20 ervan zijn James Bond ja, de rest zijn andere filmsquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
[..]
de jamesbond films ?
de 800 wordt nog gehaald dit jaar ?
Ik ga niet mijn eigen job met de jouwe vergelijken, want dat is in bijna alle opzichten een wereld van verschil (b.v. omstandigheden, werkuren etc). Maar aan de andere kant, 1700 netto voor iemand van jouw leeftijd voor 38 uur klink mij niet als slecht of hongerloontje in de oren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, maar het meerendeel denkt dat ik ook ga staken omdat ik te weinig verdien.
Ik verdien inderdaad wel te weinig maar ik ga niet lopen klagen omdat ik dat van te voren al wist.
zijn de kinderen van een aantal stamgasten in deze kroegquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:23 schreef Branieschopper het volgende:
hoezo al die namen als "marc, carmen" etc in de OP?
die probeerde ik gisteren bok de radio te winnen, maar helaas....quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:18 schreef Eilanden het volgende:
Ik zag in de stad vandaag nog een aardige Pixar DVD-box, maar vond em wel aan de prijzige kant.
Ze hebben ook een Pixar box met korte films, die leek me ook wel aardig, maar ook niet gekochtquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:27 schreef Againzender het volgende:
Ach, het wordt morgen toch koud tyfusweer, dan is het in de arena toch niet te harden
[..]
die probeerde ik gisteren bok de radio te winnen, maar helaas....
Schande.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:56 schreef SCH het volgende:
Hij is al 5 minuten online en hij is hier nog niet geweest.
Dat zijn dan je vrienden.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong's back...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |