Of jouw posts ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan die Hedda niet gewoon dood of zo
haha, niet overdrijven, ouwequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo wordt uiteindelijk iedereen die met Huub een relatie aangaat.....
En omdat huub het daar niet mee eens is gaat hij los op Lieke? Of is er meer aan de hand?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het gaat erom dat hij het vandaag hoorde van streamers dat ze dat had gezegd. Volgens Lieke wilde ze gelijk naar 'm toe komen, en daar was hij het dus niet mee eens
Waar slaat dat nou weer op.Vind Hedda top.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ongetwijfeld, maar mag ik er eerst nog even mee spelen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ja lekker makkelijk om je onhebbelijkheden te kunnen schuiven op een ander.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo wordt uiteindelijk iedereen die met Huub een relatie aangaat.....
Heee fuck, kerel.....hoe gaat het met jequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, niet overdrijven, ouwe![]()
sms: "hang lieke" naar 4030
Je bent in de war met de spelletjes van Lieke.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zei de pa van Huub overigens ooit niet dat hij op moest passen voor de spelletjes van Hedda?
Wat een liefelijk tafereeltje zo met die kerstboom op de achtergrond...echt de kerstspiritquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen aanwezig Huub !
Dat heb ik dus ook even gedacht, maar dat is ook weer niet helmaal eerlijk. Lieke heeft Huub er wel twee keer ingehouden. Dus voor welke dekking dan....quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Py het volgende:
Hedda: 'Dit zijn de ruzies die wij na twee jaar hadden. Die heb je hier na 2 maanden. En zeker met iemand als LIeke. Het is gewoon een kutwijf'
Huh.....wat is loos.....jij hier....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar mag ik er eerst nog even mee spelen?
Heeft hij wel gezegd hoor, na die familiedag of wat was het.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent in de war met de spelletjes van Lieke.
leuk meisje zeker ook een huubfanquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sja. Je schijnt er ook hard van te gaan schreeuwen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
bij gebrek aan inhoud probeer je gewoon iets te vinden
dragqueens en ouwe jongens krentenbaard..huhquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
Kan die Ricardo niet meteen oprotten?
"'Lieke, ik help je hoor"
Ik vernietig het systeem van binnen uitquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh.....wat is loos.....jij hier....
Straatkind? wanneer is iemand een straatkind dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef riri het volgende:
Die Hedda is ook al zo'n straatkind
Niks oeps, Hedda weet hoe Huub is/was, niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef chufi het volgende:
Oops ! Hedda zegt dat Huub altijd al zo is geweest !!!
Ook. Theo heeft aan de telefoon gezegd dat hij vond dat Hedda spelletjes speelde en aan het manipuleren was. Na die half jaardag toen Hedda, Joris en Theo uitgenodigd waren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee nee, die dag dat Huub's pa in die villa was, Hedda met Huub zat te spelen......toen kreeg Huub nog even een brief van Teootje....dat Hedda niet zo zuiver was en dat hij op moest lettenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan jij niet voor een intercity gaan liggen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze had gezegd tegen Janice dat ze Huub eruit zou stemmen. Terwijl ze dus die dekkingsdeal hebben. Huub is daar dus kwaad over, en Lieke beweert dat ze gelijk naar hm toe wilde komen toen hij terug was. En eerder beweerde ze ook dat ze het al gezegd had, maar Huub dat niet meer weetquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En omdat huub het daar niet mee eens is gaat hij los op Lieke? Of is er meer aan de hand?
Ik heb wel een nightcap voor je....quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernietig het systeem van binnen uit![]()
Doe 's Hedda caps posten?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heee fuck, kerel.....hoe gaat het met je
Indirect geeft ze dan toch ook aan dat Hedda zelf ook een kutwijf is. Goed geindoctineerd door Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Py het volgende:
Hedda: 'Dit zijn de ruzies die wij na twee jaar hadden. Die heb je hier na 2 maanden. En zeker met iemand als LIeke. Het is gewoon een kutwijf'
Er staat inderdaad een chromosoompje verkeerdquote:
ja, daar viel ze even uit haar rol. Snel gooit ze er maar overheen dat Lieke een kutwijf is (stuk of 4 keer)quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Py het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh.....wat is loos.....jij hier....
Heel erg slim van achter, daarom hebben ze haar mee laten gaan...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hedda kan Huub aan. Mooi te zien
Ik ben er niet van overtuigd dat Lieke zich horizontaal de kooi in gewerkt heeft, mijn reactie was meer omdat iedereen dat denkt. Maar ze zou hem er die 2 keer natuurljk wel ingehouden kunnen hebben weer vanwege die dekking.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook even gedacht, maar dat is ook weer niet helmaal eerlijk. Lieke heeft Huub er wel twee keer ingehouden. Dus voor welke dekking dan....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vernietig het systeem van binnen uit![]()
Doe 's Hedda caps posten?
Paar keer gedaan.....gered door vertragingen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan jij niet voor een intercity gaan liggen?
Ach, maak je er niet druk om. Hij past in het rijtje van Peter6000, eenzaam en zielig.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan jij niet voor een intercity gaan liggen?
waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
Wat een sneue miep die Hedda
Tegen Jaap heeft hij gezegd dat hij heel veel youtube heeft gekeken. "Top!" zei Jaapquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
Huub zegt nu dat ie niks heeft gezien en terug gekeken...? I doubt it !
Goed zo, jochiequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, maak je er niet druk om. Hij past in het rijtje van Peter6000, eenzaam en zielig.
I second that motionquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom?
gelul! ze is best leuk en lekker
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil een streamlock van 6 minuten
![]()
Welke cap??quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leannemais, help even.
Wie is die klapjosti die net op een cap voorbij kwam?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom?
gelul! ze is best leuk en lekker
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Prospera het volgende:
Hedda: Huub hou ff je bek.
[ afbeelding ]
dan wil ik er ook wel eenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Om mee naar Lieke te gooien?
Doe maar
Het was Ricardo de avondbutler schat ik zo inquote:
Zelfverzekerde vrouw..... kan alléén maar komen omdat ze Huub's liefde heeftquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Prospera het volgende:
Hedda: Huub hou ff je bek.
[ afbeelding ]
Ik help je wel even hoor. Het is de butler Ricardo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leannemais, help even.
Wie is die klapjosti die net op een cap voorbij kwam?
Een butlertje ofzo!?quote:
Het gaat echt snel vanavond.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil een streamlock van 6 minuten
![]()
Yep... dat is de butlerquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een butlertje ofzo!?![]()
Hij zag eruit alsof hij een stuk piepschuim had zitten waar zijn hersenen horen
Gracias,quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik help je wel even hoor. Het is de butler Ricadro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |