Nooit gehadquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
lekker
Westvleteren 8 is 1 van de lekkerste die ik ooit gedronken heb
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is dit het begin van een gepassioneerde vriendschap..?
kan best, morgen zeker ook te zien in de herhaling bij rtl8quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:41 schreef pascalheister het volgende:
amsterdamned ook voor de eerste keer op tv geloof ik
hehequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:41 schreef pascalheister het volgende:
amsterdamned ook voor de eerste keer op tv geloof ik
Dude.....quote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry sien, was ff aan het monopolyen op de wc.
Gewoon op m'n mobieltje hoor.quote:
Het is koud hierquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
Weltruste!
Morgen moet ik goed uitgerust zijn om flink te gaan staken!
Kruip je toch lekker tegen je lief aan?quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is koud hierde kachel staat al een tijdje uit....
misschien iets te vroeg uit gedaan..
Dat je al die vampieren maar flink te grazen neemt!quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
Weltruste!
Krijgt ie een stijve waar ie niks mee mag doen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kruip je toch lekker tegen je lief aan?
Als het te erg wordt gaat ie ook maar even naar de wc.quote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijgt ie een stijve waar ie niks mee mag doen.
Succesquote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
Weltruste!
En als hij wel wat doet dan trekt hij vast het kaartje: Ga direct door naar de gevangenis en ga niet langs start.quote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijgt ie een stijve waar ie niks mee mag doen.
Ik ga toch niet staken!quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Succes
Kessler is ook een eikel!!
Dan kan hij jouw mobiel wel lenenquote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als het te erg wordt gaat ie ook maar even naar de wc.
Dat is geen kaartje.quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
En als hij wel wat doet dan trekt hij vast het kaartje: Ga direct door naar de gevangenis en ga niet langs start.
Goed bezigquote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga toch niet staken!
Echte mannen staken niet, echte mannen staan morgen om 11.30 uur op het voetbalveld.
'Ben zo terug meissie'quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als het te erg wordt gaat ie ook maar even naar de wc.
Stakende agenten waardoor ik m'n weekend moet omgooienquote:
Of even Jamba sms-en.quote:
Dat kaartje is er toch wel?quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is geen kaartje.
Jij hebt echt geen verstand van monopolyga maar weer lekker thee zetten.
quote:
Agentenquote:Op zondag 16 december 2007 00:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Stakende agenten waardoor ik m'n weekend moet omgooienEn ja mijn eigenbelang is t enige waar ik geinteresseerd in ben
Volgens mij niet, hoor.quote:
Ja idd kut volkquote:
welke?quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hoor.
Wel deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd kut volk
Beetje de wet naleven
U ontvangt geen 20.000quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
En als hij wel wat doet dan trekt hij vast het kaartje: Ga direct door naar de gevangenis en ga niet langs start.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
welke?
Ow je hebt hem al verbeterd
Ja dat kaartje was er ook, maar ook die van dat je gelijk anar de gevangenis moet, vraag maar aan sientje.
Jij leeft de regels van monopoly toch ook na?quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd kut volk
Beetje de wet naleven
Jij mag ook mee doen hoor tongetje!quote:Op zondag 16 december 2007 00:39 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje :
'Sjimmie zullen we een knus hoekje zoeken ?'
De regels die jij duidelijk niet kent!quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij leeft de regels van monopoly toch ook na?
Trouwens je mag wel eens meer boetes uitgeven aan mensen zonder licht op hun fietsquote:
Jij hebt monopoly junior?quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist het dat hij bestond!
Al staat er op mijn versie:"U ontvangt geen 200"
.... de euro editie ?quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist het dat hij bestond!
Al staat er op mijn versie:"U ontvangt geen 200"
Klopt, ik neuk gewoon maar wat aan.quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
De regels die jij duidelijk niet kent!
VVV speelt iedere week bijna europees voetbal.quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
OMG MET VVV EUROPEES VOETBAL GEHAALD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik met Telstarquote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
OMG MET VVV EUROPEES VOETBAL GEHAALD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik kan niet kiezen tussen een extreem rechtse gelovige of iemand die me aanspreekt als een kind.quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag ook mee doen hoor tongetje!
boetes uitdelen is zo 2005!quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens je mag wel eens meer boetes uitgeven aan mensen zonder licht op hun fiets
rij je 100 km/h in een woonwijk.. heb je bijna een fietser onder je auto
Vetquote:Op zondag 16 december 2007 00:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, een hele old skool versie uit het jaar 145 voor Chr.
Ik mag hem er wel al inhangenquote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen een extreem rechtse gelovige of iemand die me aanspreekt als een kind.
Niet in Hongarijequote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
VVV speelt iedere week bijna europees voetbal.
Beetje hypocriet van je, sinaasappelsapjequote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens je mag wel eens meer boetes uitgeven aan mensen zonder licht op hun fiets
rij je 100 km/h in een woonwijk.. heb je bijna een fietser onder je auto
Keuze is gemaaktquote:
00:45 hoezo?quote:Op zondag 16 december 2007 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
OMG HOE LAAT ?
Een theedrinkende agent die hele dagen FM speelt en fan is van Urzaiz.quote:Op zondag 16 december 2007 00:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tong, houd je van thee?
Anders zou ik niet voor sjimz kiezen. He's an addict.
een stakende agent die thee drinkt, FM speelt en fan is van Urzaiz?quote:Op zondag 16 december 2007 00:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een theedrinkende agent die hele dagen FM speelt en fan is van Urzaiz.
Wat wil je nog meer
Ik ben leverancierquote:Op zondag 16 december 2007 00:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik bedoelde niet aan het drinken van thee.
quote:
Knuffel, kusje en sweet dreams gewenst.quote:Op zondag 16 december 2007 00:49 schreef appelsientje het volgende:
Goed het was een eer om deze nacht te delen
Maar ik ga slapen
fijne avond nog!
Ah, de vervanger van Sientje is meteen al binnenquote:Op zondag 16 december 2007 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hio allen!
Ik zie nog te veel haren op je reet. SCH is er morgen weer.quote:Op zondag 16 december 2007 00:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil moe zijn .. en gaan slapen.
Maar ik ben niet moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |