20 ervan zijn James Bond ja, de rest zijn andere filmsquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
[..]
de jamesbond films ?
de 800 wordt nog gehaald dit jaar ?
Ik ga niet mijn eigen job met de jouwe vergelijken, want dat is in bijna alle opzichten een wereld van verschil (b.v. omstandigheden, werkuren etc). Maar aan de andere kant, 1700 netto voor iemand van jouw leeftijd voor 38 uur klink mij niet als slecht of hongerloontje in de oren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, maar het meerendeel denkt dat ik ook ga staken omdat ik te weinig verdien.
Ik verdien inderdaad wel te weinig maar ik ga niet lopen klagen omdat ik dat van te voren al wist.
zijn de kinderen van een aantal stamgasten in deze kroegquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:23 schreef Branieschopper het volgende:
hoezo al die namen als "marc, carmen" etc in de OP?
die probeerde ik gisteren bok de radio te winnen, maar helaas....quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:18 schreef Eilanden het volgende:
Ik zag in de stad vandaag nog een aardige Pixar DVD-box, maar vond em wel aan de prijzige kant.
Ze hebben ook een Pixar box met korte films, die leek me ook wel aardig, maar ook niet gekochtquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:27 schreef Againzender het volgende:
Ach, het wordt morgen toch koud tyfusweer, dan is het in de arena toch niet te harden
[..]
die probeerde ik gisteren bok de radio te winnen, maar helaas....
Schande.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:56 schreef SCH het volgende:
Hij is al 5 minuten online en hij is hier nog niet geweest.
Dat zijn dan je vrienden.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong's back...
The Return of the Jediquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong's back...
Malediven, Bahama's, Terschelling?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:16 schreef appelsientje het volgende:
Ver weg
Mexico![]()
http://www.riu.com/nl/hot(...)l-carmen-mexico.html
ik wist het sienquote:Kamers
* 300 in totaal
* Bad/wc
* Haardroger
* 110 V
* Telefoon
* Airco
* Plafondventilator
* Minibar
* Likeurdispenser
* Satelliet-tv
* Kluisje
* Balkon of terras
* Monopoly aanwezig
Gezinskamers met:
* Douche/wc
* Stapelbed voor kinderen (2x 90x180)
quote:
Oiquote:
Lange nacht gehad?quote:
Gewoon wat je doet als je geen stroom hebt....rukkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:32 schreef Grulez het volgende:
Wat heb je de afgelopen tijd eigenlijk gedaan tong?
Maar dat doe je toch ook met stroom?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon wat je doet als je geen stroom hebt....rukken
je hebt dione niet eens kunnen zien?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen kleine van Tongerlootjes ergens over 9 maanden?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd. Never ending story...quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch ook met stroom?
Dat weet je pas als hun eerste woordje 'goeiemorgen' is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen kleine van Tongerlootjes ergens over 9 maanden?
Kwam een negertje het glas water van Wilfred opdrinkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijkt er iemand Duits voetbal op RTL?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijkt er iemand Duits voetbal op RTL?
Was gister ook bij DWDD.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:15 schreef Klingon het volgende:
[..]
Kwam een negertje het glas water van Wilfred opdrinken![]()
Zal wel iets met Serious Request van 3FM te maken hebben ofzo
Ik ga niet staken!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Staken is toch rustig aan doen?
je was wel zo slim om er niet boven te gaan staan iigquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:22 schreef Aanvoerder het volgende:
tering wat ben ik lui vandaag. al sinds 08:50 wakker en net pas vanonder de douche gestapt.
En bij RTL Boulevard.. zag ik heel toevallig tijdens het zappenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was gister ook bij DWDD.
Een negertje die water jat, bedoel ik.
Mooie nummer 1quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:38 schreef borisz het volgende:
u2- One dus op 1 bij de veronica top1000
Was het nou zo dat mensen eerst moesten stemmen voor de top 997 en dat daarna wederom op de top 3 moest worden gestemd (om de smsverdiensten een beetje op te krikken...) ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:38 schreef borisz het volgende:
u2- One dus op 1 bij de veronica top1000
ja de top 3 werd nog voor gestemd, maar de smskosten gingen naar het goeie doel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Was het nou zo dat mensen eerst moesten stemmen voor de top 997 en dat daarna wederom op de top 3 moest worden gestemd (om de smsverdiensten een beetje op te krikken...) ?
en bij Studio Sport ook volgens mij, al was ik niet zo nuchter meer toenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:34 schreef borisz het volgende:
en die ene kleine neger was ook bij boulevard gister.
Sympahtiek van ze!quote:De politiebonden ACP en ANPV denken erover om publieksvriendelijke acties te houden voor een betere cao. De bonden willen niet zeggen of ze volgende week dan geen bekeuringen gaan geven.
In Rotterdam was een actievergadering van agenten die zouden worden ingezet bij de voetbalwedstrijd Feyenoord-AZ. De burgemeester verbood de topper omdat de veiligheid niet kan worden gegarandeerd Daarom is morgen ook Ajax-PSV afgelast. Dan voeren Amsterdamse agenten overleg.
De KNVB, Ajax en Feyenoord willen dat de politiebonden voor de schade opdraaien. De voetbalclubs schatten die op 200.000 euro. Of er tv-claims komen is onbekend.
Johnny Cash heeft er wel een mooie versie van gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
U2 - One is echt een ontiegelijk kutnummer.
Misschien iets te vaak gehoord. De tekst is wel gewoon goed. Maar het is zeker niet mijn favoriete U2 nummer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Wat mij betreft alletwee eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef borisz het volgende:
Door die plaat opnieuw op te nemen met Mary J blidge was hij in waarde gedaald. Maar dat kan ook omdat hij te veel gedraaid werd.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat mij betreft alletwee eigenlijk
Verdomme ben ik het een keer met je eens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Borisz sorry voor je minpunten in het Idols Survivol game.
Een biertje voor de troost?
Met andere woorden:quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verdomme ben ik het een keer met je eens.
quote:
Eindelijk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verdomme ben ik het een keer met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |