Komt me behoorlijk bekend voor jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:52 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen om een meisje te vergeten die ik heel erg leuk vind, maar al bezet is? Zwaar k*t is dit. Ik denk constant aan haar, ook als ik moet studeren. Ik probeer haar te ontwijken/negeren op het werk maar dat lukt (helaas) niet. Iemand tips? Komt dit probleem ook bij jullie voor?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Voglende week anderhalf jaar en het gaat écht goed. Hoera.
Iets minder krullen inmiddels, maar oui.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Is het nog steeds die krullebol?
ookquote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Lunar het volgende:
Ikke wel. Sinds gisteravond helemaal in de wolken. Maar zij?
Joh, herkenbaar.quote:Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef roooosje het volgende:
En toen besefte ik: 'Met jou wil ik vanuit het diepste van mijn hart oud worden.' En dat was een fijn gevoel
Ha, ik ben net terug van 4 dagen met hem in new york. Ik ging hem verrassen. Samen met hem en zijn vrienden oudjaar gevierd op times square enzo. samen door nyc slenteren. Man, ik ben zo intens verliefd en gelukkig met dat joch.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:42 schreef saaw het volgende:
net 4 daagjes bij hem langsgeweest in madrid [waar hij anderhalve maand aan het werk is] om oud&nieuw samen te vieren
was heerlijk
wat ben je toch ook een lieverdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 04:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben blij voor Lotte, gewoon omdat ze lief is en ze het verdient![]()
![]()
Zelf geniet ik ookal 5 maanden van vriendliefHIJ is gewoon zo erg leuk! En lief! En schattig! En lekker!
Ik had al een aantal keren met z'n moeder aan de telefoon gehangen en daarna kwam ik zomaar een avondje langs, geen probleem dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:51 schreef teig het volgende:
ff een vraagje tussendoor.. weet niet of dat hier kan of ergens anders moet: wanneer doen jullie aan ouders ontmoeten?? Ik ben van de week wel meegeweest naar een verjaardag, waren zijn ouders niet maar wel vrienden. Ok dat vond ik ook doodeng.. maar is goed gegaan. Maar ja die ouders zullen ook ooit wel eens gaan zeuren (doen de mijne nu al)
We zijn dan pas een week bij elkaar, maar kennen elkaar al jaren. hebben dus wat stappen overgeslagen
Meis, geef me een hand.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind zn vrienden enger dan zn ouders.
.. Zn vrienden heb ik dan ook nog niet ontmoet.
Hier heb ik zijn ouders na een week of 5 ontmoet ( was niet gepland, maar gebeurde gewoon) en hij heeft mijn ouders na bijna 3 maanden ontmoet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:51 schreef teig het volgende:
ff een vraagje tussendoor.. weet niet of dat hier kan of ergens anders moet: wanneer doen jullie aan ouders ontmoeten?? Ik ben van de week wel meegeweest naar een verjaardag, waren zijn ouders niet maar wel vrienden. Ok dat vond ik ook doodeng.. maar is goed gegaan. Maar ja die ouders zullen ook ooit wel eens gaan zeuren (doen de mijne nu al)
We zijn dan pas een week bij elkaar, maar kennen elkaar al jaren. hebben dus wat stappen overgeslagen
Beetje laat, maar, *shakes hands.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Yup. Maar het heeft toch geen nut.
quote:
Idemquote:Op maandag 4 februari 2008 13:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Yup. Maar het heeft toch geen nut.
en ja..... het is nog steeds aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:18 schreef teig het volgende:
hier no maar pril, maar oooo zo leuk............ vandaag een weekje....
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen zie ik hem weer
hier na 30 maanden nog steeds, krijg kriebels als ik r weer zie enz, als ik "quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:48 schreef Sylvana het volgende:
hier na bijna 9 maanden ook nog steeds
Als de halve pub het weet, weet hij het waarschijnlijk ook al en heb je toch niets te verliezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:38 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben te bang om Jordy uit te vragen. De halve pub weet dat ik 'm leuk vind (roddels gaan snel) maar ik durf niet..
jij ook alquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..] Ik werd wakker naast een lekker ding, joh.
Komt ze uit Amstelveen?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:22 schreef Lakai het volgende:
Ik ben na langer dan een jaar nog steeds gek op mijn ex...en ze heeft deze week een vriend gekregen![]()
Woeiquote:Op maandag 11 februari 2008 17:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
De kerstboom is al lang weer weg, maar de vlindertjes blijven
Blughquote:Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Blugh, ja.
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja. Bleh.
dat dusquote:
Ik had al een jaar geen contact met mijn ex, een maand geleden 'hoi hoe is het?' en bam, ik ben nu weer in de wolkenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:42 schreef Lakai het volgende:
Ik ben na 1.5 jaar eindelijk over mijn ex heen!
Ik vind het op z'n minst noemenswaardig
Zo ging het bij mij ook...en toen vroeg ze me af ik haar partner wilde zijn met stijldansen, daar ben ik op ingegaan...quote:Op maandag 19 mei 2008 00:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had al een jaar geen contact met mijn ex, een maand geleden 'hoi hoe is het?' en bam, ik ben nu weer in de wolken![]()
.
Goed zo, verstandigquote:Op maandag 19 mei 2008 10:25 schreef Lakai het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook...en toen vroeg ze me af ik haar partner wilde zijn met stijldansen, daar ben ik op ingegaan...
maar nu doet ze weer ontiegliijk afstandelijk en bitchy...dus ik heb tegen mezelf gezegd..weet je wat? ik heb der genoeg van!
Ik vind haar nu ook niet eens meer leuk
welkomquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Constant contact willen zoeken, haar weer willen zien, geen hap door je keel krijgen, emotioneel zijn, constant aan haar denken... zijn dat de symptomen van een beginnende verliefdheid? Ik vind het maar niks. Ik wil m'n oude zelf terug. *foon uitzet en MSN uitslingert.
Thanksquote:
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef Soempie het volgende:
@ Viking. Leuk joh. Zitten jullie nog helemaal in het beginstadium?
Awww. Kusje d'r op!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
Ik vind dit topic niet meer leuk. Ik word er jaloers van
Als we in dit tempo doorgaan klopt ie straks gewoon weerquote:Op zondag 1 juni 2008 22:29 schreef PeRi het volgende:
Dit topic mag eigenlijk wel eens een TT change, we zitten echt een half jaar verder.
Hee lotgenootquote:Op zondag 1 juni 2008 22:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kan er ook niet meer tegen. Ooit was ik zo dom geweest om hier te posten en nu moet ik het elke keer aanhoren. En het zijn ook weer telkens dezelfde mensen he en niet eens perse bij dezelfde partner waarop ze o-zo-weer verliefd zijn
Aaah wat lievquote:Op zondag 1 juni 2008 22:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik word ook gek. Denk nergens anders meer aan en nu gaan we even een adempauze inlassen, omdat het te heftig wordt. Afgelopen weken dagelijks met haar gemaild, gemsnd, gesmst en nu gewoon even een week niks. Gaat dat lukken of niet?
.
Zo, 1quote:Op maandag 2 juni 2008 17:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Aaah wat liev
Mij zou het niet lukkensucces ermee!
Dat is wel beterquote:Op maandag 2 juni 2008 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, 1-loze dag is voorbij
. En het is nog geweldig goed gegaan ook
.
Pauze is een puik idee. Vorige week kwam ik amper ergens aan toe en vandaag heb ik gewoon van 6:30 tot 16:30 vrijwel non-stop zitten werken.
Ik hoop dat ik en mijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:08 schreef Burdie het volgende:
Jaaaaaaa, nog altijd heel erg verliefd.
We zijn sinds een paar dagen aan het klussen in ons nieuwe huisje... het wordt zoooo mooi! En ondanks al het geklus, nog altijd verliefd als een malle
.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:18 schreef DrMarten het volgende:
Verliedheid redelijk aanwezig... morgen haar weer voor het eerst zien sinds ze weet dat ik 'r leuk vind.....
Woatquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik en mijnhet zo lang vol houden.
Kijk mn fobo gewoon.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kijk mn fobo gewoon.
Ik heb niet elke week een andere date zoals jij.
Misschien toch meer aangetrokken tot jongens? No offence.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
Mag ik ff de mooie sfeer verbreken:
Ik ben al 16 jaar ongelukkig in de liefde, heb pas 1x gezoend en ben nog nooit echt verliefd geweest, alleen lichamelijk aangetrokken.
*Idee*
Hey! Zal ik naar de hoeren gaan?
Ok die laatste 3 regels zijn niet serieus...
Deze drie? Dus wat is je klacht danquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
Ik ben al 16 jaar ongelukkig in de liefde, heb pas 1x gezoend en ben nog nooit echt verliefd geweest, alleen lichamelijk aangetrokken.
*Idee*
Oh boohoo ga toch naar een ander R&P topic.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
*Idee*
Blind date doen op schoolfeestquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
*Idee*
Ik ga met 'r uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef dudemeister13 het volgende:
Ben nu al superlang verliefd en durf het niet te zeggen tegen haarik ben een loser he. Op school gaat ze wel altijd bij me zitten, met schoolfeesten zoekt ze me op, omhelst ze me, en nog wel meer van dat soort dingen. Maar toch blijf ik denken dat ze niets van me moet en vertel ik het dus maar niet om een blauwtje te voorkomen. Hoezo kut
(o ja, heb beetje minderwaardigheidscomplex
)
wat een kutleven heb je, maak er een eind aan ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
*Idee*
quote:Op zaterdag 16 februari 200818:53 schreef Pinball het volgende:
*Meldt*![]()
Al ruim een half jaar ondertussen!
Nog altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:06 schreef Urquhart het volgende:
Al een week op een roze wolkBegin steeds meer het idee te krijgen dat het weleens wederzijds kan zijn.
Ik heb hier nog nooit gepost. Ik wist niet eens dat dit topic bestondquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Seau, lang geleden dat ik hier gepost heb. Ik ben verliefd hoor!
Dat dus.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
V verliehieefd, over me oren, dat het nog kan!
V verliehieefd, over me oren, niet te geloven, stotter ervan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent aan het aftellen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nog twee jaar en twee weken ook nog steeds![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:49 schreef Dutch_Rockstar het volgende:
Ik balanceer op het randje ... wel of niet verliefd![]()
The chase is better than the catch![]()
Huhquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:09 schreef Stefanovich het volgende:
Ikke ook! Alleen heb ik nog niet met haar gesproken
Achja verliefd is overdrevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Huh?
Hoe ken je haar dan
En hoe kan je verliefd zijn of kan ze in je kop zitten?
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 03:45 schreef remlof het volgende:
Ik ben al een paar weken enorm verliefd op Liesje1979
Maar misschien hadden jullie dat al vernomen
Hoop doet leven en die gezelligheid neem je zelf mee dus komt wel goedquote:Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef mysterieblonde het volgende:
Verliefd ben ik (nog) niet...maar ik vind wel iemand heul heul heul leukMorgen zie ik hem en ik heb er wel zin in...ik hoop dat het gezellig wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |