niet teveel drinken hèquote:Op zondag 16 december 2007 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag personeelskerstfeest
nou hebben ze lekker geregeldquote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
De kerstborrel van van ons bedrijf is dit jaar in de Cue Action, jawel, de tent waar ik werk. Te belachelijk natuurlijk, ik mag dus op de kerstborrel voor het personeel het gratis bier in gaan schenken voor de rest van het personeel.
Niet echt, ben ook echt woedend geweest daarover...quote:
schenken ze al bier in het tikibad?quote:Op zondag 16 december 2007 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet echt, ben ook echt woedend geweest daarover...
Gelukkig vertrek ik de dag daarna voor een lang weekend naar ZuipDuinrell.
Geen idee. Ben er nooit geweest, heb helemaal niets met zwembaden, maar goed, de mannen wilden daar gaan zuipen. Ik ga wel mee hoorquote:Op zondag 16 december 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schenken ze al bier in het tikibad?
Dan ga je staken...quote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
De kerstborrel van van ons bedrijf is dit jaar in de Cue Action, jawel, de tent waar ik werk. Te belachelijk natuurlijk, ik mag dus op de kerstborrel voor het personeel het gratis bier in gaan schenken voor de rest van het personeel.
quote:
Kijk dat klinkt goedquote:Op zondag 16 december 2007 16:25 schreef golfer het volgende:
Mijn werkgever geeft ons geen kerstborrel, maar een heus kerstdiner a.s. dinsdag in een prima Australisch restaurant.
Recensie?quote:Op zondag 16 december 2007 16:25 schreef golfer het volgende:
Mijn werkgever geeft ons geen kerstborrel, maar een heus kerstdiner a.s. dinsdag in een prima Australisch restaurant.
Zonder partner.quote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef appelsientje het volgende:
Kijk dat klinkt goed
met of zonder partner ?
Ok. Dus je weet dat het goed isquote:Op zondag 16 december 2007 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder partner.
En Bluezz en ik hebben daar al eens gegeten en er al een recensie over geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |