weet je dat zeker? Als je dingen voor haar voelt gaat 't lastig voor je verwerken worden als je haar blijft zien. Mischien is 't kut om nu wat meer afstand te zoeken, maar jij moet ook verder met je levenquote:Zo'n beetje m'n beste vriendin nu, en dat wil ik niet kwijt. Dat zal ik niet kwijt raken.
True.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef zquing het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Als je dingen voor haar voelt gaat 't lastig voor je verwerken worden als je haar blijft zien. Mischien is 't kut om nu wat meer afstand te zoeken, maar jij moet ook verder met je leven
Miskraam. Dat kind heeft ze dus nooit gehad, en wou ze vanaf het begin al niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die "vriend" van haar is wel de vader van haar kind. Een band die jij nooit met haar zal krijgen.
Verder klink jij als het trouwe-hond vriend type waar ze goed mee kon praten maar niet verliefd op was.
Raap jezelf op en ga verder met je leven.
Heh, ik heb wel ambities als schrijver, en ik bedacht me dus inderdaad ook al dat ik hier een mooi verhaal over kon schrijven. Wellicht doe ik dat nog wel. Eerst moeten de wonden helen, en ik moet ik bepaalde dingen (niet alleen dit) in mijn leven op de rails krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef Perenijsje het volgende:
Ik zou naar een uitgever stappen en het verhaal publiceren. Naast een gebroken hart, hou je er misschien ook nog een leuk zakcentje aan over.
Ik wil haar, maar dat is blijkbaar onmogelijk. Morgen zie ik haar weer, en dan zullen er waarschijnlijk uitgebreidde gesprekken zijn. Dit moet nog face to face uitgepraat worden, want chatten is niet ideaal natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef zquing het volgende:
maar wat is 't wat jij wil doen? Wil je verder met je leven, wil je haar. Waar wil je heen met dit topic. Mischien is ze wel heel geweldig, maar dat zijn andere vrouwen ook.
Mij lijkt 't beter dat je eerst verder gaat met je leven voordat je verder gaat met vrienden zijn met haar.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef Perenijsje het volgende:
Ik zou naar een uitgever stappen en het verhaal publiceren. Naast een gebroken hart, hou je er misschien ook nog een leuk zakcentje aan over.
Wil je nog steeds proberen om haar om te krijgen en haar te laten zien dat jij toch echt leuker bent dan haar vriend? Anders lijkt me me niet verstandig om haar weer op te halen etc. Dat maakt alles alleen maar moeilijker voor jullie beide, maar waarschijnlijk vooral voor jou.quote:Morgenavond komt ze weer terug, en haal ik haar op van de trein. Dat word moeilijk, maar ik verheug me er inmiddels wel weer op...
Ik ben idd bang dat hij gelijk heeft ja.quote:foto Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die "vriend" van haar is wel de vader van haar kind. Een band die jij nooit met haar zal krijgen.
Verder klink jij als het trouwe-hond vriend type waar ze goed mee kon praten maar niet verliefd op was.
Raap jezelf op en ga verder met je leven.
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ik wil het niet opgeven, maar het is het beste als ik dat wel doe. Het is gewoon heel erg moeilijk het te accepteren.
niet doen neequote:Zoals ook in dat andere topic tegen me gezegt is, ik moet geen stalker worden natuurlijk. :p
Nee, ik ga haar ophalen in de rol van een vriend. Welliswaar hebben we, zoals ik al zei, veel te bespreken, maar ik ga haar niet proberen over te halen. Daar hebben we het gisteravond heel lang over gehad, en het is inmiddels duidelijk dat dat geen goed plan zou zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je nog steeds proberen om haar om te krijgen en haar te laten zien dat jij toch echt leuker bent dan haar vriend? Anders lijkt me me niet verstandig om haar weer op te halen etc. Dat maakt alles alleen maar moeilijker voor jullie beide, maar waarschijnlijk vooral voor jou.
Een tragische comedy, een beetje in de trant van American Pie, maar minder luchtig?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS talent heeft om hier een script voor een film/boek van te maken...moet hij dat natuurlijk willen
![]()
TS: sterkte
Als we het er toch over hebben: wat studeer je, als je het helemaal in e-land studeert moet het wel bijzonder zijn...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef Caspian het volgende:
[..]
Een tragische comedy, een beetje in de trant van American Pie, maar minder luchtig?Genoeg inspiratie hier in de flat.
Leraar Engels, maar dan internationaal. Zo bijzonder is het niet, hoor. :p Eigenlijk is het gewoon Leraar Engels, maar krijg ik naast mijn Nederlandse 2e graads bevoegdheid (HBO) ook een Engels degree in English and Education (universitair). Vage opleiding, maar wel heel leuk. Ook erg pittig, maar het is het waard, want met mijn Engelse degree kan ik straks over de hele wereld werken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Als we het er toch over hebben: wat studeer je, als je het helemaal in e-land studeert moet het wel bijzonder zijn...
Ontopic..letting go is soms moelijk, maar wel belangrijk
Beter dat jij dan zorgt voor een happy end. Wil niet weer huilend in de bios zitten : < * DARN YOU PURSUIT OF HAPPINESS*quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef Caspian het volgende:
[..]
Een tragische comedy, een beetje in de trant van American Pie, maar minder luchtig?Genoeg inspiratie hier in de flat.
Thanks. Als ik meer rust aan m'n kop heb, en meer tijd heb, ga ik het zeker uitwerken tot een mooier en completer geheel.quote:
Seven Pounds (draait die al in NL?) is ook zo'n tearjerker van Will Smith.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Nyxs het volgende:
[..]
Beter dat jij dan zorgt voor een happy end. Wil niet weer huilend in de bios zitten : < * DARN YOU PURSUIT OF HAPPINESS*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop