Volgens mij was ze dat al langer en is ze onder de douche geweest. Op dat moment hing er van alles in de douche cabine en werd er overgeschakeld naar de 4-screen jacuzzi shotquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is terug uit het hokje
[ afbeelding ]
Ja helaas mogen ze ook al niet meer drinken , want dat zorgt meestal wel voor verassende uitspraken en later voor schrikbarende douche scenesquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:39 schreef Deisyy het volgende:bedankt, gelijk door. Zou wel leuk zijn als er nog iets leuks op de streams gebeurt.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
'redens' is dat een nederlands woord?
Dan gaat het gesprek vast weer over die slechte Huubquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:47 schreef Varen het volgende:
Lieke zit ook in de jacuzzie
Op S3 zag je haar door de voordeur binnenkomen en ze ging meteen aan de keukentafel zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was ze dat al langer en is ze onder de douche geweest. Op dat moment hing er van alles in de douche cabine en werd er overgeschakeld naar de 4-screen jacuzzi shot
Nee over Nenaquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan gaat het gesprek vast weer over die slechte Huub
Redens is heel oud Nederlands. Uit de tijd van Jacob Cats, Sinne- en minnebeelden (1627). In het huidige Nederlands kom je nog wel 'willens en wetens' tegen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
'redens' is dat een nederlands woord?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:58 schreef Meganog het volgende:
Voorproefje van de streams mocht Huub besluiten te vertrekken.
Dit dus...
Plus het gebruikelijke gezever van Sint Brian...
en al helemaal niet naar luisterenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:59 schreef Ziet het volgende:
[..]
als huub eruit gaat kunnen ze dus wel kappen...
hier wil je echt niet nog een paar maanden naar kijken
Amanda zei het. Doelend op het meervoud van redenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Redens is heel oud Nederlands. Uit de tijd van Jacob Cats, Sinne- en minnebeelden (1627). In het huidige Nederlands kom je nog wel 'willens en wetens' tegen.
Hé Ruud, 2 zielen............quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena wilde Brian nog een trap gevenWat is het toch een schat
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena wilde Brian nog een trap gevenWat is het toch een schat
Nuh niet echt, wanneer komen de mannen thuis?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie de streams nog aanhoren met die schooljuffrouw en de koningin van de kooi.Mot echt effe kotsen.
Volgens mij heeft Lieke een interview met de Viva gehad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:05 schreef Varen het volgende:
De viva is binnen, daar staat Lieke in?
Ik had ze hier niet eens aan totdat ik hier iets las over Nena, maar het boeit al niet meer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie de streams nog aanhoren met die schooljuffrouw en de koningin van de kooi.Mot echt effe kotsen.
Had ze dat niet kunnen doen voordat de popupoll begon? dan was ze NOG lager op de lijst.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:07 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft zonder camera's tegen Brian gezegd dat ze respect voor hem had, dat hij al zo lang in de kooi zit
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:07 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft zonder camera's tegen Brian gezegd dat ze respect voor hem had, dat hij al zo lang in de kooi zit
Tis al lang niet genoemd hier, maar hij heeft toch maar even de 'eervolle' titel van 'kringspiermusketier' behaald. Wanneer is de plechtige uitreiking van het certifikaat door het hokjequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt het superkrachtig van Brian dat hij het langst in de kooi zit.
Dat jong zit goffer vakantie te vieren daar en anaaliseert dagelijks zijn snollie, moeilijk hoor
"Redens" staat niet in mijn woordenboek. Wat betekent 'redens'? Het mv van reden?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Redens is heel oud Nederlands. Uit de tijd van Jacob Cats, Sinne- en minnebeelden (1627). In het huidige Nederlands kom je nog wel 'willens en wetens' tegen.
Die ziet van alles wat er niet is sinds Piet Piraat met zijn zweefje is binnengeweest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Varen het volgende:
Lieke ziet Brian en Amanda erg naar elkaar toe groeien sinds Nadia weg is.
Jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die ziet van alles wat er niet is sinds Piet Piraat met zijn zweefje is binnengeweest.
Getverquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef Varen het volgende:
Lieke ziet dat het echt is tussen Brian en Amanda
De betekenis van 'redens' is : "Voor-reden ende verklaringhe over het ooghmerck des schrijvers". Dat staat in de literatuurstudie over Jacob Cats, Sinne- en minnebeelden (1627).quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef kissa het volgende:
[..]
"Redens" staat niet in mijn woordenboek. Wat betekent 'redens'? Het mv van reden?
gadver...de zoveelste compliment al. die zit zich luid en duidelijk in te likkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef Varen het volgende:
Lieke denkt zoveel te zienquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef Varen het volgende:
quote:
Dan kan ze net zo goed achterwege laten want daar is het nog nooit beter van geworden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:25 schreef Marietje_34 het volgende:
Ach, Amanda gaat heur haar doen.
Zoiets hoorde ik ook, het leek me even dat het het geluid van een film op de plasma was.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:28 schreef Varen het volgende:
Stond er nou een radio aan in de kapsalon, in hoorde een man praten
Het zeventiende-eeuwse equivalent van het meervoud van reden, dus. Lijkt mij. Ik begrijp alleen het - voor reden niet en er staat geen redensquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De betekenis van 'redens' is : "Voor-reden ende verklaringhe over het ooghmerck des schrijvers". Dat staat in de literatuurstudie over Jacob Cats, Sinne- en minnebeelden (1627).
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Laten we eerlijk zijn... Amanda haar gevoel ri. Brian is echt
Brian ri. Amanda, geloof ik geen ene biet van
Dat denk ik ook van Brian en zijn slaafje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Amanda ri. Brian zal best wel kloppen. Maar Amanda heeft ooit uitgesproeken "Ik ben nog nooit 3 dagen zonder relatie geweest, ik had iedere keer heel snel een nieuw vriendje" ....... Ze is gewend om 'n nachtje bij een vriendin te slapen en een avondje te gaan jagen en bingo ! "Hij is lief, hij is knap, hij is groot, hij is sterk, hij is rijk, .... , en ik ben helemaal verliefd"quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Vanmiddag was er ipv s1&2 ook zomaar ineens RTL4 te zien , dus ja alles is mogelijk. Weekend zal ik maar zeggen en stagiares achter de knoppen .. Die willen natuurlijk wel eens oefenen met alle mogelijkheden achter die knoppen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik ook, het leek me even dat het het geluid van een film op de plasma was.
Zal wel inherent zijn aan het aantal functionerende hersencellen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda ri. Brian zal best wel kloppen. Maar Amanda heeft ooit uitgesproeken "Ik ben nog nooit 3 dagen zonder relatie geweest, ik had iedere keer heel snel een nieuw vriendje" ....... Ze is gewend om 'n nachtje bij een vriendin te slapen en een avondje te gaan jagen en bingo ! "Hij is lief, hij is knap, hij is groot, hij is sterk, hij is rijk, .... , en ik ben helemaal verliefd"
Van wat ik heb begrepen is het na de gouden kooiquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:52 schreef Ziet het volgende:
ik heb hem nu al de hele tijd op de achtergrond aan staan,
maar ik hoor alleen maar amanda de hele tijd praten...
gaat zij echt geopereerd worden aan haar stem?
en mag ze dan een paar maanden niet praten?
dan halen ze haar daar toch wel weg he?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda ri. Brian zal best wel kloppen. Maar Amanda heeft ooit uitgesproeken "Ik ben nog nooit 3 dagen zonder relatie geweest, ik had iedere keer heel snel een nieuw vriendje" ....... Ze is gewend om 'n nachtje bij een vriendin te slapen en een avondje te gaan jagen en bingo ! "Hij is lief, hij is knap, hij is groot, hij is sterk, hij is rijk, .... , en ik ben helemaal verliefd"
Hij zal wel gevoelens vooor haar hebben maar hij is op een enge manier bezitterig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Als ik nou iemand iets gun, en met name mezelf, is het dat Amanda geopereerd gaat worden aan haar stem. En dan drie maanden niet mag praten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:41 schreef maril het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is het na de gouden kooi
Laat een mens niet zo hopenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
Misschien gaat Huub morgen er vandoor.
Lieke mag het uitzoeken morgen
och och, wat geregisseerd weer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het hokje heeft gevraagd of Amanda NU wil omkleden omdat Brian haar om middernacht even wil bellen.
En die 50 cpt's zal hij wel niet betalen .........
Moet je voorstellen als Huub echt weg zou gaan.Dan krijg je deze streams.De anti Huub fans willen Huub echt weg hebben,maar is dit dan de streams die ze willen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis aan de cos te merken hoe boeiend de streams zijn.
Belachelijk.Ach ja heeft Flens geregeld.Misschien krijgt Brian dan eindelijk eens een procent meer volgende maand.Dat mens is wel een aanhouder hoor,helaas gaat het nooit werken.quote:
Ze is er wel in geslaagd om al 5 maanden de naam 'Brian' uit de forums te houden. Eerst werd er alleen over Nadia en Dennix gepraat, en nu is het allemaal over Lieke. Dus ergens doet ze toch goed werk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:48 schreef rooie3 het volgende:
Dat mens is wel een aanhouder hoor,helaas gaat het nooit werken.
daar geloof ik dus niks van, Lieke speelt dit niet .quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
Ugh...jammer dat Lieke gezwicht is voor de redaktie, had gehoopt dat ze stand had gehouden. Maar dat ze nu openlijk positief praat over Brian en Amanda na alles wat die 2 gedaan hebben zegt genoeg. Erg jammer, want Lieke was de laatst normale persoon daar. En hoewel ik heus wel begrijp dat ze dit moet doen, of anders de toneelhaak krijgt blijft het walchelijk om aan te horen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Amanda is sinds haar 14de al "in een relaasie".........quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Over jou sig, dat heeft Fons toch niet letterlijk gezegd hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze is er wel in geslaagd om al 5 maanden de naam 'Brian' uit de forums te houden. Eerst werd er alleen over Nadia en Dennix gepraat, en nu is het allemaal over Lieke. Dus ergens doet ze toch goed werk.
Als Huub wegblijft wat voor scripts gaan ze dan uitzenden?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
Misschien gaat Huub morgen er vandoor.
Dat is heel iets anders dan 'camerageil' . Snolletje is het.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda is sinds haar 14de al "in een relaasie".........
Deobrah Flens hoef inderdaad niet veel doen. Ze hoeft die jaloerse gevoelens van Lieke alleen maar verder aan te wakkeren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef 2live het volgende:
[..]
daar geloof ik dus niks van, Lieke speelt dit niet .
Ze heeft echt een hekel aan Huub gekregen, lijkt wel.
Niet letterlijk, maar hij staat het wel toe. Vooral omdat hij persoonlijk "beloofd" heeft dat zulk soort geweld niet meer getolereerd zou worden...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Over jou sig, dat heeft Fons toch niet letterlijk gezegd hè?
Je kan mij niet wijs maken dat ze je kunnen verplichten om aardig te doen tegen mensen die je absoluut niet mag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
Ugh...jammer dat Lieke gezwicht is voor de redaktie, had gehoopt dat ze stand had gehouden. Maar dat ze nu openlijk positief praat over Brian en Amanda na alles wat die 2 gedaan hebben zegt genoeg. Erg jammer, want Lieke was de laatst normale persoon daar. En hoewel ik heus wel begrijp dat ze dit moet doen, of anders de toneelhaak krijgt blijft het walchelijk om aan te horen
Ga er maar aan staan. Eerst de hele tent steeds over je heen krijgen. Daarna een dominant mannetje die willens en wetens zijn zin door wil drijven en haar telkens die relatie inlulde, terwijl zij al lang niet meer wilde.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef schatje het volgende:
Dat Lieke zich zo laat kennen. Hou de eer toch aan jezelf meid. Vergeet ook niet wat dat andere kamp je heeft aangedaan. Amanda die als een bezetene je slipje wilde uitrekken. En Brian die snuivend van woede tegen Huub tekeer ging.
Tis een droplul. Ik zie hem nog zitten op de leuning van de bank na de overname van Talpaquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar hij staat het wel toe. Vooral omdat hij persoonlijk "beloofd" heeft dat zulk soort geweld niet meer getolereerd zou worden...
Ik denk dat Amanda en Brian haar eerder zullen wegstemmen dan Huub en Jaap. Sterker nog, ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als Lieke zich inlikt bij de tegenpartij, maakt zij in ieder geval nog een kans om te winnen.
Één kans minder voor die enge gluiperd Brain. Die mag kosten wat het kost die tent niet winnen.
Kom op zeg, er zijn genoeg signalen geweest dat ze ruzie met elkaar moeten maken. En aangezien al het andere dat we te zien krijgen ook gescript is, waarom zou dit dan ineens een uitzondering zijn? Bovendien hebben ze de afgelopen 2 dagen weer genoeg instructies achter de schermen gekregen, waaronder een groepsgesprek... wat vast voor de popipoll + de gevolgen daarvan was...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef 2live het volgende:
daar geloof ik dus niks van, Lieke speelt dit niet .
Ze heeft echt een hekel aan Huub gekregen, lijkt wel.
Snollie weet niet beter.........quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan 'camerageil' . Snolletje is het.
Denk je?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
Zo en nu ook feest voor Huub als hij thuis komt en zijn filmpje.
Vergeet het maar dit gaat de dag voor Amanda wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
Zo en nu ook feest voor Huub als hij thuis komt en zijn filmpje.
Als DGK een spel zou zijn waar de redaktie niet bepaald welke bewoners weggestemd worden en wie mogen blijven, dan zou je gelijk hebben. Maar aangezien de redaktie alles bepaald maakt het dus geen &@&$(* uit of je met Huub&Jaap speelt of met Brian&Amanda.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als Lieke zich inlikt bij de tegenpartij, maakt zij in ieder geval nog een kans om te winnen.
Die 2 hebben haar eerst nodig om er 3-2 van te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda en Brian haar eerder zullen wegstemmen dan Huub en Jaap. Sterker nog, ik weet het wel zeker.
Kijk maar naar die kut reactie op Huub zijn PoPo winst... Of had dat andere redenen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Je kan veel van Amanda zeggen, maar ze steunt wel haar vent door dik en dun.
Lieke is een en al afgunst en jaloeze richting Huub. En waarom eigenlijk
Ja duh, als Lieke een kut reactie geeft door hem niet feliciteren krijgt zij een kut reactie terug. Het moet niet gekker worden zeg.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kijk maar naar die kut reactie op Huub zijn PoPo winst... Of had dat andere redenen?
Amanda: Brian en ik zijn echte gezinsmensen en vechten voor elkaar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Huh? Die snap ik even niet..quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja duh, als Lieke een kut reactie geeft door hem niet feliciteren krijgt zij een kut redactie terug. Het moet niet gekker worden zeg.
Dat kroontje maakt het wel af.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
nee, dat truitje wat amanda nu aanheeft is niet flateus.
jaloersquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kutje is 20. "het klinkt echt oud".
Domme geile snotneus.
1. Loverboy Brian heeft haar waar hij haar hebben wil.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Lieke is een en al afgunst en jaloeze richting Huub. En waarom eigenlijk
Tis idd weer Fokking traag en dat int weekend ! Come boys tweak it !!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
3. Zijn mod's dicht genoeg bij ieteejer om hem nog eens een schopje onde zijn hol te geven om Fok sneller te maken?
Het is een kut reactie op een kut reactie. Zie filmpje dat gepost is. Ze gedraagt zich als een slechte verliezer.quote:
Amanda weet niet beter, ze is het zo gewend, van thuis uit zeg maar. In amanda haar gezin vecht iedereen voor elkaar, staan ze voor elkaar klaar en steunen elkaar door dik en dun.......quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda: Brian en ik zijn echte gezinsmensen en vechten voor elkaar.
Hiep hoi Amanda is 24 jaar.
Huub 1 jaar en 4 dagen in DGK.......maandag 11 december 2006 was zijn eerste Kooi dag.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kutje is 20. "het klinkt echt oud".
Domme geile snotneus.
Maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
De Lieke fans zien de bui al hangen. Die worden spontaan Brian en Amanda fan, de meeste bedorven karakters van DGK![]()
.
Jij houdt dit gezemel misschien nog even vol, ik heb morgen nog een dagje van half zeven tot vijf.quote:
Maakt ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit?
10% verdelen over 2 mensen.......mwah....
Onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
De Lieke fans zien de bui al hangen. Die worden spontaan Brian en Amanda fan, de meeste bedorven karakters van DGK![]()
.
Mwah... heb het gezemel niet gehoord, alleen bijgelezen, maar ga dit niet lang trekkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij houdt dit gezemel misschien nog even vol, ik heb morgen nog een dagje van half zeven tot vijf.
Je hebt me wel een schema hoor ! Sterkte !quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij houdt dit gezemel misschien nog even vol, ik heb morgen nog een dagje van half zeven tot vijf.
Nou, dat steunen van die familie valt een beetje tegen, haar moeder laat weinig van zichhoren en verder heeft Amanda niemand waar ze eens tegen kan praten, eigenlijk best zielig, als ik niet zo'n hekel aan haar had....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda weet niet beter, ze is het zo gewend, van thuis uit zeg maar. In amanda haar gezin vecht iedereen voor elkaar, staan ze voor elkaar klaar en steunen elkaar door dik en dun.......
Huub, gefeliciteerd!
4 dagen NA je entree in de kooi.......misschien denkt de redactie nog aan je?
Ze vertelt net waarom ze niet haar vriendinnen uitnodigd voor dat uurtje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Bezoek voor de verjaardag van Amanda:
Nadia - kent ze net.
Netty - nieuwe schoonmoeder
Kenneth - schoonbroer
Zusje...........
Amanda heeft echt veel vrienden
Ik vind het weer een rare actie van kut-Flens om die kut-Kubatzen toe te laten, gatverdammequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Nadia - kent ze net.
Kenneth - schoonbroer
Zusje...........
1 zus op r verjaardag, Nadia , schoonmama en schoonbroer Kenneth. Hechte familie hoor !quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dat steunen van die familie valt een beetje tegen, haar moeder laat weinig van zichhoren en verder heeft Amanda niemand waar ze eens tegen kan praten, eigenlijk best zielig, als ik niet zo'n hekel aan haar had....
Wie wilt er nou vriendinnen met haar zijn nadat ze Nena en die andere vriendin door het slijk gehaald heeft. Je ziet ook nooit post van vriendinnen bij haar. Die teaser-meiden zijn ook maar 1 keer langsgeweest, maar verder geen enkel contact met hun. En die meid die op haar half-jaars feest was, dat was toch meer een vriendin van Deborah?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Nadia - kent ze net.
Kenneth - schoonbroer
Zusje...........
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik voorzie in 2008 een bruiloft voor Amanda en Brian in De Gouden Kooi.![]()
![]()
Amanda: Ik wil trouwen met Brian en DGK winnnen.
Wie werd ook alweer Hamburger bij de FEBO genoemd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
Amanda mist een grillburger van de FEBO
Vanmiddag vertelde ze dat allerlei zogenaamde vriendinnen niet konden komen, Solans, Stephanie en nog wat namen..........quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze vertelt net waarom ze niet haar vriendinnen uitnodigd voor dat uurtje.
Jaap mag van mij ook winnen hoor. Alleen jammer dat ie zo egostoïsch kan zijn door alles op de weegschaal te liggen door altijd alleen maar aan zijn eigen belang te denken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Doe dan maar Jaap als winnaar, die heeft DGK toch op de kaart gezet bij het grote publiek met z`n acties (Huub ook, maar de kijkcijfers gingen pas richting 500.000 tijdens de Terror-Jaap periode).
Amanda mist wel meer: klasse, fatsoen, beschaving, scholing, e zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
Amanda mist een grillburger van de FEBO
Dank je.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt me wel een schema hoor ! Sterkte !
Ik hoop dat ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:25 schreef mazaru het volgende:
Walgelijk hoe gemaakt vrolijk Lieke ineens is. Moet je opletten hoe dat omslaat op het moment dat Huub thuis komt met de danseressen
Ik hoop dat die een paar groupies mee neemt, en er vannacht een orgie van maakt!
Dus dat............quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dat steunen van die familie valt een beetje veel tegen, haar moeder laat weinig van zichhoren en verder heeft Amanda niemand waar ze eens tegen kan praten, eigenlijk best zielig, als ik niet zo'n hekel aan haar had....
Trusten Ruudquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dank je.
Tot slot dan nog een capje, DB laat het ook al afweten vanavond.
Tis een sekreet van een wijf maar heeft echt een mooi lijf
[ afbeelding ]
Trusten allemaal.
Dan blijf ik nog even wakker...het vooruitzicht....quote:
Trusten, sleep tightquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dank je.
[ afbeelding ]
Trusten allemaal.
Nee, Brian moest van Nathasia gaan bonden met Amanda voor zijn back-up.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dank je.
[ afbeelding ]
Trusten allemaal.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, Brian moest van Nathasia gaan bonden met Amanda voor zijn back-up.
Erger, Mathijs noemt ze een wannabe-Jensen.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Vergelijkt Amanda nou DWDD met Jensen?!
Niet het programma maar de presentatoren vergelijkt ze met elkaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Kwa kapsel deed ze dat...ook een vergelijking...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Helaas, ik heb geen idee. En kan me zelfs niet voor de geest halen die nickname ooit gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie werd ook alweer Hamburger bij de FEBO genoemd?
Frans Warffemius, hoofdredacteur zijn codewoord was stokbrood.
Weet zij veel !quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Goed ideequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt Matthijs van Nieuwkerk een wannabeeeeeeeeee Jensen!![]()
Wie stuurt DWDD een mailtje met filmpje van deze uitspraak?
Moet je haar met een mes zien snijdenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dr manieren zijn nog niet veranderd.
Zekers, leuk amanda die de uitspraak doet met nephaar en kroontje opquote:
Dat niet alleen, Brian heeft zelf meermaals toegegeven dat ie Amanda alleen maar voor de backup en punani (sp?) houdt. Na DGK wilt ie niets meer met haar te maken hebben, tenzij Amanda DGK gaat winnen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:30 schreef Prospera het volgende:
Nee, Brian moest van Nathasia gaan bonden met Amanda voor zijn back-up.
Idd heel sneu... stel, je hebt een "vriendin" die midden in het land woont en waar je je camerageilheid ook nog een beetje bij kwijt kunt, dan moet je wel bijna een bloedhekel aan haar hebben als je, die ene keer per half jaar dat ze wat mensen kan uitnodigen, "toevallig" niet kunt...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Vanmiddag vertelde ze dat allerlei zogenaamde vriendinnen niet konden komen, Solans, Stephanie en nog wat namen..........
Ze bedenkt gewoon een excuus, sneu!
Och, in haar millieu eten ze waarschijnlijk met een lepel omdat mes&vork te moeilijk isquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:34 schreef Prospera het volgende:
Moet je haar met een mes zien snijden
Brian praat ook constant met het personeel, dus blijkbaar moet ze nog wat harder Huub bashen voordat ze een echt kindje van god mag worden. Eens goed opletten of ze de komende weken kadotjes of uitjes krijgt toegespeeldquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke had een kroketje gebakken voor de cameraman in het hokje. Ze brengt hem de kroket, komt terug en telefoon ..... Lieke zegt : "OK, ik zal het nooit meer doen"...... Ziet de FEBO dit nou echt als oneerlijke concurrentie ?
Groot gelijk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
huub gezoend met meisjes ?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef Kinga het volgende:
Huub is lam?
Huub vertelt en Lieke maakt snerende opmerkingen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:46 schreef Dark het volgende:
Huub en Lieke hebben meteen weer woorden.
Lieke beschuldigt Huub dat hij iets afschuift........oh, zoenen met andere vrouwen.
En Huub is helemaal euforisch van het optreden en alles wat erbij kwam kijken, en Lieke...............is pissed.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Het wordt nog leuk, Amanda heeft 2 flessen wijn op en dat is niet de bedoeling van Brian
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef diedirk het volgende:
Wat een triest zielig sukkeltje die Huub!
7 maanden verkering en niet ff een paar dagen respect kunnen opbrengen voor iemand die even een paar dagen de tijd vraagt en wat afstand wilt.
Geef hem groot gelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef diedirk het volgende:
7 maanden verkering en niet ff een paar dagen respect kunnen opbrengen voor iemand die even een paar dagen de tijd vraagt en wat afstand wilt.
goedzoquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En Huub is helemaal euforisch van het optreden en alles wat erbij kwam kijken, en Lieke...............is pissed.
Er lopen daar wel meer kinderachtige mensen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef riri het volgende:
Wat een dom gelul ook...ik heb met twee meisjes gezoend...tis net een kind wat terugkomt wat voor het eerst een meisje gezoend heeft ...tis zo kinderachtig
dat ondergewicht maakt blijkbaar veel kapot in het hoofd of zoiets
Als je wat ze wordt en haar iq bij elkaar optelt, heb je haar ware leeftijdquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
ze wordt "20", heeft en iq van een aap van 4, en ziet eruit alsof ze 35 is.
Kortom:een garantie voor deel 3455quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En Huub is helemaal euforisch van het optreden en alles wat erbij kwam kijken, en Lieke...............is pissed.
En dan discussies tussen de geliefden Brian en Lieke, lijkt me ook wel ehm apart.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:49 schreef Ziet het volgende:
[..]
goedzo
ze moet lekker met brian gaan
dan kan amanda tenminste ook weer eens lekker los met de drank
dan hebben we weer wat te lachen
Kan hij straks dus weer mooi op tijd terug zijn.......quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Guuskeee het volgende:
huub heeft zn 24 uur aangevraagd
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Hoi, met Huub. Ik wil mijn 24-uur aanvragen en ik weet niet of ik nog terugkeer in de villa"
[ afbeelding ]
Helaas treedt dàn de saaiheid weer terug...dus....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef riri het volgende:
van mij mag ie weg blijven...ik vind het zo'n kind
Ja idd ! En dan maar eens kijken wat er dan gebeurt ..? Lieke en Jaap vs Amanda en Brianquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef riri het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef riri het volgende:
hij keek nog even of de camera wel goed stond toen hij z'n 24 uur aanvroeg...hij heeft weer lekker zitten tanken.....denk dat ie morgen niet eens in staat is terug te komen zo beschonken zal ie zijn
Wrijft in de handen van plezier..............quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de zure gesprekken van Lieke![]()
.
Dan is DGK wat mij betreft 'over en sluiten'. Gelukkigquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd ! En dan maar eens kijken wat er dan gebeurt ..? Lieke en Jaap vs Amanda en Brian
Hij is zat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Weet je, dit zoenen was zo heerlijk ! Eindelijk een keer zoenen zonder twee kilo bagage er om heen"
Hoezo zoekt Huub bonje ?
Huub is in goede doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de zure gesprekken van Lieke![]()
.
Zo is Huub al zeker van zijn vertrek.En gaat hij er met veel bombarie uit.Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Weet je, dit zoenen was zo heerlijk ! Eindelijk een keer zoenen zonder twee kilo bagage er om heen"
Hoezo zoekt Huub bonje ?
Hij maakt een heel goed puntquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoezo zoekt Huub bonje ?
saaiheid is er ook met hem erin...in elke stoel ligt ie in plaats van dat ie zit....zit geen energie meer inquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Helaas treedt dàn de saaiheid weer terug...dus....
Van mij mag ie in principe ook weg, maar dan wordt het voor de redaktie TE makkelijk om Wifebeater als winnaar uit te roepen. Zolang Huub er nog inzit zullen mensen vragen gaan stellen als Huub ineens verslagen gaat worden in de finale (als ze een SMS-systeem invoeren). Dus Huub mag alleen voor die reden nog in DGK blijvenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef riri het volgende:
Echt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Hoi, met Huub. Ik wil mijn 24-uur aanvragen en ik weet niet of ik nog terugkeer in de villa"
[ afbeelding ]
Als niets meer mag, en je mag Amanda en Brian niet van het geile hokje aanpakken, zou ik allang hebben gezegd van: Mazzelllssss en doooeeiiquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:01 schreef riri het volgende:
[..]
saaiheid is er ook met hem erin...in elke stoel ligt ie in plaats van dat ie zit....zit geen energie meer in
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
Zagen jullie dan niet dat hij de fles nog aan de mond had achterin de auto voordat hij uitstapte ??
Dus?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
Zagen jullie dan niet dat hij de fles nog aan de mond had achterin de auto voordat hij uitstapte ??
Niet gezien, maar ik houd het voor mogelijk. Vorige keer toen Jaap meeging maakten ze ook een hele cola-fles vol , met Safari Cola aan voor onderweg. En ik zag voordat ze weggingen wel vaag iets gedoe met flessen ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
en in die dagen heeft ie het nergens anders over gehad dan over hoeren,sexen,zoenen,geilen en weet ik wat al niet meer terwijl hij amper van energie kan staan op zijn benen zo moe is ie....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef diedirk het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Huub is duidelijk uit op oorlog met Lieke, wat een loser dat Lieke hem niet meer wil.
Ach een man was hij toch al niet, alleen kleuters zijn trots op dat ze die en die hebben gezoend.
Ach als ie morgen toch thuis wil blijven... kan ie er ook wel uit met een big bang.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Huub is duidelijk uit op oorlog met Lieke, wat een loser dat Lieke hem niet meer wil.
Ach een man was hij toch al niet, alleen kleuters zijn trots op dat ze die en die hebben gezoend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |