goedzoquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En Huub is helemaal euforisch van het optreden en alles wat erbij kwam kijken, en Lieke...............is pissed.
Er lopen daar wel meer kinderachtige mensen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef riri het volgende:
Wat een dom gelul ook...ik heb met twee meisjes gezoend...tis net een kind wat terugkomt wat voor het eerst een meisje gezoend heeft ...tis zo kinderachtig
dat ondergewicht maakt blijkbaar veel kapot in het hoofd of zoiets
Als je wat ze wordt en haar iq bij elkaar optelt, heb je haar ware leeftijdquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
ze wordt "20", heeft en iq van een aap van 4, en ziet eruit alsof ze 35 is.
Kortom:een garantie voor deel 3455quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En Huub is helemaal euforisch van het optreden en alles wat erbij kwam kijken, en Lieke...............is pissed.
En dan discussies tussen de geliefden Brian en Lieke, lijkt me ook wel ehm apart.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:49 schreef Ziet het volgende:
[..]
goedzo
ze moet lekker met brian gaan
dan kan amanda tenminste ook weer eens lekker los met de drank
dan hebben we weer wat te lachen
Kan hij straks dus weer mooi op tijd terug zijn.......quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Guuskeee het volgende:
huub heeft zn 24 uur aangevraagd
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Hoi, met Huub. Ik wil mijn 24-uur aanvragen en ik weet niet of ik nog terugkeer in de villa"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |