daarom hebben ze haar mee laten gaan...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hedda kan Huub aan. Mooi te zien
Ik ben er niet van overtuigd dat Lieke zich horizontaal de kooi in gewerkt heeft, mijn reactie was meer omdat iedereen dat denkt. Maar ze zou hem er die 2 keer natuurljk wel ingehouden kunnen hebben weer vanwege die dekking.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook even gedacht, maar dat is ook weer niet helmaal eerlijk. Lieke heeft Huub er wel twee keer ingehouden. Dus voor welke dekking dan....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernietig het systeem van binnen uit![]()
Doe 's Hedda caps posten?
Paar keer gedaan.....gered door vertragingen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan jij niet voor een intercity gaan liggen?
Ach, maak je er niet druk om. Hij past in het rijtje van Peter6000, eenzaam en zielig.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan jij niet voor een intercity gaan liggen?
waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
Wat een sneue miep die Hedda
Tegen Jaap heeft hij gezegd dat hij heel veel youtube heeft gekeken. "Top!" zei Jaapquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
Huub zegt nu dat ie niks heeft gezien en terug gekeken...? I doubt it !
Goed zo, jochiequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, maak je er niet druk om. Hij past in het rijtje van Peter6000, eenzaam en zielig.
I second that motionquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom?
gelul! ze is best leuk en lekker
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil een streamlock van 6 minuten
![]()
Welke cap??quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leannemais, help even.
Wie is die klapjosti die net op een cap voorbij kwam?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom?
gelul! ze is best leuk en lekker
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Prospera het volgende:
Hedda: Huub hou ff je bek.
[ afbeelding ]
dan wil ik er ook wel eenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Om mee naar Lieke te gooien?
Doe maar
Het was Ricardo de avondbutler schat ik zo inquote:
Zelfverzekerde vrouw..... kan alléén maar komen omdat ze Huub's liefde heeftquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Prospera het volgende:
Hedda: Huub hou ff je bek.
[ afbeelding ]
Ik help je wel even hoor. Het is de butler Ricardo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leannemais, help even.
Wie is die klapjosti die net op een cap voorbij kwam?
Een butlertje ofzo!?quote:
Het gaat echt snel vanavond.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil een streamlock van 6 minuten
![]()
Yep... dat is de butlerquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een butlertje ofzo!?![]()
Hij zag eruit alsof hij een stuk piepschuim had zitten waar zijn hersenen horen
Gracias,quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik help je wel even hoor. Het is de butler Ricadro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |