Jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef Soempie het volgende:
@ Viking. Leuk joh. Zitten jullie nog helemaal in het beginstadium?
Awww. Kusje d'r op!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
Ik vind dit topic niet meer leuk. Ik word er jaloers van
Als we in dit tempo doorgaan klopt ie straks gewoon weerquote:Op zondag 1 juni 2008 22:29 schreef PeRi het volgende:
Dit topic mag eigenlijk wel eens een TT change, we zitten echt een half jaar verder.
Hee lotgenootquote:Op zondag 1 juni 2008 22:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kan er ook niet meer tegen. Ooit was ik zo dom geweest om hier te posten en nu moet ik het elke keer aanhoren. En het zijn ook weer telkens dezelfde mensen he en niet eens perse bij dezelfde partner waarop ze o-zo-weer verliefd zijn
Aaah wat lievquote:Op zondag 1 juni 2008 22:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik word ook gek. Denk nergens anders meer aan en nu gaan we even een adempauze inlassen, omdat het te heftig wordt. Afgelopen weken dagelijks met haar gemaild, gemsnd, gesmst en nu gewoon even een week niks. Gaat dat lukken of niet?
.
Zo, 1quote:Op maandag 2 juni 2008 17:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Aaah wat liev
Mij zou het niet lukkensucces ermee!
Dat is wel beterquote:Op maandag 2 juni 2008 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, 1-loze dag is voorbij
. En het is nog geweldig goed gegaan ook
.
Pauze is een puik idee. Vorige week kwam ik amper ergens aan toe en vandaag heb ik gewoon van 6:30 tot 16:30 vrijwel non-stop zitten werken.
Ik hoop dat ik en mijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:08 schreef Burdie het volgende:
Jaaaaaaa, nog altijd heel erg verliefd.
We zijn sinds een paar dagen aan het klussen in ons nieuwe huisje... het wordt zoooo mooi! En ondanks al het geklus, nog altijd verliefd als een malle
.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:18 schreef DrMarten het volgende:
Verliedheid redelijk aanwezig... morgen haar weer voor het eerst zien sinds ze weet dat ik 'r leuk vind.....
Woatquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik en mijnhet zo lang vol houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |