quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:31 schreef mazaru het volgende:
Zegt die ellendige Del nou dat ze een verdoving heeft gekregen voor het bloedprikken?
ze is niet voor niets gedaald in de popoquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:25 schreef ricofromrio het volgende:
Die lieke is triest bezig
En de shit van Lieke de zuurslet continues...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef Varen het volgende:
Jaap: pak de telefoon en bespreek het buiten de streams
Lieke wil dat niet, het blijft toch doorgaan.
Waaruit voor mij weer blijkt dat ze haar keuze allang heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef Dark het volgende:
Huub heeft in Lieke d'r gezicht gelogen!
Ze weet dingen - feitelijk - waar ze het niet over kan hebben en dat stoort haar.
Overduidelijk. Haha wat een afgangquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Ze is een hele slechte verliezer
Het is een zuurwijf!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Op precies dezelfde manier probeerde Brian dat de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
....en met dat soort uitspraken steelt hij keer op keer mijn hart, ons Huubje....quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef Ziet het volgende:
huub:
ik heb de allergaafste vader van de wereld!
Het lijkt wel of ik Brian hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is een zuurwijf!
En ze baalt als een gigantische stekker, dat ze gedaald is in de popoll, want zij is altijd zzzzooooo eerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |