Helaas treedt dàn de saaiheid weer terug...dus....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef riri het volgende:
van mij mag ie weg blijven...ik vind het zo'n kind
Ja idd ! En dan maar eens kijken wat er dan gebeurt ..? Lieke en Jaap vs Amanda en Brianquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef riri het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef riri het volgende:
hij keek nog even of de camera wel goed stond toen hij z'n 24 uur aanvroeg...hij heeft weer lekker zitten tanken.....denk dat ie morgen niet eens in staat is terug te komen zo beschonken zal ie zijn
Wrijft in de handen van plezier..............quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de zure gesprekken van Lieke![]()
.
Dan is DGK wat mij betreft 'over en sluiten'. Gelukkigquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd ! En dan maar eens kijken wat er dan gebeurt ..? Lieke en Jaap vs Amanda en Brian
Hij is zat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Weet je, dit zoenen was zo heerlijk ! Eindelijk een keer zoenen zonder twee kilo bagage er om heen"
Hoezo zoekt Huub bonje ?
Huub is in goede doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de zure gesprekken van Lieke![]()
.
Zo is Huub al zeker van zijn vertrek.En gaat hij er met veel bombarie uit.Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Weet je, dit zoenen was zo heerlijk ! Eindelijk een keer zoenen zonder twee kilo bagage er om heen"
Hoezo zoekt Huub bonje ?
Hij maakt een heel goed puntquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoezo zoekt Huub bonje ?
saaiheid is er ook met hem erin...in elke stoel ligt ie in plaats van dat ie zit....zit geen energie meer inquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Helaas treedt dàn de saaiheid weer terug...dus....
Van mij mag ie in principe ook weg, maar dan wordt het voor de redaktie TE makkelijk om Wifebeater als winnaar uit te roepen. Zolang Huub er nog inzit zullen mensen vragen gaan stellen als Huub ineens verslagen gaat worden in de finale (als ze een SMS-systeem invoeren). Dus Huub mag alleen voor die reden nog in DGK blijvenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef riri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |