wat ben je toch ook een lieverdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 04:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben blij voor Lotte, gewoon omdat ze lief is en ze het verdient![]()
![]()
Zelf geniet ik ookal 5 maanden van vriendliefHIJ is gewoon zo erg leuk! En lief! En schattig! En lekker!
Ik had al een aantal keren met z'n moeder aan de telefoon gehangen en daarna kwam ik zomaar een avondje langs, geen probleem dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:51 schreef teig het volgende:
ff een vraagje tussendoor.. weet niet of dat hier kan of ergens anders moet: wanneer doen jullie aan ouders ontmoeten?? Ik ben van de week wel meegeweest naar een verjaardag, waren zijn ouders niet maar wel vrienden. Ok dat vond ik ook doodeng.. maar is goed gegaan. Maar ja die ouders zullen ook ooit wel eens gaan zeuren (doen de mijne nu al)
We zijn dan pas een week bij elkaar, maar kennen elkaar al jaren. hebben dus wat stappen overgeslagen
Meis, geef me een hand.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind zn vrienden enger dan zn ouders.
.. Zn vrienden heb ik dan ook nog niet ontmoet.
Hier heb ik zijn ouders na een week of 5 ontmoet ( was niet gepland, maar gebeurde gewoon) en hij heeft mijn ouders na bijna 3 maanden ontmoet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:51 schreef teig het volgende:
ff een vraagje tussendoor.. weet niet of dat hier kan of ergens anders moet: wanneer doen jullie aan ouders ontmoeten?? Ik ben van de week wel meegeweest naar een verjaardag, waren zijn ouders niet maar wel vrienden. Ok dat vond ik ook doodeng.. maar is goed gegaan. Maar ja die ouders zullen ook ooit wel eens gaan zeuren (doen de mijne nu al)
We zijn dan pas een week bij elkaar, maar kennen elkaar al jaren. hebben dus wat stappen overgeslagen
Beetje laat, maar, *shakes hands.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Yup. Maar het heeft toch geen nut.
quote:
Idemquote:Op maandag 4 februari 2008 13:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Yup. Maar het heeft toch geen nut.
en ja..... het is nog steeds aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:18 schreef teig het volgende:
hier no maar pril, maar oooo zo leuk............ vandaag een weekje....
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen zie ik hem weer
hier na 30 maanden nog steeds, krijg kriebels als ik r weer zie enz, als ik "quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:48 schreef Sylvana het volgende:
hier na bijna 9 maanden ook nog steeds
Als de halve pub het weet, weet hij het waarschijnlijk ook al en heb je toch niets te verliezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:38 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben te bang om Jordy uit te vragen. De halve pub weet dat ik 'm leuk vind (roddels gaan snel) maar ik durf niet..
jij ook alquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..] Ik werd wakker naast een lekker ding, joh.
Komt ze uit Amstelveen?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:22 schreef Lakai het volgende:
Ik ben na langer dan een jaar nog steeds gek op mijn ex...en ze heeft deze week een vriend gekregen![]()
Woeiquote:Op maandag 11 februari 2008 17:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
De kerstboom is al lang weer weg, maar de vlindertjes blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |