Yep !!! En ik werk bij een groot Media bedrijfquote:Op zondag 16 december 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb jij ook naaktfoto's van Lobasca?
Ships dacht dat ik iets unieks in handen had.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep !!! En ik werk bij een groot Media bedrijf
PCM, morgen grote naaktfoto's van Lobasca in alle krantenquote:Op zondag 16 december 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
Yep !!! En ik werk bij een groot Media bedrijf
Zie je wel dat ik saai benquote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit goede nuecqseks gehad.
Dat gaat dan overmorgen worden.. (En geen pcm hoor. nog groterquote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
PCM, morgen grote naaktfoto's van Lobasca in alle kranten
RTL?quote:Op zondag 16 december 2007 01:23 schreef Soury het volgende:
Dat gaat dan overmorgen worden.. (En geen pcm hoor. nog groter)
Nah.. en bibber maar niet hoor.quote:
Ligt eraan wat je leuk vind.quote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn ook gewoon géén leuke kerstliedjes...
Gat in de marktquote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn ook gewoon géén leuke kerstliedjes...
Allemaal Wham en Mariah Carey zekerquote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je leuk vind.
Ik heb er zo'n 330 hier op me computer staan die ik binnenkort op cd prop en dat eens snoei hard ga draaien. Zo hard dat mijn familie er gillend gek van word
Nah is nee of ja?quote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
Nah.. en bibber maar niet hoor.![]()
Mijn invloed is nihiel
Als je geen invloed hebt kan je het ook niet verneukenquote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah.. en bibber maar niet hoor.![]()
Mijn invloed is nihiel
Ik heb een hoop nog niet gedraaid of uitgezocht.quote:
Nou dat kan ik zeker wel maar dat noemen ze sabotagequote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je geen invloed hebt kan je het ook niet verneuken
Ben je al bezig met de volgende COS?quote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je geen invloed hebt kan je het ook niet verneuken
Lieber Gottquote:Op zondag 16 december 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een hoop nog niet gedraaid of uitgezocht.
Maar een snelle blik vertelt me dat er zelfs duitse kerstliedjes bij zitten
Ik vond 2 per avond eigenlijk wel weer genoegquote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ben je al bezig met de volgende COS?
Ik verheug me er nu al op
Ja maar ik zie je nooit meer in de COS. Vergeef me alsjeblieftquote:Op zondag 16 december 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 2 per avond eigenlijk wel weer genoeg![]()
En jij was heul vergeten dat al die briljante OP's van vroeger ook van mij waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |