Welk rijtje pas jij dan ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, maak je er niet druk om. Hij past in het rijtje van Peter6000, eenzaam en zielig.
Ik vind haar ook niet fraai, maar dat is Lieke ook niet. Huub heeft het ook niet voor het uitkiezen, zeg maarquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Hedda is een lelijk mokkel
y0, SC-homies for lijf jeweetzellufquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Toch bedankt voor het tijdelijk ontlasten...
Hup, opname RIAGG, mag ze het kroontje van Amanda vast wel hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
Hedda vraagt recht op de vrouw af waarom Lieke nu een hekel heeft aan Huub, maar er volgt geen eenduidig antwoord, er komen weer heel vage verhalen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet fraai, maar dat is Lieke ook niet. Huub heeft het ook niet voor het uitkiezen, zeg maar
Hedda stinkt niet. Lieke wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet fraai, maar dat is Lieke ook niet. Huub heeft het ook niet voor het uitkiezen, zeg maar
En toch is het interessant om zo van dichtbij en tegelijkertijd van een afstand eens te zien hoe iemand zichzelf in luttele weken zo opviert dat haar partner een duivel wordt in haar ogen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hup, opname RIAGG, mag ze het kroontje van Amanda vast wel hebben.
Werd tijd. Ik vond het een beetje eenzijdig worden hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja de hele SC zit hier....is daar een storing ofzo?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub blijft maar roepen dat Lieke een hoer is.....'t wordt goddome tijd dat hij eens gaat afrekenen dan...
En elkaars namen op hun buik laten tatoërenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:35 schreef noekje het volgende:
Dadelijk is dit ook een Dennis en Nadia verhaal. Zijn ze uit de kooi, gaan ze samenwonen en katten adopteren.
Wehehe!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub blijft maar roepen dat Lieke een hoer is.....'t wordt goddome tijd dat hij eens gaat afrekenen dan...
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:35 schreef Liess het volgende:
Lieke praat tegen Hedda alsof ze een klein kind is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |