Yep !!! En ik werk bij een groot Media bedrijfquote:Op zondag 16 december 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb jij ook naaktfoto's van Lobasca?
Ships dacht dat ik iets unieks in handen had.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep !!! En ik werk bij een groot Media bedrijf
PCM, morgen grote naaktfoto's van Lobasca in alle krantenquote:Op zondag 16 december 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
Yep !!! En ik werk bij een groot Media bedrijf
Zie je wel dat ik saai benquote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit goede nuecqseks gehad.
Dat gaat dan overmorgen worden.. (En geen pcm hoor. nog groterquote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
PCM, morgen grote naaktfoto's van Lobasca in alle kranten
RTL?quote:Op zondag 16 december 2007 01:23 schreef Soury het volgende:
Dat gaat dan overmorgen worden.. (En geen pcm hoor. nog groter)
Nah.. en bibber maar niet hoor.quote:
Ligt eraan wat je leuk vind.quote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn ook gewoon géén leuke kerstliedjes...
Gat in de marktquote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn ook gewoon géén leuke kerstliedjes...
Allemaal Wham en Mariah Carey zekerquote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je leuk vind.
Ik heb er zo'n 330 hier op me computer staan die ik binnenkort op cd prop en dat eens snoei hard ga draaien. Zo hard dat mijn familie er gillend gek van word
Nah is nee of ja?quote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
Nah.. en bibber maar niet hoor.![]()
Mijn invloed is nihiel
Als je geen invloed hebt kan je het ook niet verneukenquote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah.. en bibber maar niet hoor.![]()
Mijn invloed is nihiel
Ik heb een hoop nog niet gedraaid of uitgezocht.quote:
Nou dat kan ik zeker wel maar dat noemen ze sabotagequote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je geen invloed hebt kan je het ook niet verneuken
Ben je al bezig met de volgende COS?quote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je geen invloed hebt kan je het ook niet verneuken
Lieber Gottquote:Op zondag 16 december 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een hoop nog niet gedraaid of uitgezocht.
Maar een snelle blik vertelt me dat er zelfs duitse kerstliedjes bij zitten
Ik vond 2 per avond eigenlijk wel weer genoegquote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ben je al bezig met de volgende COS?
Ik verheug me er nu al op
Ja maar ik zie je nooit meer in de COS. Vergeef me alsjeblieftquote:Op zondag 16 december 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 2 per avond eigenlijk wel weer genoeg![]()
En jij was heul vergeten dat al die briljante OP's van vroeger ook van mij waren
Voor deze ene keerquote:Op zondag 16 december 2007 01:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja maar ik zie je nooit meer in de COS. Vergeef me alsjeblieft
Sweet dreams !!quote:
Je wil niet weten wat er nog meer tussen zit.quote:
Hier, zie hoe ik je misquote:Op zondag 16 december 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is die Vuige Veulerst zo plotsklaps heen!?
Jij begon over kerstliedjesquote:Op zondag 16 december 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is die Vuige Veulerst zo plotsklaps heen!?
Ik was niet weg, alleen heel erg afgeleid nuquote:
Lobébé moet haar boom doen.quote:Op zondag 16 december 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
Lobasca gaat wel mooi weg zonder de afwas te doen he
Het is dat ik een vaatwasser heb hier maar andersquote:Op zondag 16 december 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobébé moet haar boom doen.
Geen tijd voor afwas.
God lekker he? En dan weer te lui zijn om um uit te ruimen ..quote:Op zondag 16 december 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is dat ik een vaatwasser heb hier maar anders
Zal ik je eens wat vertellen?quote:Op zondag 16 december 2007 01:49 schreef Soury het volgende:
God lekker he? En dan weer te lui zijn om um uit te ruimen ..
Echt wel.. Tis wel een nadeel als je alleen bent. Ik zet um aan als ik dingen ga missen en dan is ie nog niet echt vol. Maar mijn keuken zit in de woonkamer zeg maar tis één ruimte en maakt geen herrie. Maar het lekkere vind ik dat er nooit zooi op het aanrecht staat. Ook ivm dat het één kamer is. Zeker als je visite hebt!! Super dusquote:Op zondag 16 december 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?
Ik doe echt nooit wat met dat ding, ik vergeet het er altijd in te zetten. Als iedereen thuis is dan steekt iemand anders het er altijd wel in en zet hem aan, ruimt hem uit.
Ben ik alleen dan was ik alles met de hand af, vergeet het kreng namelijk altijd aan te zetten. En als ik hem dan wel aanzet vind ik het zo'n klote herrie maken dat ik gek word. Later als ik groot ben wil ik geen vaatwasser.
Misschien is het toch wel wat voor mijquote:Op zondag 16 december 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
Echt wel.. Tis wel een nadeel als je alleen bent. Ik zet um aan als ik dingen ga missen en dan is ie nog niet echt vol. Maar mijn keuken zit in de woonkamer zeg maar tis één ruimte en maakt geen herrie. Maar het lekkere vind ik dat er nooit zooi op het aanrecht staat. Ook ivm dat het één kamer is. Zeker als je visite hebt!! Super dus
Zullen we dan maar samen gaan wonenquote:Op zondag 16 december 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien is het toch wel wat voor mij
Opruimen en dingen netjes houden is voor watjes
Doe dan een linkjequote:Op zondag 16 december 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
Hee Ian als je echt een mooi kerstliedje wil horen.
A Marshmallow World. Misschien een beetje soft voor je, maar wel 1 van mijn meest favorieten.
Hahha Ik heb er wel es moeite mee hoor ...Ik loop al jaren te bléren over een schoonmaakster maar heb er nog steeds geen werk van gemaakt. Zelfs daarmee ben ik laksquote:
Deze schat: http://nl.youtube.com/watch?v=dV6OI6IBemAquote:
De mijne heeft lekker een "Top-solo" functie... dan staan alleen de sproeiers van de bekerlade en de besteklade aan, de borden die eronder staan worden dan ook wel schoon mits het er niet te veel zijn (stuk of 12 max. ongeveer)quote:Op zondag 16 december 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel.. Tis wel een nadeel als je alleen bent. Ik zet um aan als ik dingen ga missen en dan is ie nog niet echt vol. Maar mijn keuken zit in de woonkamer zeg maar tis één ruimte en maakt geen herrie. Maar het lekkere vind ik dat er nooit zooi op het aanrecht staat. Ook ivm dat het één kamer is. Zeker als je visite hebt!! Super dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |