Echt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Hoi, met Huub. Ik wil mijn 24-uur aanvragen en ik weet niet of ik nog terugkeer in de villa"
[ afbeelding ]
Als niets meer mag, en je mag Amanda en Brian niet van het geile hokje aanpakken, zou ik allang hebben gezegd van: Mazzelllssss en doooeeiiquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:01 schreef riri het volgende:
[..]
saaiheid is er ook met hem erin...in elke stoel ligt ie in plaats van dat ie zit....zit geen energie meer in
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
Zagen jullie dan niet dat hij de fles nog aan de mond had achterin de auto voordat hij uitstapte ??
Dus?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
Zagen jullie dan niet dat hij de fles nog aan de mond had achterin de auto voordat hij uitstapte ??
Niet gezien, maar ik houd het voor mogelijk. Vorige keer toen Jaap meeging maakten ze ook een hele cola-fles vol , met Safari Cola aan voor onderweg. En ik zag voordat ze weggingen wel vaag iets gedoe met flessen ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
en in die dagen heeft ie het nergens anders over gehad dan over hoeren,sexen,zoenen,geilen en weet ik wat al niet meer terwijl hij amper van energie kan staan op zijn benen zo moe is ie....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef diedirk het volgende:
Wat een triest zielig sukkeltje die Huub!
7 maanden verkering en niet ff een paar dagen respect kunnen opbrengen voor iemand die even een paar dagen de tijd vraagt en wat afstand wilt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Huub is duidelijk uit op oorlog met Lieke, wat een loser dat Lieke hem niet meer wil.
Ach een man was hij toch al niet, alleen kleuters zijn trots op dat ze die en die hebben gezoend.
Ach als ie morgen toch thuis wil blijven... kan ie er ook wel uit met een big bang.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Huub is duidelijk uit op oorlog met Lieke, wat een loser dat Lieke hem niet meer wil.
Ach een man was hij toch al niet, alleen kleuters zijn trots op dat ze die en die hebben gezoend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |