Niet uitnodigen dusquote:Op zondag 16 december 2007 02:11 schreef Soury het volgende:
Hahha Ik heb er wel es moeite mee hoor ...Ik loop al jaren te bléren over een schoonmaakster maar heb er nog steeds geen werk van gemaakt. Zelfs daarmee ben ik laksEn met kerst komt mijn familie hier fuck !!! Dat word poetsen
Misschien moet ik de gebruiksaanwijzig es lezen. Ik druk altijd op dezelfde knoppen. En dan doet ie ut . Maar er zitten meerdere mogelijkheden op. Maar ben bang dat ik het omzeep help zeg maarquote:Op zondag 16 december 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne heeft lekker een "Top-solo" functie... dan staan alleen de sproeiers van de bekerlade en de besteklade aan, de borden die eronder staan worden dan ook wel schoon mits het er niet te veel zijn (stuk of 12 max.ongeveer)
Ideaal dus.... glazen/bekers en bestek heb ik altijd het meest en die paar borden worden dan ook gelijk schoon.
Je moet alleen geen pannen of andere dingen hebben of die moet je in de bekerlade doen.
En... waskweer
Jij hebt een hoop COSpret gemistquote:Op zondag 16 december 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne heeft lekker een "Top-solo" functie... dan staan alleen de sproeiers van de bekerlade en de besteklade aan, de borden die eronder staan worden dan ook wel schoon mits het er niet te veel zijn (stuk of 12 max. ongeveer)
Ideaal dus.... glazen/bekers en bestek heb ik altijd het meest en die paar borden worden dan ook gelijk schoon.
Je moet alleen geen pannen of andere dingen hebben of die moet je in de bekerlade doen.
En... waskweer
Alleen als je een Miele hebt..... verder heeft geen enkel merk een (volwaardige) besteklade (want Miele-patent) en dus is het voor de andere merken ook vrijwel zinloos om een Top-solo functie te hebben...quote:Op zondag 16 december 2007 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet ik de gebruiksaanwijzig es lezen. Ik druk altijd op dezelfde knoppen. En dan doet ie ut . Maar er zitten meerdere mogelijkheden op. Maar ben bang dat ik het omzeep help zeg maar
Ik merk het... ik ben nog ff bijlezenquote:Op zondag 16 december 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt een hoop COSpret gemist_
Kerstig, maar ik ken het in ieder geval nog niet, dat scheelt een hoop.quote:Op zondag 16 december 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Zeg Ian wat vind je nou van dat nummer?
Die eerste was lachen, ik had echt geen idee waar het over gingquote:Op zondag 16 december 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
Fuck... ik ben de COS aan t bijlezen... had me gvd ff gewaarschuwd, ik zit hier jankend van t lachen alleen al de OP van [COS#3023] Nu Mét SC-Crew te lezen... en dan te bedenken dat ik al een grijns op m'n gezicht had van de TT![]()
![]()
![]()
![]()
Ian
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Kerstig, maar ik ken het in ieder geval nog niet, dat scheelt een hoop.
Nee man, ik wil lieve romantische kerst muziek.quote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij moet jij iets grappigs hebben. Wacht even, kijken of ik er nog 1 kan vinden.
Begrijp er geen reet van maar ik blijf maar lekker op dezelfde knopjes van mijn siemens drukken dan.quote:Op zondag 16 december 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als je een Miele hebt..... verder heeft geen enkel merk een (volwaardige) besteklade (want Miele-patent) en dus is het voor de andere merken ook vrijwel zinloos om een Top-solo functie te hebben...
Ik geloof je nietquote:Op zondag 16 december 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee man, ik wil lieve romantische kerst muziek.
lurkt nog even mee in de SCquote:Op zondag 16 december 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
huup zit te tongen met bertha
Héé tijd verstopt geweestquote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, ik kom ff in hullies vijver crawlen, fiver!
hoi ook aan de muis!
Lieke over de zeik krijgen bedoel jequote:Op zondag 16 december 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
huup zit te tongen met bertha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |