Blughquote:Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Blugh, ja.
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja. Bleh.
dat dusquote:
Ik had al een jaar geen contact met mijn ex, een maand geleden 'hoi hoe is het?' en bam, ik ben nu weer in de wolkenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:42 schreef Lakai het volgende:
Ik ben na 1.5 jaar eindelijk over mijn ex heen!
Ik vind het op z'n minst noemenswaardig
Zo ging het bij mij ook...en toen vroeg ze me af ik haar partner wilde zijn met stijldansen, daar ben ik op ingegaan...quote:Op maandag 19 mei 2008 00:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had al een jaar geen contact met mijn ex, een maand geleden 'hoi hoe is het?' en bam, ik ben nu weer in de wolken![]()
.
Goed zo, verstandigquote:Op maandag 19 mei 2008 10:25 schreef Lakai het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook...en toen vroeg ze me af ik haar partner wilde zijn met stijldansen, daar ben ik op ingegaan...
maar nu doet ze weer ontiegliijk afstandelijk en bitchy...dus ik heb tegen mezelf gezegd..weet je wat? ik heb der genoeg van!
Ik vind haar nu ook niet eens meer leuk
welkomquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Constant contact willen zoeken, haar weer willen zien, geen hap door je keel krijgen, emotioneel zijn, constant aan haar denken... zijn dat de symptomen van een beginnende verliefdheid? Ik vind het maar niks. Ik wil m'n oude zelf terug. *foon uitzet en MSN uitslingert.
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |