20 ervan zijn James Bond ja, de rest zijn andere filmsquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
[..]
de jamesbond films ?
de 800 wordt nog gehaald dit jaar ?
Ik ga niet mijn eigen job met de jouwe vergelijken, want dat is in bijna alle opzichten een wereld van verschil (b.v. omstandigheden, werkuren etc). Maar aan de andere kant, 1700 netto voor iemand van jouw leeftijd voor 38 uur klink mij niet als slecht of hongerloontje in de oren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, maar het meerendeel denkt dat ik ook ga staken omdat ik te weinig verdien.
Ik verdien inderdaad wel te weinig maar ik ga niet lopen klagen omdat ik dat van te voren al wist.
zijn de kinderen van een aantal stamgasten in deze kroegquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:23 schreef Branieschopper het volgende:
hoezo al die namen als "marc, carmen" etc in de OP?
die probeerde ik gisteren bok de radio te winnen, maar helaas....quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:18 schreef Eilanden het volgende:
Ik zag in de stad vandaag nog een aardige Pixar DVD-box, maar vond em wel aan de prijzige kant.
Ze hebben ook een Pixar box met korte films, die leek me ook wel aardig, maar ook niet gekochtquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:27 schreef Againzender het volgende:
Ach, het wordt morgen toch koud tyfusweer, dan is het in de arena toch niet te harden
[..]
die probeerde ik gisteren bok de radio te winnen, maar helaas....
Schande.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:56 schreef SCH het volgende:
Hij is al 5 minuten online en hij is hier nog niet geweest.
Dat zijn dan je vrienden.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong's back...
The Return of the Jediquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong's back...
Malediven, Bahama's, Terschelling?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:16 schreef appelsientje het volgende:
Ver weg
Mexico![]()
http://www.riu.com/nl/hot(...)l-carmen-mexico.html
ik wist het sienquote:Kamers
* 300 in totaal
* Bad/wc
* Haardroger
* 110 V
* Telefoon
* Airco
* Plafondventilator
* Minibar
* Likeurdispenser
* Satelliet-tv
* Kluisje
* Balkon of terras
* Monopoly aanwezig
Gezinskamers met:
* Douche/wc
* Stapelbed voor kinderen (2x 90x180)
quote:
Oiquote:
Lange nacht gehad?quote:
Gewoon wat je doet als je geen stroom hebt....rukkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:32 schreef Grulez het volgende:
Wat heb je de afgelopen tijd eigenlijk gedaan tong?
Maar dat doe je toch ook met stroom?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon wat je doet als je geen stroom hebt....rukken
je hebt dione niet eens kunnen zien?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen kleine van Tongerlootjes ergens over 9 maanden?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd. Never ending story...quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch ook met stroom?
Dat weet je pas als hun eerste woordje 'goeiemorgen' is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen kleine van Tongerlootjes ergens over 9 maanden?
Kwam een negertje het glas water van Wilfred opdrinkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijkt er iemand Duits voetbal op RTL?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijkt er iemand Duits voetbal op RTL?
Was gister ook bij DWDD.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:15 schreef Klingon het volgende:
[..]
Kwam een negertje het glas water van Wilfred opdrinken![]()
Zal wel iets met Serious Request van 3FM te maken hebben ofzo
Ik ga niet staken!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Staken is toch rustig aan doen?
je was wel zo slim om er niet boven te gaan staan iigquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:22 schreef Aanvoerder het volgende:
tering wat ben ik lui vandaag. al sinds 08:50 wakker en net pas vanonder de douche gestapt.
En bij RTL Boulevard.. zag ik heel toevallig tijdens het zappenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was gister ook bij DWDD.
Een negertje die water jat, bedoel ik.
Mooie nummer 1quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:38 schreef borisz het volgende:
u2- One dus op 1 bij de veronica top1000
Was het nou zo dat mensen eerst moesten stemmen voor de top 997 en dat daarna wederom op de top 3 moest worden gestemd (om de smsverdiensten een beetje op te krikken...) ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:38 schreef borisz het volgende:
u2- One dus op 1 bij de veronica top1000
ja de top 3 werd nog voor gestemd, maar de smskosten gingen naar het goeie doel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Was het nou zo dat mensen eerst moesten stemmen voor de top 997 en dat daarna wederom op de top 3 moest worden gestemd (om de smsverdiensten een beetje op te krikken...) ?
en bij Studio Sport ook volgens mij, al was ik niet zo nuchter meer toenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:34 schreef borisz het volgende:
en die ene kleine neger was ook bij boulevard gister.
Sympahtiek van ze!quote:De politiebonden ACP en ANPV denken erover om publieksvriendelijke acties te houden voor een betere cao. De bonden willen niet zeggen of ze volgende week dan geen bekeuringen gaan geven.
In Rotterdam was een actievergadering van agenten die zouden worden ingezet bij de voetbalwedstrijd Feyenoord-AZ. De burgemeester verbood de topper omdat de veiligheid niet kan worden gegarandeerd Daarom is morgen ook Ajax-PSV afgelast. Dan voeren Amsterdamse agenten overleg.
De KNVB, Ajax en Feyenoord willen dat de politiebonden voor de schade opdraaien. De voetbalclubs schatten die op 200.000 euro. Of er tv-claims komen is onbekend.
Johnny Cash heeft er wel een mooie versie van gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
U2 - One is echt een ontiegelijk kutnummer.
Misschien iets te vaak gehoord. De tekst is wel gewoon goed. Maar het is zeker niet mijn favoriete U2 nummer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Wat mij betreft alletwee eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef borisz het volgende:
Door die plaat opnieuw op te nemen met Mary J blidge was hij in waarde gedaald. Maar dat kan ook omdat hij te veel gedraaid werd.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat mij betreft alletwee eigenlijk
Verdomme ben ik het een keer met je eens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Borisz sorry voor je minpunten in het Idols Survivol game.
Een biertje voor de troost?
Met andere woorden:quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verdomme ben ik het een keer met je eens.
quote:
Eindelijk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verdomme ben ik het een keer met je eens.
Nooit gehadquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
lekker
Westvleteren 8 is 1 van de lekkerste die ik ooit gedronken heb
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is dit het begin van een gepassioneerde vriendschap..?
kan best, morgen zeker ook te zien in de herhaling bij rtl8quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:41 schreef pascalheister het volgende:
amsterdamned ook voor de eerste keer op tv geloof ik
hehequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:41 schreef pascalheister het volgende:
amsterdamned ook voor de eerste keer op tv geloof ik
Dude.....quote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry sien, was ff aan het monopolyen op de wc.
Gewoon op m'n mobieltje hoor.quote:
Het is koud hierquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
Weltruste!
Morgen moet ik goed uitgerust zijn om flink te gaan staken!
Kruip je toch lekker tegen je lief aan?quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is koud hierde kachel staat al een tijdje uit....
misschien iets te vroeg uit gedaan..
Dat je al die vampieren maar flink te grazen neemt!quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
Weltruste!
Krijgt ie een stijve waar ie niks mee mag doen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kruip je toch lekker tegen je lief aan?
Als het te erg wordt gaat ie ook maar even naar de wc.quote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijgt ie een stijve waar ie niks mee mag doen.
Succesquote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
Weltruste!
En als hij wel wat doet dan trekt hij vast het kaartje: Ga direct door naar de gevangenis en ga niet langs start.quote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijgt ie een stijve waar ie niks mee mag doen.
Ik ga toch niet staken!quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Succes
Kessler is ook een eikel!!
Dan kan hij jouw mobiel wel lenenquote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als het te erg wordt gaat ie ook maar even naar de wc.
Dat is geen kaartje.quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
En als hij wel wat doet dan trekt hij vast het kaartje: Ga direct door naar de gevangenis en ga niet langs start.
Goed bezigquote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga toch niet staken!
Echte mannen staken niet, echte mannen staan morgen om 11.30 uur op het voetbalveld.
'Ben zo terug meissie'quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als het te erg wordt gaat ie ook maar even naar de wc.
Stakende agenten waardoor ik m'n weekend moet omgooienquote:
Of even Jamba sms-en.quote:
Dat kaartje is er toch wel?quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is geen kaartje.
Jij hebt echt geen verstand van monopolyga maar weer lekker thee zetten.
quote:
Agentenquote:Op zondag 16 december 2007 00:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Stakende agenten waardoor ik m'n weekend moet omgooienEn ja mijn eigenbelang is t enige waar ik geinteresseerd in ben
Volgens mij niet, hoor.quote:
Ja idd kut volkquote:
welke?quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hoor.
Wel deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd kut volk
Beetje de wet naleven
U ontvangt geen 20.000quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
En als hij wel wat doet dan trekt hij vast het kaartje: Ga direct door naar de gevangenis en ga niet langs start.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
welke?
Ow je hebt hem al verbeterd
Ja dat kaartje was er ook, maar ook die van dat je gelijk anar de gevangenis moet, vraag maar aan sientje.
Jij leeft de regels van monopoly toch ook na?quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd kut volk
Beetje de wet naleven
Jij mag ook mee doen hoor tongetje!quote:Op zondag 16 december 2007 00:39 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje :
'Sjimmie zullen we een knus hoekje zoeken ?'
De regels die jij duidelijk niet kent!quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij leeft de regels van monopoly toch ook na?
Trouwens je mag wel eens meer boetes uitgeven aan mensen zonder licht op hun fietsquote:
Jij hebt monopoly junior?quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist het dat hij bestond!
Al staat er op mijn versie:"U ontvangt geen 200"
.... de euro editie ?quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist het dat hij bestond!
Al staat er op mijn versie:"U ontvangt geen 200"
Klopt, ik neuk gewoon maar wat aan.quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
De regels die jij duidelijk niet kent!
VVV speelt iedere week bijna europees voetbal.quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
OMG MET VVV EUROPEES VOETBAL GEHAALD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik met Telstarquote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
OMG MET VVV EUROPEES VOETBAL GEHAALD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik kan niet kiezen tussen een extreem rechtse gelovige of iemand die me aanspreekt als een kind.quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag ook mee doen hoor tongetje!
boetes uitdelen is zo 2005!quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens je mag wel eens meer boetes uitgeven aan mensen zonder licht op hun fiets
rij je 100 km/h in een woonwijk.. heb je bijna een fietser onder je auto
Vetquote:Op zondag 16 december 2007 00:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, een hele old skool versie uit het jaar 145 voor Chr.
Ik mag hem er wel al inhangenquote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen een extreem rechtse gelovige of iemand die me aanspreekt als een kind.
Niet in Hongarijequote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
VVV speelt iedere week bijna europees voetbal.
Beetje hypocriet van je, sinaasappelsapjequote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens je mag wel eens meer boetes uitgeven aan mensen zonder licht op hun fiets
rij je 100 km/h in een woonwijk.. heb je bijna een fietser onder je auto
Keuze is gemaaktquote:
00:45 hoezo?quote:Op zondag 16 december 2007 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
OMG HOE LAAT ?
Een theedrinkende agent die hele dagen FM speelt en fan is van Urzaiz.quote:Op zondag 16 december 2007 00:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tong, houd je van thee?
Anders zou ik niet voor sjimz kiezen. He's an addict.
een stakende agent die thee drinkt, FM speelt en fan is van Urzaiz?quote:Op zondag 16 december 2007 00:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een theedrinkende agent die hele dagen FM speelt en fan is van Urzaiz.
Wat wil je nog meer
Ik ben leverancierquote:Op zondag 16 december 2007 00:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik bedoelde niet aan het drinken van thee.
quote:
Knuffel, kusje en sweet dreams gewenst.quote:Op zondag 16 december 2007 00:49 schreef appelsientje het volgende:
Goed het was een eer om deze nacht te delen
Maar ik ga slapen
fijne avond nog!
Ah, de vervanger van Sientje is meteen al binnenquote:Op zondag 16 december 2007 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hio allen!
Ik zie nog te veel haren op je reet. SCH is er morgen weer.quote:Op zondag 16 december 2007 00:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil moe zijn .. en gaan slapen.
Maar ik ben niet moe
wtfquote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie nog te veel haren op je reet. SCH is er morgen weer.
Succes in de kelder morgen.quote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef BigKahuna het volgende:
Moi Aussi
veel plezier morgen sjimz, doe ze de groeten
quote:Op zondag 16 december 2007 01:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, ook weer klaar met werken, ging boven verwachting goed. Nu morgen dus vrij staken.....
quote:Op zondag 16 december 2007 06:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoi.
Ik ga wel snooker kijken, en met de kids naar buitenquote:Op zondag 16 december 2007 08:39 schreef borisz het volgende:
er is nog meer voetbal![]()
mijn Programma
11.30 Milan - Boca
14.30. Man U - Liverpool
17.00 Arsenal - chelsea
ah, je hebt ook de radio aanquote:Op zondag 16 december 2007 08:44 schreef borisz het volgende:
Ik heb dan weer niet veel met snooker.
Robyn - with every heartbeat de acoustic versie
ik heb 3fm weer gevonden,quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 07:59 schreef tong80 het volgende:
En dan moet Appelsientje nog naar de kerk
Ik weet het. Ben gewoon wakker, geen zin om te blijven liggen.quote:Op zondag 16 december 2007 09:02 schreef appelsientje het volgende:
Was ben jij vroeg wakker Bos ?
Succesquote:Op zondag 16 december 2007 09:06 schreef Againzender het volgende:
He, zo te horen wordt de rest van het gezin nu ook wakker.
Da's zo heerlijk met BBC Streams op de schotel, kun je echt alles live zien.quote:Op zondag 16 december 2007 08:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga wel snooker kijken, en met de kids naar buiten
Al Qaida?quote:Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Suijk het volgende:
Mogguh. Vannacht is mijn groene brievenbus opgeblazen.
Purschuimbommetje?quote:Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Suijk het volgende:
Wat ben jij vrolijk?quote:
dat is de reden dat de brievenbus van TNT al vorige maand was weggehaaldquote:Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Suijk het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 11:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat ben jij vrolijk?
Dit is verdacht.
Net als vorige week?quote:
Andersquote:
Maar je was net daarvoor naar Tarzan geweest?quote:Op zondag 16 december 2007 11:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders![]()
Ik dacht, ik ga eens alleen naar huis![]()
wel zo rustig
zoiets..quote:Op zondag 16 december 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je was net daarvoor naar Tarzan geweest?
Als je veel sporen vindt, was het misschien een paddenstoel (of een kabouter die daar lang onder gezeten heeft).quote:Op zondag 16 december 2007 11:59 schreef Suijk het volgende:
De aanslag is nog niet opge-eist. Sporenonderzoek is nog bezig.
Okquote:
Lekker ding hoor!quote:Op zondag 16 december 2007 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok
Genoten van Ron Link - ondanks zn geaardheid?
quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef SCH het volgende:
Ik verdenk PSV-fans
Riiiiight.quote:
Hoe kun je die nou vreselijk vinden?quote:Op zondag 16 december 2007 10:26 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen.
Gister nog Oceans 13 gekeken (wat een vreselijke film)
Over dat interview van gisteren, of heeft hij zich nog lachwekkender uitgelaten?quote:
Hoor het net op de radio, wat een idioot zeg!quote:Op zondag 16 december 2007 13:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over dat interview van gisteren, of heeft hij zich nog lachwekkender uitgelaten?
Ronniequote:Op zondag 16 december 2007 08:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga wel snooker kijken, en met de kids naar buiten
Die is inderdaad heul ergquote:Op zondag 16 december 2007 08:44 schreef borisz het volgende:
Ik heb dan weer niet veel met snooker.
Robyn - with every heartbeat de acoustic versie
niet teveel drinken hèquote:Op zondag 16 december 2007 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag personeelskerstfeest
nou hebben ze lekker geregeldquote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
De kerstborrel van van ons bedrijf is dit jaar in de Cue Action, jawel, de tent waar ik werk. Te belachelijk natuurlijk, ik mag dus op de kerstborrel voor het personeel het gratis bier in gaan schenken voor de rest van het personeel.
Niet echt, ben ook echt woedend geweest daarover...quote:
schenken ze al bier in het tikibad?quote:Op zondag 16 december 2007 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet echt, ben ook echt woedend geweest daarover...
Gelukkig vertrek ik de dag daarna voor een lang weekend naar ZuipDuinrell.
Geen idee. Ben er nooit geweest, heb helemaal niets met zwembaden, maar goed, de mannen wilden daar gaan zuipen. Ik ga wel mee hoorquote:Op zondag 16 december 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schenken ze al bier in het tikibad?
Dan ga je staken...quote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
De kerstborrel van van ons bedrijf is dit jaar in de Cue Action, jawel, de tent waar ik werk. Te belachelijk natuurlijk, ik mag dus op de kerstborrel voor het personeel het gratis bier in gaan schenken voor de rest van het personeel.
quote:
Kijk dat klinkt goedquote:Op zondag 16 december 2007 16:25 schreef golfer het volgende:
Mijn werkgever geeft ons geen kerstborrel, maar een heus kerstdiner a.s. dinsdag in een prima Australisch restaurant.
Recensie?quote:Op zondag 16 december 2007 16:25 schreef golfer het volgende:
Mijn werkgever geeft ons geen kerstborrel, maar een heus kerstdiner a.s. dinsdag in een prima Australisch restaurant.
Zonder partner.quote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef appelsientje het volgende:
Kijk dat klinkt goed
met of zonder partner ?
Ok. Dus je weet dat het goed isquote:Op zondag 16 december 2007 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder partner.
En Bluezz en ik hebben daar al eens gegeten en er al een recensie over geschreven.
Bedankt manquote:Op zondag 16 december 2007 16:41 schreef Branieschopper het volgende:
lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |