Overduidelijk. Haha wat een afgangquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Ze is een hele slechte verliezer
Het is een zuurwijf!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Op precies dezelfde manier probeerde Brian dat de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
....en met dat soort uitspraken steelt hij keer op keer mijn hart, ons Huubje....quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef Ziet het volgende:
huub:
ik heb de allergaafste vader van de wereld!
Het lijkt wel of ik Brian hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is een zuurwijf!
En ze baalt als een gigantische stekker, dat ze gedaald is in de popoll, want zij is altijd zzzzooooo eerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |