Er zijn zelfs honden zwaarder dan jijquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef -Blurk- het volgende:
Godalmighty
Dus ik moet met mij 55kg 150kg torsen, nee dat gaat niet lukken, laten we deze actie maar meteen afgelasten.
Ik schijn aan het bevallen te zijn, maar ik heb geen idee waarvanquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Van wie is Blurk eigenlijk zwanger!?
JE BENT MET GERT NAAR BED GEWEEST HE!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik schijn aan het bevallen te zijn, maar ik heb geen idee waarvan
Jaaaaa, mijn lekkere, slimme en lekkere paarse beertje, jammiequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet ik Kutvocht zo nog maar even roepen?
Niet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JE BENT MET GERT NAAR BED GEWEEST HE!
Dit keer wel...straightfaced lyer.....foei! Daar gaat de zweep aan te pas komen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Veulerst zei het!
En Veulerst liegt nooit!
Heb jij geen butler?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef Veulen het volgende:
Ik was even wat te drinken halen
9 maanden geledenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is ergens aan het vieren dat hij met Blurk seks heeft gehad
Heb je al geoefend dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef -Blurk- het volgende:
Dit keer wel...straightfaced lyer.....foei! Daar gaat de zweep aan te pas komen.
Was er niet iets over een trio?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit keer wel...straightfaced lyer.....foei! Daar gaat de zweep aan te pas komen.
Weggelopen, riep iets over dat zelfs turken tegenwoordig een beter leven hebben dan hijquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb jij geen butler?![]()
Je had toch zo'n chinees slaafje?
Dan moet je hem wel héél slecht behandelt hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weggelopen, riep iets over dat zelfs turken tegenwoordig een beter leven hebben dan hij![]()
Lijkt Lobasca welquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurk heeft een heel korte draagtijd
It's the most wonderful tiiiiiiiime of the yearquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nóg niet, maar dat gaat helemaal goed komen, buk maar.
Ian is daaaaar....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef -Blurk- het volgende:
Nóg niet, maar dat gaat helemaal goed komen, buk maar.
Dat trio was jij, Veulen en ik, en dat heeft ook nooit plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was er niet iets over een trio?
Als ie dat had gemogen was ie vast wel gebleven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan moet je hem wel héél slecht behandelt hebben![]()
Hij moest je oraal bevredigen hé?
Ik loop nog steeds op een berg te dolen op zoek naar Ian.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
Dat trio was jij, Veulen en ik, en dat heeft ook nooit plaatsgevonden.
Komt nog, liefje, komt nogquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat trio was jij, Veulen en ik, en dat heeft ook nooit plaatsgevonden.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ie dat had gemogen was ie vast wel gebleven.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ie dat had gemogen was ie vast wel gebleven.
DE bevruchting was dus 2 uur geleden.... Wie was er toen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, die was er ook vrij snel.
Een uur of 2 toch?
*doet raam open en roept.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds op een berg te dolen op zoek naar Ian.
WAT DE FUCK!?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
DE bevruchting was dus 2 uur geleden.... Wie was er toen...
Ian je word papa![]()
![]()
Twee uur oraal bevredigen? Dat vergt veel hoor van een tong, en van de man die er aan vastzitquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, die was er ook vrij snel.
Een uur of 2 toch?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Twee uur oraal bevredigen? Dat vergt veel hoor van een tong, en van de man die er aan vastzit
Mais oui mon cheriequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurk, als je bevallen bent kunnen we gewoon wéér seks hebben neem ik aan?
Ik hoor alleen een doorrookte kutstemquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
*doet raam open en roept.
Nu kan je op mijn fluwele stemgeluidje afkomen![]()
That would be moiquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik hoor alleen een doorrookte kutstem
Meteen nog 1 maken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurk, als je bevallen bent kunnen we gewoon wéér seks hebben neem ik aan?
We kunnen ze ook gewoon verdrinken weggevenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef -Blurk- het volgende:
Grote God, voor ik het weet heb ik een compleet gezin...the horror
Beetje laat hè schatje?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We kunnen ze ook gewoon verdrinken weggeven![]()
Of je zou de pil kunnen nemen natuurlijk
Te vondeling leggen op de vleesafdeling in de supermarktquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
We kunnen ze ook gewoon verdrinken weggeven![]()
Of je zou de pil kunnen nemen natuurlijk
Per ongeluk van de trap laten vallenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te vondeling leggen op de vleesafdeling in de supermarkt
I haven't gotquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het een jongen of een meisje?
Ja, wat denk je, vader in spé?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We moeten wel een naam verzinnen voor hij/zij naar buiten valt
De seks is al een tijdje overquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik stoor even tijdens de sex....
Dat is al een lang gepasseerd station Lobasca, ben al aan het bevallen, of het me bevalt wordt niet naar gevraagd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb geen sex, wel popcorn en een plekkie op de eerste rang... Delen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik puf wel even meequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is al een lang gepasseerd station Lobasca, ben al aan het bevallen, of het me bevalt wordt niet naar gevraagd.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen sex, wel popcorn en een plekkie op de eerste rang... Delen?
Oeh, goeie inderdaad!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
ik vind Lobébé wel leuk voor een spruitje
*schuift een stukje op*quote:
Nou, lekker danquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Als het een negerkindje is mag je het alleen opvoeden hoor
Ik vind Lobébé leuker dan Veulerst ookal heb ik beide koosnaampjes heul zelf verzonnenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
*schuift een stukje op*
Daar naast je staat ook nog frisdrank![]()
Ik stel trouwens veulerst voor voor dat kindekke
*lekker knus naast Veulen zit*quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
*schuift een stukje op*
Daar naast je staat ook nog frisdrank![]()
Ik stel trouwens veulerst voor voor dat kindekke
Je was zo stilquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb ik ook al geen inspraak in de naam?
Je bent echt een slet jij hequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind Lobébé leuker dan Veulerst ookal heb ik beide koosnaampjes heul zelf verzonnen
Ik vind Beatrix wel een krachtige naamquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Lobébé leuker dan Veulerst ookal heb ik beide koosnaampjes heul zelf verzonnen
Jij bent slechts draagmoederquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb ik ook al geen inspraak in de naam?
Ik nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
*lekker knus naast Veulen zit*
Ik duim voor een tweeling
Oeh, ook best een goeiequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind Beatrix wel een krachtige naam
*pakt telefoon*quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Djeeezzz, overleg anders even met Lobasca
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het wordt wel jouw halfzusje/halfbroertje hé
Ik vind dat jij meer recht van spreken hebt als zijnde mijn eerste dochterquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
*pakt telefoon*
Lobébé en anders niets![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, Lobas hou je me plekkie warm?
Jullie hebben het allemaal heel erg naar de zin hè?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, Lobas hou je me plekkie warm?
Ik heb vakantiequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jullie hebben het allemaal heel erg naar de zin hè?
En ik mag het zware werk opknappen
Ik puf toch mee!?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jullie hebben het allemaal heel erg naar de zin hè?
En ik mag het zware werk opknappen
Dat maak t het weer een beetje goed dan Ian.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik puf toch mee!?
En als het een mooi kindje is zal ik je straks even extra verwennen![]()
En als het nu een lelijk kindje is?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat maak t het weer een beetje goed dan Ian.
Ik fuck overal, darlingquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:33 schreef Lobasca het volgende:
Ian is aan het fucken in de COS
Dat kán nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En als het nu een lelijk kindje is?
Kloptquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ligt Blurk op haar rug naar adem te happen
Slaap lekker, bevallig meisje!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Dag allemaal, tot morgen heel laat! Moet uitrusten van de bevalling, dus ik denk niet dat ik eerder dan een uur of 9 morgenavond hier weer ben.
JAAAAAAAAAAAAAAAH!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JE HEBT HET WEL TEGEN JE VADER JAH!
Waarschijnlijk vanwege de lange afstand die het bericht af moest leggenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dit klinkt op een of andere manier niet echt geloofwaardig.
Ik was even in de COS spelenquote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
Is me plekkie nog warm?
Linkje graag. Die gasten jassen er in 60 minuten gewoon 600 posts door heen.quote:
De laatste twee zijn van mijquote:Op zondag 16 december 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Linkje graag. Die gasten jassen er in 60 minuten gewoon 600 posts door heen.
Die reacties over de TTquote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
Trouwens best knap voor iemand zonder streams
Ik wilde wat zeggen, maar het was nogal offtopic, dus ik heb me beheerstquote:
care, het is daar bijna net zo erg als hierquote:Op zondag 16 december 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen, maar het was nogal offtopic, dus ik heb me beheerst
Erger nog, hier is de hoofdmoot sex met veel eromheen. Daar is het Dgk met veel eromheen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
care, het is daar bijna net zo erg als hier
Of KPDquote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Erger nog, hier is de hoofdmoot sex met veel eromheen. Daar is het Dgk met veel eromheen.
Na sluiting denk ik dat deze SC maar naar sex moet.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
Is me plekkie nog warm?
Lovequote:
Te lang, Dat moet wel een boom van hier naar de maan zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
Hoelang ben ik nu al met de kerstboom bezig?
En ik ben nog niet klaarquote:Op zondag 16 december 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te lang, Dat moet wel een boom van hier naar de maan zijn.
Dit moet de beste boom van Nederland wordenquote:Op zondag 16 december 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik ben nog niet klaarpietje precies
Jeetje, over 3 weken moet je hem al weer opruimen hoor. Denk je dat je voor die tijd klaar bent?quote:Op zondag 16 december 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
En ik ben nog niet klaarpietje precies
Of de boom naar de maanquote:Op zondag 16 december 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te lang, Dat moet wel een boom van hier naar de maan zijn.
Ik heb een lap met camquote:Op zondag 16 december 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit moet de beste boom van Nederland worden
quote:Op zondag 16 december 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jeetje, over 3 weken moet je hem al weer opruimen hoor. Denk je dat je voor die tijd klaar bent?
quote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een lap met cam![]()
![]()
Morgen 100% zeker weten, zet ik úm op de plaat
quote:Op zondag 16 december 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*geeft lobasca een doosje met zuurstokken en chocoladekransjes voor in de boom*
Vooruit dan maar weer, gelukkig heb ik een termoskan vol.quote:
Tof, ik ben benieuwdquote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb een lap met cam![]()
![]()
Morgen 100% zeker weten, zet ik úm op de plaat
Als ik U niet ontrief, freule?quote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer, gelukkig heb ik een termoskan vol.
*schenkt mok chocomel in voor Lobasca*
Toefje slagroom er op mevrouw?
Geen enkel probleem madame.quote:
Ik was nog zo netjes om niet ze zeggen dat het leuk is om op de plaat te zetten ipv op je plaat te gaanquote:
Wel tof dat je mijn lepeltje steelt terwijl ik heul geen chocomel krijg in eerste instantiequote:Op zondag 16 december 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen enkel probleem madame.
*spuit slagroom*
*Kijkt zoekend rond en ziet geen lepeltje*
*Jat er vervolgens 1 van Ian en steekt die in de mok*
Astu mevrouw
Merci, mooie coupe!quote:Op zondag 16 december 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen enkel probleem madame.
*spuit slagroom*
*Kijkt zoekend rond en ziet geen lepeltje*
*Jat er vervolgens 1 van Ian en steekt die in de mok*
Astu mevrouw
quote:Op zondag 16 december 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was nog zo netjes om niet ze zeggen dat het leuk is om op de plaat te zetten ipv op je plaat te gaan
Maar dat mag ik wel ik doe het ook wel es
Ik ben een heuze artiest met slagroomspuitquote:
Ik probeer me even in te houden om de sfeer niet meteen te verpestenquote:Op zondag 16 december 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben een heuze artiest met slagroomspuit
Sorry liefde van me leven, je wil ook. Wat dom van me om dat te vergeten.quote:Op zondag 16 december 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel tof dat je mijn lepeltje steelt terwijl ik heul geen chocomel krijg in eerste instantie
Nu ophouden Veulen, of ik fiets naar je toequote:Op zondag 16 december 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben een heuze artiest met slagroomspuit
quote:Op zondag 16 december 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry liefde van me leven, je wil ook. Wat dom van me om dat te vergeten.
*schenkt chocomel in*
*spuit er extra veel slagroom op*
*kijkt eens rond en denkt na*
eeeh... liefje ik heb geen lepeltjes meer. Maar je mag de mijne okee?
Ik wist gewoon dat jij ging zitten doordenkenquote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer me even in te houden om de sfeer niet meteen te verpesten![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets van aan trekken, JIJ hebt morgen een prachtige boom![]()
Ze zit de hele zooi op te geylen!quote:Op zondag 16 december 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu ophouden Veulen, of ik fiets naar je toe
Je kent me zo goedquote:Op zondag 16 december 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij ging zitten doordenken
*verslikt zich*quote:Op zondag 16 december 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Nu ophouden Veulen, of ik fiets naar je toe
Ik moet het technische gedeelte van bewerken e.d. nog onder de knie krijgen..quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zit de hele zooi op te geylen!
quote:Op zondag 16 december 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
*verslikt zich*
Krijg ik dan billenkoek?
Kutquote:Op zondag 16 december 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als je het wilt, krijg je het niet
Ach daar helpen we je wel mee.quote:Op zondag 16 december 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik moet het technische gedeelte van bewerken e.d. nog onder de knie krijgen..
Ik kwam er vanmiddag bij toeval achterquote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach daar helpen we je wel mee.Die boom krijgen we hoe dan ook te zien.
En een laptop met ingbouwde camera is wel handig, geen snoeren die los bengelen
Jullie hebben me doorquote:Op zondag 16 december 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof Lobébé en ik jou niet meteen doorhebben
las het ik lurk op mijn werkquote:Op zondag 16 december 2007 01:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kwam er vanmiddag bij toeval achter
Ben ik ook. Heel degelijk en netjes, saai in bed ook enzo.quote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik maar denken dat Veulerst een net paardenmeisje was
quote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben ik ook. Heel degelijk en netjes, saai in bed ook enzo.
Ja ken het wel handig hoor.. Die cam stond ook al die tijd al aan wist je datquote:Op zondag 16 december 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
Ik dacht dat het een opening was om een cam in te pluggen, is het een camera-oogje![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben ik ook. Heel degelijk en netjes, saai in bed ook enzo.
Heb al geëdit skattiequote:Op zondag 16 december 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geloof je me niet? This echt zo hoor
Heb jij ook naaktfoto's van Lobasca?quote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
Ja ken het wel handig hoor.. Die cam stond ook al die tijd al aan wist je dat
Yep !!! En ik werk bij een groot Media bedrijfquote:Op zondag 16 december 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb jij ook naaktfoto's van Lobasca?
Ships dacht dat ik iets unieks in handen had.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep !!! En ik werk bij een groot Media bedrijf
PCM, morgen grote naaktfoto's van Lobasca in alle krantenquote:Op zondag 16 december 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
Yep !!! En ik werk bij een groot Media bedrijf
Zie je wel dat ik saai benquote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit goede nuecqseks gehad.
Dat gaat dan overmorgen worden.. (En geen pcm hoor. nog groterquote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
PCM, morgen grote naaktfoto's van Lobasca in alle kranten
RTL?quote:Op zondag 16 december 2007 01:23 schreef Soury het volgende:
Dat gaat dan overmorgen worden.. (En geen pcm hoor. nog groter)
Nah.. en bibber maar niet hoor.quote:
Ligt eraan wat je leuk vind.quote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn ook gewoon géén leuke kerstliedjes...
Gat in de marktquote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn ook gewoon géén leuke kerstliedjes...
Allemaal Wham en Mariah Carey zekerquote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je leuk vind.
Ik heb er zo'n 330 hier op me computer staan die ik binnenkort op cd prop en dat eens snoei hard ga draaien. Zo hard dat mijn familie er gillend gek van word
Nah is nee of ja?quote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
Nah.. en bibber maar niet hoor.![]()
Mijn invloed is nihiel
Als je geen invloed hebt kan je het ook niet verneukenquote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah.. en bibber maar niet hoor.![]()
Mijn invloed is nihiel
Ik heb een hoop nog niet gedraaid of uitgezocht.quote:
Nou dat kan ik zeker wel maar dat noemen ze sabotagequote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je geen invloed hebt kan je het ook niet verneuken
Ben je al bezig met de volgende COS?quote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je geen invloed hebt kan je het ook niet verneuken
Lieber Gottquote:Op zondag 16 december 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een hoop nog niet gedraaid of uitgezocht.
Maar een snelle blik vertelt me dat er zelfs duitse kerstliedjes bij zitten
Ik vond 2 per avond eigenlijk wel weer genoegquote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ben je al bezig met de volgende COS?
Ik verheug me er nu al op
Ja maar ik zie je nooit meer in de COS. Vergeef me alsjeblieftquote:Op zondag 16 december 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 2 per avond eigenlijk wel weer genoeg![]()
En jij was heul vergeten dat al die briljante OP's van vroeger ook van mij waren
Voor deze ene keerquote:Op zondag 16 december 2007 01:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja maar ik zie je nooit meer in de COS. Vergeef me alsjeblieft
Sweet dreams !!quote:
Je wil niet weten wat er nog meer tussen zit.quote:
Hier, zie hoe ik je misquote:Op zondag 16 december 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is die Vuige Veulerst zo plotsklaps heen!?
Jij begon over kerstliedjesquote:Op zondag 16 december 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is die Vuige Veulerst zo plotsklaps heen!?
Ik was niet weg, alleen heel erg afgeleid nuquote:
Lobébé moet haar boom doen.quote:Op zondag 16 december 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
Lobasca gaat wel mooi weg zonder de afwas te doen he
Het is dat ik een vaatwasser heb hier maar andersquote:Op zondag 16 december 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobébé moet haar boom doen.
Geen tijd voor afwas.
God lekker he? En dan weer te lui zijn om um uit te ruimen ..quote:Op zondag 16 december 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is dat ik een vaatwasser heb hier maar anders
Zal ik je eens wat vertellen?quote:Op zondag 16 december 2007 01:49 schreef Soury het volgende:
God lekker he? En dan weer te lui zijn om um uit te ruimen ..
Echt wel.. Tis wel een nadeel als je alleen bent. Ik zet um aan als ik dingen ga missen en dan is ie nog niet echt vol. Maar mijn keuken zit in de woonkamer zeg maar tis één ruimte en maakt geen herrie. Maar het lekkere vind ik dat er nooit zooi op het aanrecht staat. Ook ivm dat het één kamer is. Zeker als je visite hebt!! Super dusquote:Op zondag 16 december 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?
Ik doe echt nooit wat met dat ding, ik vergeet het er altijd in te zetten. Als iedereen thuis is dan steekt iemand anders het er altijd wel in en zet hem aan, ruimt hem uit.
Ben ik alleen dan was ik alles met de hand af, vergeet het kreng namelijk altijd aan te zetten. En als ik hem dan wel aanzet vind ik het zo'n klote herrie maken dat ik gek word. Later als ik groot ben wil ik geen vaatwasser.
Misschien is het toch wel wat voor mijquote:Op zondag 16 december 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
Echt wel.. Tis wel een nadeel als je alleen bent. Ik zet um aan als ik dingen ga missen en dan is ie nog niet echt vol. Maar mijn keuken zit in de woonkamer zeg maar tis één ruimte en maakt geen herrie. Maar het lekkere vind ik dat er nooit zooi op het aanrecht staat. Ook ivm dat het één kamer is. Zeker als je visite hebt!! Super dus
Zullen we dan maar samen gaan wonenquote:Op zondag 16 december 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien is het toch wel wat voor mij
Opruimen en dingen netjes houden is voor watjes
Doe dan een linkjequote:Op zondag 16 december 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
Hee Ian als je echt een mooi kerstliedje wil horen.
A Marshmallow World. Misschien een beetje soft voor je, maar wel 1 van mijn meest favorieten.
Hahha Ik heb er wel es moeite mee hoor ...Ik loop al jaren te bléren over een schoonmaakster maar heb er nog steeds geen werk van gemaakt. Zelfs daarmee ben ik laksquote:
Deze schat: http://nl.youtube.com/watch?v=dV6OI6IBemAquote:
De mijne heeft lekker een "Top-solo" functie... dan staan alleen de sproeiers van de bekerlade en de besteklade aan, de borden die eronder staan worden dan ook wel schoon mits het er niet te veel zijn (stuk of 12 max. ongeveer)quote:Op zondag 16 december 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel.. Tis wel een nadeel als je alleen bent. Ik zet um aan als ik dingen ga missen en dan is ie nog niet echt vol. Maar mijn keuken zit in de woonkamer zeg maar tis één ruimte en maakt geen herrie. Maar het lekkere vind ik dat er nooit zooi op het aanrecht staat. Ook ivm dat het één kamer is. Zeker als je visite hebt!! Super dus
Niet uitnodigen dusquote:Op zondag 16 december 2007 02:11 schreef Soury het volgende:
Hahha Ik heb er wel es moeite mee hoor ...Ik loop al jaren te bléren over een schoonmaakster maar heb er nog steeds geen werk van gemaakt. Zelfs daarmee ben ik laksEn met kerst komt mijn familie hier fuck !!! Dat word poetsen
Misschien moet ik de gebruiksaanwijzig es lezen. Ik druk altijd op dezelfde knoppen. En dan doet ie ut . Maar er zitten meerdere mogelijkheden op. Maar ben bang dat ik het omzeep help zeg maarquote:Op zondag 16 december 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne heeft lekker een "Top-solo" functie... dan staan alleen de sproeiers van de bekerlade en de besteklade aan, de borden die eronder staan worden dan ook wel schoon mits het er niet te veel zijn (stuk of 12 max.ongeveer)
Ideaal dus.... glazen/bekers en bestek heb ik altijd het meest en die paar borden worden dan ook gelijk schoon.
Je moet alleen geen pannen of andere dingen hebben of die moet je in de bekerlade doen.
En... waskweer
Jij hebt een hoop COSpret gemistquote:Op zondag 16 december 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne heeft lekker een "Top-solo" functie... dan staan alleen de sproeiers van de bekerlade en de besteklade aan, de borden die eronder staan worden dan ook wel schoon mits het er niet te veel zijn (stuk of 12 max. ongeveer)
Ideaal dus.... glazen/bekers en bestek heb ik altijd het meest en die paar borden worden dan ook gelijk schoon.
Je moet alleen geen pannen of andere dingen hebben of die moet je in de bekerlade doen.
En... waskweer
Alleen als je een Miele hebt..... verder heeft geen enkel merk een (volwaardige) besteklade (want Miele-patent) en dus is het voor de andere merken ook vrijwel zinloos om een Top-solo functie te hebben...quote:Op zondag 16 december 2007 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet ik de gebruiksaanwijzig es lezen. Ik druk altijd op dezelfde knoppen. En dan doet ie ut . Maar er zitten meerdere mogelijkheden op. Maar ben bang dat ik het omzeep help zeg maar
Ik merk het... ik ben nog ff bijlezenquote:Op zondag 16 december 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt een hoop COSpret gemist_
Kerstig, maar ik ken het in ieder geval nog niet, dat scheelt een hoop.quote:Op zondag 16 december 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Zeg Ian wat vind je nou van dat nummer?
Die eerste was lachen, ik had echt geen idee waar het over gingquote:Op zondag 16 december 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
Fuck... ik ben de COS aan t bijlezen... had me gvd ff gewaarschuwd, ik zit hier jankend van t lachen alleen al de OP van [COS#3023] Nu Mét SC-Crew te lezen... en dan te bedenken dat ik al een grijns op m'n gezicht had van de TT![]()
![]()
![]()
![]()
Ian
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Kerstig, maar ik ken het in ieder geval nog niet, dat scheelt een hoop.
Nee man, ik wil lieve romantische kerst muziek.quote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij moet jij iets grappigs hebben. Wacht even, kijken of ik er nog 1 kan vinden.
Begrijp er geen reet van maar ik blijf maar lekker op dezelfde knopjes van mijn siemens drukken dan.quote:Op zondag 16 december 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als je een Miele hebt..... verder heeft geen enkel merk een (volwaardige) besteklade (want Miele-patent) en dus is het voor de andere merken ook vrijwel zinloos om een Top-solo functie te hebben...
Ik geloof je nietquote:Op zondag 16 december 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee man, ik wil lieve romantische kerst muziek.
lurkt nog even mee in de SCquote:Op zondag 16 december 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
huup zit te tongen met bertha
Héé tijd verstopt geweestquote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, ik kom ff in hullies vijver crawlen, fiver!
hoi ook aan de muis!
Lieke over de zeik krijgen bedoel jequote:Op zondag 16 december 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
huup zit te tongen met bertha
Posten! Ja ok! Alleen die rum he, die maakt me slaperigquote:Op zondag 16 december 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet lurken, posten!
Vers vlees hebben we nodig
Scheelt niet veelquote:Op zondag 16 december 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jhoe is het met die oerlelijke katers van je? heb je ze al in het kanaal gedumpt?
The Cheetah Girls!?quote:Op zondag 16 december 2007 02:36 schreef Veulen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=uG5ck-7IW3E
Ja dat was prettig om te lezen! Ze was al bijna heilig verklaard. Brrrquote:Op zondag 16 december 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS was niet erg actief deze avond.
Ook van Disana had ik meer actie verwacht.
Mijn stem gaat daarom vandaag naar Lobébé omdat ze liep te gillen dat Hedda lelijk was en COSsers ging uitlachen.
Je bent bezopen?quote:Op zondag 16 december 2007 02:37 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Posten! Ja ok! Alleen die rum he, die maakt me slaperigen scheel
quote:Op zondag 16 december 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent bezopen?
Dan pas je er meteen tussen, no problem
Ik merk het... dan ga ik nu [COS#3024] Minder Alcohol = Minder Oliebollen!? ff lezenquote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die eerste was lachen, ik had echt geen idee waar het over ging
Die daarna was ik een beetje op de hoogte
Gast, ik heb geen idee wat jij leuk vind. Je neemt me in het ooitje.quote:
Beide zijn alleen voor zover ik weet momenteel helaas niet echt onlinequote:Op zondag 16 december 2007 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blurk heeft de schrijfstijl van disana. disana is dronken, dus blurk ook wel denk ik..
Fucking hell, dit is echt de zuiplap opvanghoek van DGK aan het wordenquote:Op zondag 16 december 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
Wel gvd, het is fuckin' 02.41 uur.. en dan moet ik terwijl ik de COS bijlees ook nog de SC bijlezen??
Ik ben niet nuchter ofzo
En dat dus tegelijk... valt niet opquote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beide zijn alleen voor zover ik weet momenteel helaas niet echt online
Oeh, da's een goeiequote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vind dit een mooi kerstliedje http://youtube.com/watch?v=mCxTL_XpNzI
Blurk is zuipen in A'damquote:Op zondag 16 december 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat dus tegelijk... valt niet op
quote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking hell, dit is echt de zuiplap opvanghoek van DGK aan het worden
Screw you... komende week kan ik 2 van de 3 avonden dat het echt druk en gezellig is in de kroeg (want zoals altijd "wild-avonden" de wo/do/vrij voor kerst) niet zuipen...... dus laat mij een keer lekker niet helemaal nuchter zijnquote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking hell, dit is echt de zuiplap opvanghoek van DGK aan het worden
Goed, maar zo gewoontjesquote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vind dit een mooi kerstliedje http://youtube.com/watch?v=mCxTL_XpNzI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |