Kijk mn fobo gewoon.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kijk mn fobo gewoon.
Ik heb niet elke week een andere date zoals jij.
Misschien toch meer aangetrokken tot jongens? No offence.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
Mag ik ff de mooie sfeer verbreken:
Ik ben al 16 jaar ongelukkig in de liefde, heb pas 1x gezoend en ben nog nooit echt verliefd geweest, alleen lichamelijk aangetrokken.
*Idee*
Hey! Zal ik naar de hoeren gaan?
Ok die laatste 3 regels zijn niet serieus...
Deze drie? Dus wat is je klacht danquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
Ik ben al 16 jaar ongelukkig in de liefde, heb pas 1x gezoend en ben nog nooit echt verliefd geweest, alleen lichamelijk aangetrokken.
*Idee*
Oh boohoo ga toch naar een ander R&P topic.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
*Idee*
Blind date doen op schoolfeestquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
*Idee*
Ik ga met 'r uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef dudemeister13 het volgende:
Ben nu al superlang verliefd en durf het niet te zeggen tegen haarik ben een loser he. Op school gaat ze wel altijd bij me zitten, met schoolfeesten zoekt ze me op, omhelst ze me, en nog wel meer van dat soort dingen. Maar toch blijf ik denken dat ze niets van me moet en vertel ik het dus maar niet om een blauwtje te voorkomen. Hoezo kut
(o ja, heb beetje minderwaardigheidscomplex
)
wat een kutleven heb je, maak er een eind aan ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef codemss het volgende:
*Idee*
quote:Op zaterdag 16 februari 200818:53 schreef Pinball het volgende:
*Meldt*![]()
Al ruim een half jaar ondertussen!
Nog altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:06 schreef Urquhart het volgende:
Al een week op een roze wolkBegin steeds meer het idee te krijgen dat het weleens wederzijds kan zijn.
Ik heb hier nog nooit gepost. Ik wist niet eens dat dit topic bestondquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Seau, lang geleden dat ik hier gepost heb. Ik ben verliefd hoor!
Dat dus.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
V verliehieefd, over me oren, dat het nog kan!
V verliehieefd, over me oren, niet te geloven, stotter ervan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent aan het aftellen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nog twee jaar en twee weken ook nog steeds![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:49 schreef Dutch_Rockstar het volgende:
Ik balanceer op het randje ... wel of niet verliefd![]()
The chase is better than the catch![]()
Huhquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:09 schreef Stefanovich het volgende:
Ikke ook! Alleen heb ik nog niet met haar gesproken
Achja verliefd is overdrevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Huh?
Hoe ken je haar dan
En hoe kan je verliefd zijn of kan ze in je kop zitten?
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 03:45 schreef remlof het volgende:
Ik ben al een paar weken enorm verliefd op Liesje1979
Maar misschien hadden jullie dat al vernomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |