Ik twijfel nog steeds hevig omdat ze niet echt mijn type is, maar wel heel erg lief, zorgzaam en leuk in de omgang. Probleem is alleen dat ze bij me op school zit, in de klas zelfs. Een een andere jongen flirt ook constant met haar, weet niet wat ik daar van moet denken.quote:
Gewoon je gevoel volgen, aan ervaring heb je wat dat betreft weinig hoor, aangezien elke dame anders is/reageerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:36 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds hevig omdat ze niet echt mijn type is, maar wel heel erg lief, zorgzaam en leuk in de omgang. Probleem is alleen dat ze bij me op school zit, in de klas zelfs. Een een andere jongen flirt ook constant met haar, weet niet wat ik daar van moet denken.
Heb ook niet veel ervaring, ben nogal bang mijn gevoelens te uiten tegenover haar.
De tijd zal het leren
Hoe voel jij je?
Omgquote:Op donderdag 6 december 2007 19:36 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds hevig omdat ze niet echt mijn type is, maar wel heel erg lief, zorgzaam en leuk in de omgang. Probleem is alleen dat ze bij me op school zit, in de klas zelfs. Een een andere jongen flirt ook constant met haar, weet niet wat ik daar van moet denken.
Heb ook niet veel ervaring, ben nogal bang mijn gevoelens te uiten tegenover haar.
De tijd zal het leren
We hadden het vandaag over films en daaruit bleek dat we best op een lijn zitten.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omgecht precies maar dan ook precies dezelfde situatie hier dus :p
naja... alleen die andere jongen is bij mij dan wel "gewoon" een vriend van haar .(denk ik/weet ik)
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:05 schreef Lunar het volgende:
[..]
We hadden het vandaag over films en daaruit bleek dat we best op een lijn zitten.
Zo kwamen we op een film die we beiden leuk vinden en waar we heen willen als hij uit komt in de bioscoop.
Misschien ga ik haar wel mee vragen voor de kerstvakantie
Heb haar voor het eerst begin van het vorige schooljaar gezien bij zon etentje van school...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:21 schreef Lunar het volgende:
Als je te snel gaat is dat ook niet goed
Doe gewoon rustig aan, wees lief voor haar maar hang niet teveel aan haar.
wat een onzin, zo kom je nergens. plaag dr een beetje, probeer dr vaak aan te raken, gewoon hand op dr arm om schouder en zo. dan krijg je vanzelf tekens of je door moet gaan of niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:21 schreef Lunar het volgende:
Als je te snel gaat is dat ook niet goed
Doe gewoon rustig aan, wees lief voor haar maar hang niet teveel aan haar.
simpel, leuker zijn dan dr vriend. maar vraag je dit eens af: wil je een vriendin die haar vriend makkelijk verlaat voor een ander? want jij zou zomaar eens de volgende kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:52 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen om een meisje te vergeten die ik heel erg leuk vind, maar al bezet is? Zwaar k*t is dit. Ik denk constant aan haar, ook als ik moet studeren. Ik probeer haar te ontwijken/negeren op het werk maar dat lukt (helaas) niet. Iemand tips? Komt dit probleem ook bij jullie voor?
Een voordeel: ik fap nu veel minder dan voorheen.
ja das wel zo want ze spreekt over meerdere "ex-en". Maar elke keer als ik haar zie, dan wordt ik van binnen heel blij. Ik zit haar nu een beetje te teasen, en dat vindt ze wel leuk. Ik hoop alleen dat ik niet als een broertje overkom, dat is nog de vraag.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
simpel, leuker zijn dan dr vriend. maar vraag je dit eens af: wil je een vriendin die haar vriend makkelijk verlaat voor een ander? want jij zou zomaar eens de volgende kunnen zijn.
Haha, ja je bent wel een moeilijk persoontje wat dat betreft inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, ja je bent wel een moeilijk persoontje wat dat betreft inderdaad
erg tof voor je, logi.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]I know, ben dan ook redelijk onder de indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |