Ik loop nog steeds op een berg te dolen op zoek naar Ian.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
Dat trio was jij, Veulen en ik, en dat heeft ook nooit plaatsgevonden.
Komt nog, liefje, komt nogquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat trio was jij, Veulen en ik, en dat heeft ook nooit plaatsgevonden.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ie dat had gemogen was ie vast wel gebleven.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ie dat had gemogen was ie vast wel gebleven.
DE bevruchting was dus 2 uur geleden.... Wie was er toen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, die was er ook vrij snel.
Een uur of 2 toch?
*doet raam open en roept.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds op een berg te dolen op zoek naar Ian.
WAT DE FUCK!?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
DE bevruchting was dus 2 uur geleden.... Wie was er toen...
Ian je word papa![]()
![]()
Twee uur oraal bevredigen? Dat vergt veel hoor van een tong, en van de man die er aan vastzitquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, die was er ook vrij snel.
Een uur of 2 toch?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Twee uur oraal bevredigen? Dat vergt veel hoor van een tong, en van de man die er aan vastzit
Mais oui mon cheriequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurk, als je bevallen bent kunnen we gewoon wéér seks hebben neem ik aan?
Ik hoor alleen een doorrookte kutstemquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
*doet raam open en roept.
Nu kan je op mijn fluwele stemgeluidje afkomen![]()
That would be moiquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik hoor alleen een doorrookte kutstem
Meteen nog 1 maken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurk, als je bevallen bent kunnen we gewoon wéér seks hebben neem ik aan?
We kunnen ze ook gewoon verdrinken weggevenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef -Blurk- het volgende:
Grote God, voor ik het weet heb ik een compleet gezin...the horror
Beetje laat hè schatje?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We kunnen ze ook gewoon verdrinken weggeven![]()
Of je zou de pil kunnen nemen natuurlijk
Te vondeling leggen op de vleesafdeling in de supermarktquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
We kunnen ze ook gewoon verdrinken weggeven![]()
Of je zou de pil kunnen nemen natuurlijk
Per ongeluk van de trap laten vallenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te vondeling leggen op de vleesafdeling in de supermarkt
I haven't gotquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het een jongen of een meisje?
Ja, wat denk je, vader in spé?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We moeten wel een naam verzinnen voor hij/zij naar buiten valt
De seks is al een tijdje overquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik stoor even tijdens de sex....
Dat is al een lang gepasseerd station Lobasca, ben al aan het bevallen, of het me bevalt wordt niet naar gevraagd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb geen sex, wel popcorn en een plekkie op de eerste rang... Delen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik puf wel even meequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is al een lang gepasseerd station Lobasca, ben al aan het bevallen, of het me bevalt wordt niet naar gevraagd.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen sex, wel popcorn en een plekkie op de eerste rang... Delen?
Oeh, goeie inderdaad!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
ik vind Lobébé wel leuk voor een spruitje
*schuift een stukje op*quote:
Nou, lekker danquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Als het een negerkindje is mag je het alleen opvoeden hoor
Ik vind Lobébé leuker dan Veulerst ookal heb ik beide koosnaampjes heul zelf verzonnenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
*schuift een stukje op*
Daar naast je staat ook nog frisdrank![]()
Ik stel trouwens veulerst voor voor dat kindekke
*lekker knus naast Veulen zit*quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
*schuift een stukje op*
Daar naast je staat ook nog frisdrank![]()
Ik stel trouwens veulerst voor voor dat kindekke
Je was zo stilquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb ik ook al geen inspraak in de naam?
Je bent echt een slet jij hequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind Lobébé leuker dan Veulerst ookal heb ik beide koosnaampjes heul zelf verzonnen
Ik vind Beatrix wel een krachtige naamquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Lobébé leuker dan Veulerst ookal heb ik beide koosnaampjes heul zelf verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |