Posten! Ja ok! Alleen die rum he, die maakt me slaperigquote:Op zondag 16 december 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet lurken, posten!
Vers vlees hebben we nodig
Scheelt niet veelquote:Op zondag 16 december 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jhoe is het met die oerlelijke katers van je? heb je ze al in het kanaal gedumpt?
The Cheetah Girls!?quote:Op zondag 16 december 2007 02:36 schreef Veulen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=uG5ck-7IW3E
Ja dat was prettig om te lezen! Ze was al bijna heilig verklaard. Brrrquote:Op zondag 16 december 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS was niet erg actief deze avond.
Ook van Disana had ik meer actie verwacht.
Mijn stem gaat daarom vandaag naar Lobébé omdat ze liep te gillen dat Hedda lelijk was en COSsers ging uitlachen.
Je bent bezopen?quote:Op zondag 16 december 2007 02:37 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Posten! Ja ok! Alleen die rum he, die maakt me slaperigen scheel
quote:Op zondag 16 december 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent bezopen?
Dan pas je er meteen tussen, no problem
Ik merk het... dan ga ik nu [COS#3024] Minder Alcohol = Minder Oliebollen!? ff lezenquote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die eerste was lachen, ik had echt geen idee waar het over ging
Die daarna was ik een beetje op de hoogte
Gast, ik heb geen idee wat jij leuk vind. Je neemt me in het ooitje.quote:
Beide zijn alleen voor zover ik weet momenteel helaas niet echt onlinequote:Op zondag 16 december 2007 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blurk heeft de schrijfstijl van disana. disana is dronken, dus blurk ook wel denk ik..
Fucking hell, dit is echt de zuiplap opvanghoek van DGK aan het wordenquote:Op zondag 16 december 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
Wel gvd, het is fuckin' 02.41 uur.. en dan moet ik terwijl ik de COS bijlees ook nog de SC bijlezen??
Ik ben niet nuchter ofzo
En dat dus tegelijk... valt niet opquote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beide zijn alleen voor zover ik weet momenteel helaas niet echt online
Oeh, da's een goeiequote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vind dit een mooi kerstliedje http://youtube.com/watch?v=mCxTL_XpNzI
Blurk is zuipen in A'damquote:Op zondag 16 december 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat dus tegelijk... valt niet op
quote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking hell, dit is echt de zuiplap opvanghoek van DGK aan het worden
Screw you... komende week kan ik 2 van de 3 avonden dat het echt druk en gezellig is in de kroeg (want zoals altijd "wild-avonden" de wo/do/vrij voor kerst) niet zuipen...... dus laat mij een keer lekker niet helemaal nuchter zijnquote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking hell, dit is echt de zuiplap opvanghoek van DGK aan het worden
Goed, maar zo gewoontjesquote:Op zondag 16 december 2007 02:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vind dit een mooi kerstliedje http://youtube.com/watch?v=mCxTL_XpNzI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |