Hier leveren we commentaar op de streams.quote:Huub heeft daar gisteren aan Japio uitleg over gegeven. De 24-uur is een bedenktijd waarin je moet besluiten of je wel of niet uit de villa vertrekt. Die bedenktijd op zichzelf hoef niet niet in te trekken; Je moet wel de beslissing nemen of je vertrekt of niet. Gewoon in bed gaan liggen is al voldoende om aan te tonen dat je blijft.
Ze wrden schnell beterquote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Tralalala! Verderposten, mijn lammetjes! Tralalala!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub en Hedda schijnen het naar hun zin te hebben terwijl Lieke zich heeft afgezonderdtdt van de groep:
[ afbeelding ]
Ze doet luisteren naar "belachelijk dramatische muziek" Het arme kind.
Brian heeft van die fiches in zo'n glazen bak getieft maar of het genoeg was weet niemand (Brian zelf ook niet want die is een beetje "")
Huubje heeft op het moment zijn 24 uur dinges nog niet ingetrokken en er mag geen alcohol meer gedronken worden.
Kwaliteitsposter BSOL bracht de volgende duidelijkheid:
[..]
Hier leveren we commentaar op de streams.
Alle mongolen en afvalligen bitte naar de SC
quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef BuffyJan het volgende:
Jij bent goed! Met COSen openen![]()
Kan je niet vaker langskomen
Er mogen de laatste tijd wel meer mensen slapen. Vanmiddag nog mocht Ricardo ook bij meerderheid van stemmen blijven overnachten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Ik wil deze nog een keer posten:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen. Ik meende dat Huub eerst zei dat het het hem CP zou kosten. Maar omdat hij nu een meerderheid heeft kost het hem niets.
Heeft ie hiermee de anderen een loer gedraaid? Wordt dit een nieuwe trend. Met meerderheid van stemmen zonder CP een naaste gratis voor niets in de vila? Dit is toch eigenlijk de eerste keer dat dit mag.
Ik moet er niet aandenken dat een Kenneth een nacht zal blijven.
Ze zijn de de cameramannen?quote:Op zondag 16 december 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Amanda, je tieten vallen er bijna uit"
Amanda : "Ja, ze willen ook meekijken"
Niet perse maar het bevestigd ook wat ik denk. Je bent in dat geval pas af als je daadwerkelijk de poort uitloopt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat BSOL het zegt is het waar? Ik kan me herrinneren dat Jaap daar een spelletje van maakte.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Had ik het toch maar eerder gestopt".
Meteen maar op mute gezet.
Lieke kent geen humor hè?quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Lieke en Huub passen gewoon echt niet bij elkaar.Met iedereen heeft Huub lol,maar met Lieke echt niet.
preciesquote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Lieke en Huub passen gewoon echt niet bij elkaar.Met iedereen heeft Huub lol,maar met Lieke echt niet.
Nee lieverd, "ze" zijn haar tieten, die willen meekijkenquote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn de de cameramannen?
Bedankt Ian.
2 hyena's kwa lach kan het oor niet aan........quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Ik wil deze nog een keer posten:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen. Ik meende dat Huub eerst zei dat het het hem CP zou kosten. Maar omdat hij nu een meerderheid heeft kost het hem niets.
Heeft ie hiermee de anderen een loer gedraaid? Wordt dit een nieuwe trend. Met meerderheid van stemmen zonder CP een naaste gratis voor niets in de vila? Dit is toch eigenlijk de eerste keer dat dit mag.
Ik moet er niet aandenken dat een Kenneth een nacht zal blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |