Er zijn zelfs honden zwaarder dan jijquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef -Blurk- het volgende:
Godalmighty
Dus ik moet met mij 55kg 150kg torsen, nee dat gaat niet lukken, laten we deze actie maar meteen afgelasten.
Ik schijn aan het bevallen te zijn, maar ik heb geen idee waarvanquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Van wie is Blurk eigenlijk zwanger!?
JE BENT MET GERT NAAR BED GEWEEST HE!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik schijn aan het bevallen te zijn, maar ik heb geen idee waarvan
Jaaaaa, mijn lekkere, slimme en lekkere paarse beertje, jammiequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet ik Kutvocht zo nog maar even roepen?
Niet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JE BENT MET GERT NAAR BED GEWEEST HE!
Dit keer wel...straightfaced lyer.....foei! Daar gaat de zweep aan te pas komen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Veulerst zei het!
En Veulerst liegt nooit!
Heb jij geen butler?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef Veulen het volgende:
Ik was even wat te drinken halen
9 maanden geledenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is ergens aan het vieren dat hij met Blurk seks heeft gehad
Heb je al geoefend dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef -Blurk- het volgende:
Dit keer wel...straightfaced lyer.....foei! Daar gaat de zweep aan te pas komen.
Was er niet iets over een trio?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit keer wel...straightfaced lyer.....foei! Daar gaat de zweep aan te pas komen.
Weggelopen, riep iets over dat zelfs turken tegenwoordig een beter leven hebben dan hijquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb jij geen butler?![]()
Je had toch zo'n chinees slaafje?
Dan moet je hem wel héél slecht behandelt hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weggelopen, riep iets over dat zelfs turken tegenwoordig een beter leven hebben dan hij![]()
Lijkt Lobasca welquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurk heeft een heel korte draagtijd
It's the most wonderful tiiiiiiiime of the yearquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nóg niet, maar dat gaat helemaal goed komen, buk maar.
Ian is daaaaar....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef -Blurk- het volgende:
Nóg niet, maar dat gaat helemaal goed komen, buk maar.
Dat trio was jij, Veulen en ik, en dat heeft ook nooit plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was er niet iets over een trio?
Als ie dat had gemogen was ie vast wel gebleven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan moet je hem wel héél slecht behandelt hebben![]()
Hij moest je oraal bevredigen hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |