Hier leveren we commentaar op de streams.quote:Huub heeft daar gisteren aan Japio uitleg over gegeven. De 24-uur is een bedenktijd waarin je moet besluiten of je wel of niet uit de villa vertrekt. Die bedenktijd op zichzelf hoef niet niet in te trekken; Je moet wel de beslissing nemen of je vertrekt of niet. Gewoon in bed gaan liggen is al voldoende om aan te tonen dat je blijft.
Ze wrden schnell beterquote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Tralalala! Verderposten, mijn lammetjes! Tralalala!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub en Hedda schijnen het naar hun zin te hebben terwijl Lieke zich heeft afgezonderdtdt van de groep:
[ afbeelding ]
Ze doet luisteren naar "belachelijk dramatische muziek" Het arme kind.
Brian heeft van die fiches in zo'n glazen bak getieft maar of het genoeg was weet niemand (Brian zelf ook niet want die is een beetje "")
Huubje heeft op het moment zijn 24 uur dinges nog niet ingetrokken en er mag geen alcohol meer gedronken worden.
Kwaliteitsposter BSOL bracht de volgende duidelijkheid:
[..]
Hier leveren we commentaar op de streams.
Alle mongolen en afvalligen bitte naar de SC
quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef BuffyJan het volgende:
Jij bent goed! Met COSen openen![]()
Kan je niet vaker langskomen
Er mogen de laatste tijd wel meer mensen slapen. Vanmiddag nog mocht Ricardo ook bij meerderheid van stemmen blijven overnachten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Ik wil deze nog een keer posten:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen. Ik meende dat Huub eerst zei dat het het hem CP zou kosten. Maar omdat hij nu een meerderheid heeft kost het hem niets.
Heeft ie hiermee de anderen een loer gedraaid? Wordt dit een nieuwe trend. Met meerderheid van stemmen zonder CP een naaste gratis voor niets in de vila? Dit is toch eigenlijk de eerste keer dat dit mag.
Ik moet er niet aandenken dat een Kenneth een nacht zal blijven.
Ze zijn de de cameramannen?quote:Op zondag 16 december 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Amanda, je tieten vallen er bijna uit"
Amanda : "Ja, ze willen ook meekijken"
Niet perse maar het bevestigd ook wat ik denk. Je bent in dat geval pas af als je daadwerkelijk de poort uitloopt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat BSOL het zegt is het waar? Ik kan me herrinneren dat Jaap daar een spelletje van maakte.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Had ik het toch maar eerder gestopt".
Meteen maar op mute gezet.
Lieke kent geen humor hè?quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Lieke en Huub passen gewoon echt niet bij elkaar.Met iedereen heeft Huub lol,maar met Lieke echt niet.
preciesquote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Lieke en Huub passen gewoon echt niet bij elkaar.Met iedereen heeft Huub lol,maar met Lieke echt niet.
Nee lieverd, "ze" zijn haar tieten, die willen meekijkenquote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn de de cameramannen?
Bedankt Ian.
2 hyena's kwa lach kan het oor niet aan........quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen. Ik meende dat Huub eerst zei dat het het hem CP zou kosten. Maar omdat hij nu een meerderheid heeft kost het hem niets.
Heeft ie hiermee de anderen een loer gedraaid? Wordt dit een nieuwe trend. Met meerderheid van stemmen zonder CP een naaste gratis voor niets in de vila? Dit is toch eigenlijk de eerste keer dat dit mag.
Maar Tamara mag dan weer wel een dagje slapen, toch?quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Denk dat Jaap en Huub weten dat ze Brian en Amanda zo gek hebben.Maar ze willen de twee jaar halen.En als je er nu al twee wegkrijgt stopt het spel gewoon eerder.quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef BuffyJan het volgende:
En nu alle ballen op Brian Huub? Of moet Lieke eerst helemaal afgebroken worden van t script
Het ging meer over naasten die maar zonder CP mogen blijven. Ricardo is slecht een butler die van niemand een vriend van het thuisfront is. Dan is het toch eigenlijk raar dat dit kan?quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Er mogen de laatste tijd wel meer mensen slapen. Vanmiddag nog mocht Ricardo ook bij meerderheid van stemmen blijven overnachten.
geniepig achterbaks rotwijfquote:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Huub het spel vóór een eventuele finale zou verlaten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef chufi het volgende:
Volgens mij gaan Huub met Hedda zo naar huis
Ik denk dat alle relaties met Lieke zijn geëindigd omdat ze die kerels probeerde te veranderen. Kansloze missie. Een vent doet uiteindelijk toch wat ie wilquote:
Me goudvis moet ik nog meer om lachen.Heb nog nooit om Lieke moeten lachen,ze praat net als een schooljuf .quote:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Lieke mannelijk genoeg is voor hemquote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef maril het volgende:
Die Ricardo vind Lieke echt leuk hij verdedigdt haar al de hele avond, ik bedoel vriendschapelijk hè, ik weet dat hij gay is.
Ze had punten kunnen scoren door een bepaalde instelling... Helaas.quote:
Kan er aan de monotone stem niets door de chirurgie gedaan worden van Lieke , Amanda wordt tenslotte ook behandeld aan haar stembanden.....quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Huub zei dat als er geen stemming zou zijn, Hedda mocht blijven slapen voor 2x150 cpt. In het kader van de oliebollen-regeling.quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Ze heeft zichzelf dit gat in gezogen. En nu wil ze er niet meer uit, poot stijf.quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze had punten kunnen scoren door een bepaalde instelling... Helaas.
143
quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Lieke mannelijk genoeg is voor hem
Die lompe zoutzak kan nogsteeds helemaal niets.quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef beequeen het volgende:
Brian is terug en duikt direct met Amanda het mandje in.
Hij is kapot maar wijst Amanda nog wel even op haar fouten.
Kutkerel.
ik ookquote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
'k Wil Huub, Hedda en Jaap terug op de streams
Ik vind Lieke al een maand of zes een kerelquote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu Lieke anti-Huub is ze natuurlijk gewoon weer een vent hier op Fok....
Luc en Selene worden ook zomaar het huis ingeflikkerd...quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ging meer over naasten die maar zonder CP mogen blijven. Ricardo is slecht een butler die van niemand een vriend van het thuisfront is. Dan is het toch eigenlijk raar dat dit kan?
Okay dat had ik dus gemist.quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zei dat als er geen stemming zou zijn, Hedda mocht blijven slapen voor 2x150 cpt. In het kader van de oliebollen-regeling.
En die andere drie?quote:Op zondag 16 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Lieke al een maand of zes een kerel![]()
En Huub is een kleine, arrogante kutschreeuwlelijk
ik zag net haar testiculairs door haar roze gewaad heen kloppen, nooit anders gedacht...quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu Lieke anti-Huub is ze natuurlijk gewoon weer een vent hier op Fok....
eindelijk iemand die Huub doorziet en Lieke begrijptquote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef riri het volgende:
Misschien kunnen ze Natasia nog een keer het huis in laten komen zodat ze Lieke met iets zwaarders op haar achterhoofd kan raken zodat ze dood onderaan de trap komt te liggen...
FEBO...is dat misschien een idee?
Het is toch al vanaf het begin dat zij alle shit met goeddunken van jullie over zich heen krijgt?Elke dag....
Hoe is het mogelijk?...7 maanden lang haar als prooi laten fungeren en het grootste trash daar in die villa vakantie laten houden.....
En dan voor de show uit de kast trekken dat een teamgenoot haar moet bashen...en zo hard..... dat ie aan het eind van zijn jaardag zijn ex mag uitnodigen die daar dan weer flink voor betaald krijgt en er alle belang bij heeft Huub bij Lieke vandaan te houden.
En...het mooie was...is dat dit allemaal al bij Huub bekend was...dit scenario.....hoezo een oprechte jongen in zijn vriendschappen?
Iemand blij maken met niet echt dode musjes is nooit grappig.quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef Ziet het volgende:
brian is kapot....hij doet nog wel even in slowmotion amanda op haar vingers tikken: hier komen brandplekken van op het glas, dat moet je niet meer doen
Er was een tijd dat jij daar heel anders over dacht.quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
kom op, Streams terug naar Hedda, daar betaal ik voor. Niet voor een uitkledende Amanda
Ook moeder Netty sliep vorig jaar rond deze tijd een aantal nachten in DGK.quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er was een tijd dat jij daar heel anders over dacht.
'k wil Talpa terug!quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
'k Wil Huub, Hedda en Jaap terug op de streams
Wow! Ik vond m toen al fantastisch! *stopt veer in Ians aarsch*quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ga voor de gein eensch kijken van wie COS#1000 was
brian gaat haar al helpenquote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
kom op, Streams terug naar Hedda, daar betaal ik voor. Niet voor een uitkledende Amanda
Als iemand iets wil bewerkstelligen in het belang van de kijkcijfers en dat kost ceepees of zo, dan valt er over te praten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay dat had ik dus gemist.
Je kan dus zeggen dat in de oliebollenregeling naast de 50CP voor een telefoongesprek, 150CP voor het uitnodigeen van een naast nu een 300CP regeling is gekomen om een naast een nacht te laten slapen. Of is dat te kort door de bocht?
Sorry, zo goed ken ik de bochten kronkels van Flens ook niet ...... Sven heeft kennelijk de oliebollen-regeling met de bewoners besproken; Zijn target is met Kerst 750.000 kijkers te scoren.quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay dat had ik dus gemist.
Je kan dus zeggen dat in de oliebollenregeling naast de 50CP voor een telefoongesprek, 150CP voor het uitnodigeen van een naast nu een 300CP regeling is gekomen om een naast een nacht te laten slapen. Of is dat te kort door de bocht?
"Normaal" klinkt hij al als iemand die in de ruimte lult, maar nu........quote:Op zondag 16 december 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Zo Brian klinkt aardig van de wereld....
Tijd voor een streamers-actiequote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil dat Lieke een lading stront over zich heen krijgt.
sms dan: "lieke moet dood" naar 4030quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Lijkt me leukquote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sms dan: "lieke moet dood STRONT" naar 4030
mogguh ruud, gaat ie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |