Brian praat ook constant met het personeel, dus blijkbaar moet ze nog wat harder Huub bashen voordat ze een echt kindje van god mag worden. Eens goed opletten of ze de komende weken kadotjes of uitjes krijgt toegespeeldquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke had een kroketje gebakken voor de cameraman in het hokje. Ze brengt hem de kroket, komt terug en telefoon ..... Lieke zegt : "OK, ik zal het nooit meer doen"...... Ziet de FEBO dit nou echt als oneerlijke concurrentie ?
Groot gelijk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
huub gezoend met meisjes ?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef Kinga het volgende:
Huub is lam?
Huub vertelt en Lieke maakt snerende opmerkingen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:46 schreef Dark het volgende:
Huub en Lieke hebben meteen weer woorden.
Lieke beschuldigt Huub dat hij iets afschuift........oh, zoenen met andere vrouwen.
En Huub is helemaal euforisch van het optreden en alles wat erbij kwam kijken, en Lieke...............is pissed.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Het wordt nog leuk, Amanda heeft 2 flessen wijn op en dat is niet de bedoeling van Brian
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef diedirk het volgende:
Wat een triest zielig sukkeltje die Huub!
7 maanden verkering en niet ff een paar dagen respect kunnen opbrengen voor iemand die even een paar dagen de tijd vraagt en wat afstand wilt.
Geef hem groot gelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef diedirk het volgende:
7 maanden verkering en niet ff een paar dagen respect kunnen opbrengen voor iemand die even een paar dagen de tijd vraagt en wat afstand wilt.
goedzoquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En Huub is helemaal euforisch van het optreden en alles wat erbij kwam kijken, en Lieke...............is pissed.
Er lopen daar wel meer kinderachtige mensen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef riri het volgende:
Wat een dom gelul ook...ik heb met twee meisjes gezoend...tis net een kind wat terugkomt wat voor het eerst een meisje gezoend heeft ...tis zo kinderachtig
dat ondergewicht maakt blijkbaar veel kapot in het hoofd of zoiets
Als je wat ze wordt en haar iq bij elkaar optelt, heb je haar ware leeftijdquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
ze wordt "20", heeft en iq van een aap van 4, en ziet eruit alsof ze 35 is.
Kortom:een garantie voor deel 3455quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En Huub is helemaal euforisch van het optreden en alles wat erbij kwam kijken, en Lieke...............is pissed.
En dan discussies tussen de geliefden Brian en Lieke, lijkt me ook wel ehm apart.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:49 schreef Ziet het volgende:
[..]
goedzo
ze moet lekker met brian gaan
dan kan amanda tenminste ook weer eens lekker los met de drank
dan hebben we weer wat te lachen
Kan hij straks dus weer mooi op tijd terug zijn.......quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Guuskeee het volgende:
huub heeft zn 24 uur aangevraagd
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Hoi, met Huub. Ik wil mijn 24-uur aanvragen en ik weet niet of ik nog terugkeer in de villa"
[ afbeelding ]
Helaas treedt dàn de saaiheid weer terug...dus....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef riri het volgende:
van mij mag ie weg blijven...ik vind het zo'n kind
Ja idd ! En dan maar eens kijken wat er dan gebeurt ..? Lieke en Jaap vs Amanda en Brianquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef riri het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef riri het volgende:
hij keek nog even of de camera wel goed stond toen hij z'n 24 uur aanvroeg...hij heeft weer lekker zitten tanken.....denk dat ie morgen niet eens in staat is terug te komen zo beschonken zal ie zijn
Wrijft in de handen van plezier..............quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de zure gesprekken van Lieke![]()
.
Dan is DGK wat mij betreft 'over en sluiten'. Gelukkigquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd ! En dan maar eens kijken wat er dan gebeurt ..? Lieke en Jaap vs Amanda en Brian
Hij is zat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Weet je, dit zoenen was zo heerlijk ! Eindelijk een keer zoenen zonder twee kilo bagage er om heen"
Hoezo zoekt Huub bonje ?
Huub is in goede doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de zure gesprekken van Lieke![]()
.
Zo is Huub al zeker van zijn vertrek.En gaat hij er met veel bombarie uit.Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Weet je, dit zoenen was zo heerlijk ! Eindelijk een keer zoenen zonder twee kilo bagage er om heen"
Hoezo zoekt Huub bonje ?
Hij maakt een heel goed puntquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoezo zoekt Huub bonje ?
saaiheid is er ook met hem erin...in elke stoel ligt ie in plaats van dat ie zit....zit geen energie meer inquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Helaas treedt dàn de saaiheid weer terug...dus....
Van mij mag ie in principe ook weg, maar dan wordt het voor de redaktie TE makkelijk om Wifebeater als winnaar uit te roepen. Zolang Huub er nog inzit zullen mensen vragen gaan stellen als Huub ineens verslagen gaat worden in de finale (als ze een SMS-systeem invoeren). Dus Huub mag alleen voor die reden nog in DGK blijvenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef riri het volgende:
Echt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Hoi, met Huub. Ik wil mijn 24-uur aanvragen en ik weet niet of ik nog terugkeer in de villa"
[ afbeelding ]
Als niets meer mag, en je mag Amanda en Brian niet van het geile hokje aanpakken, zou ik allang hebben gezegd van: Mazzelllssss en doooeeiiquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:01 schreef riri het volgende:
[..]
saaiheid is er ook met hem erin...in elke stoel ligt ie in plaats van dat ie zit....zit geen energie meer in
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
Zagen jullie dan niet dat hij de fles nog aan de mond had achterin de auto voordat hij uitstapte ??
Dus?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
Zagen jullie dan niet dat hij de fles nog aan de mond had achterin de auto voordat hij uitstapte ??
Niet gezien, maar ik houd het voor mogelijk. Vorige keer toen Jaap meeging maakten ze ook een hele cola-fles vol , met Safari Cola aan voor onderweg. En ik zag voordat ze weggingen wel vaag iets gedoe met flessen ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
en in die dagen heeft ie het nergens anders over gehad dan over hoeren,sexen,zoenen,geilen en weet ik wat al niet meer terwijl hij amper van energie kan staan op zijn benen zo moe is ie....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef diedirk het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Huub is duidelijk uit op oorlog met Lieke, wat een loser dat Lieke hem niet meer wil.
Ach een man was hij toch al niet, alleen kleuters zijn trots op dat ze die en die hebben gezoend.
Ach als ie morgen toch thuis wil blijven... kan ie er ook wel uit met een big bang.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Huub is duidelijk uit op oorlog met Lieke, wat een loser dat Lieke hem niet meer wil.
Ach een man was hij toch al niet, alleen kleuters zijn trots op dat ze die en die hebben gezoend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |