Die 2 hebben haar eerst nodig om er 3-2 van te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda en Brian haar eerder zullen wegstemmen dan Huub en Jaap. Sterker nog, ik weet het wel zeker.
Kijk maar naar die kut reactie op Huub zijn PoPo winst... Of had dat andere redenen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Je kan veel van Amanda zeggen, maar ze steunt wel haar vent door dik en dun.
Lieke is een en al afgunst en jaloeze richting Huub. En waarom eigenlijk
Ja duh, als Lieke een kut reactie geeft door hem niet feliciteren krijgt zij een kut reactie terug. Het moet niet gekker worden zeg.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kijk maar naar die kut reactie op Huub zijn PoPo winst... Of had dat andere redenen?
Amanda: Brian en ik zijn echte gezinsmensen en vechten voor elkaar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Huh? Die snap ik even niet..quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja duh, als Lieke een kut reactie geeft door hem niet feliciteren krijgt zij een kut redactie terug. Het moet niet gekker worden zeg.
Dat kroontje maakt het wel af.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
nee, dat truitje wat amanda nu aanheeft is niet flateus.
jaloersquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kutje is 20. "het klinkt echt oud".
Domme geile snotneus.
1. Loverboy Brian heeft haar waar hij haar hebben wil.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Lieke is een en al afgunst en jaloeze richting Huub. En waarom eigenlijk
Tis idd weer Fokking traag en dat int weekend ! Come boys tweak it !!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
3. Zijn mod's dicht genoeg bij ieteejer om hem nog eens een schopje onde zijn hol te geven om Fok sneller te maken?
Het is een kut reactie op een kut reactie. Zie filmpje dat gepost is. Ze gedraagt zich als een slechte verliezer.quote:
Amanda weet niet beter, ze is het zo gewend, van thuis uit zeg maar. In amanda haar gezin vecht iedereen voor elkaar, staan ze voor elkaar klaar en steunen elkaar door dik en dun.......quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda: Brian en ik zijn echte gezinsmensen en vechten voor elkaar.
Hiep hoi Amanda is 24 jaar.
Huub 1 jaar en 4 dagen in DGK.......maandag 11 december 2006 was zijn eerste Kooi dag.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kutje is 20. "het klinkt echt oud".
Domme geile snotneus.
Maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
De Lieke fans zien de bui al hangen. Die worden spontaan Brian en Amanda fan, de meeste bedorven karakters van DGK![]()
.
Jij houdt dit gezemel misschien nog even vol, ik heb morgen nog een dagje van half zeven tot vijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |