Leescht schnel verder!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen verleiden en vervolgens bloedend hard dumpen!
Het werkt vooral erg goed als iemand op 4 hoog woontquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Heeee, die ken ik ja. Heb ooit eens een asociale buurvrouw gehad die veel overlast veroorzaakte. 's Nachts, en overdag sliep ze.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
Kut Dijk.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het werkt vooral erg goed als iemand op 4 hoog woont
Is dat hetzelfde als nootjes pellen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:07 schreef CarOnline het volgende:
Ja t was leuk en natuurlijk pinda's gedopt Gert
Heb me bijzonder goed vermaakt
Heb je nog een Ryanair kalender gekocht?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:07 schreef CarOnline het volgende:
Ja t was leuk en natuurlijk pinda's gedopt Gert
Heb me bijzonder goed vermaakt
Hier in de buurt hebben veel flats gewoon beneden een bel die apart is van de deuropener.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Belletje trek bij iemand die 4 hoog woont..hebben toch intercom?
Pinda's pellen jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als nootjes pellen?
Heb Animal Planet opstaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zet dan ook een knappe zender op
Nee, en ook geen lootjes! Aan mij verdienen ze niets!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je nog een Ryanair kalender gekocht?
Ja: een teringzooi in het vliegtuig maken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pinda's pellen ja![]()
Voor een goed doel!
Owkeeeej.... Ik heb sowieso mijn bel er standaard af....quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben veel flats gewoon beneden een bel die apart is van de deuropener.
Daar heb ik me als kind wel mee vermaakt. Net zo lang bellen tot iemand of kwaad naar beneden kwam zetten of tot ze een bak water uit het raam gooide. En die mensen kregen dan een plakbandje over de bel, terwijl wij om de hoek stonden.
Voor eh ... volk en vaderlandquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja: een teringzooi in het vliegtuig maken.![]()
Waarom ook alweer?
Oh je had nog niet door dat ie vastgelijmd zit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
Owkeeeej.... Ik heb sowieso mijn bel er standaard af....![]()
Hij blijft namelijk hangen
Neehee, is iets technisch..... en zit mij wel geschetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh je had nog niet door dat ie vastgelijmd zit?
Dan moet je dat plakbandje er even afhalen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owkeeeej.... Ik heb sowieso mijn bel er standaard af....![]()
Hij blijft namelijk hangen
Uh....quote:
Schrik je je dan niet lam als er iemand tegen je raam klopt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neehee, is iets technisch..... en zit mij wel gescheten
Eeh... okee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
Neehee, is iets technisch..... en zit mij wel gescheten
Ach, dat kan er ook nog wel bij denk ik, naast het door jou veroorzaakte geratel van de fax, het gerinkel van de telefoon en de bliepjes van de MSN-chat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrik je je dan niet lam als er iemand tegen je raam klopt?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: Ik heb geen idee meer
Gert, bijdetijdse dames voicechatten via Skype. Ja ja...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, dat kan er ook nog wel bij denk ik, naast het doo jou veroorzaakte geratel van de fax, het gerinkel van de telefoon en de bliepjes van de MSN-chat.
Lam is overdreven, maar mijn hart slaat wel een paar slagen over en haalt direct de schade weer in...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrik je je dan niet lam als er iemand tegen je raam klopt?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, dat kan er ook nog wel bij denk ik, naast het door jou veroorzaakte geratel van de fax, het gerinkel van de telefoon en de bliepjes van de MSN-chat.
"Voicechatten".. ja, 't is het zelfde maar het klinkt toch belangrijker dan "kleppen".quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert, bijdetijdse dames voicechatten via Skype. Ja ja...
Headset ready????!!!! Let's go!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert, bijdetijdse dames voicechatten via Skype. Ja ja...
Midden in de nacht beweegt de klink van mijn keukendeur wel eens, hetzelfde geluid als wanneer iemand hem omlaag trekt om de deur open te doen. Schrik ik echt nooit van hoor, neuh...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lam is overdreven, maar mijn hart slaat wel een paar slagen over en haalt direct de schade weer in...
Da's de kift omdat ze het niet met jou doetquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
"Voicechatten".. ja, 't is het zelfde maar het klinkt toch belangrijker dan "kleppen".
Sorry, laat ik hem nou nét laten vallen. Is morse ook goed?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Headset ready????!!!! Let's go!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmm, ja ben wel héél demanding hè, soms.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze komt er amper door als jij de smaak te pakken hebt
Ik had het laatst....hoor ik 'iets' van de trap afkomen...Ik kijk mijn kamer rond, zie beide katten stil liggen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Midden in de nacht beweegt de klink van mijn keukendeur wel eens, hetzelfde geluid als wanneer iemand hem omlaag trekt om de deur open te doen. Schrik ik echt nooit van hoor, neuh...
Rooksignalenquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, laat ik hem nou nét laten vallen. Is morse ook goed?
Ha ha ha. Heb je ook een breekijzer naast je bed liggen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had het laatst....hoor ik 'iets' van de trap afkomen...Ik kijk mijn kamer rond, zie beide katten stil liggen....
Was het Pim...de kat van de buurvrouw
Doorgeladen blafferquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha ha. Heb je ook een breekijzer naast je bed liggen?
Ik een hondquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
Ha ha ha. Heb je ook een breekijzer naast je bed liggen?
God zeg.... dan had ik echt met 170 BPM en een ijzeren staaf in m'n hand bij de deur gestaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Midden in de nacht beweegt de klink van mijn keukendeur wel eens, hetzelfde geluid als wanneer iemand hem omlaag trekt om de deur open te doen. Schrik ik echt nooit van hoor, neuh...
Ik hád het kunnen bedenken.quote:
Hier rijden ze met een trekker je hele voorpui d'r uit...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hád het kunnen bedenken.
Ik heb dat breekijzer er echt liggen. Sinds een junk bij diezelfde deur door het kattenluik de sleutel had weggehengeld. Slot natuurlijk meteen verwisseld, maar toch, het idee. Stadsleven, he.
Een trekker zou hier teveel opzien baren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier rijden ze met een trekker je hele voorpui d'r uit...
Deed ik wel, straks hebben ze je opgevrotenquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen........
Welke sufmuts laat nou z'n sleutel in de deur zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
Ik hád het kunnen bedenken.
Ik heb dat breekijzer er echt liggen. Sinds een junk bij diezelfde deur door het kattenluik de sleutel had weggehengeld. Slot natuurlijk meteen verwisseld, maar toch, het idee. Stadsleven, he.
Oud vlees......moeten ze niet....quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deed ik wel, straks hebben ze je opgevroten
Ja, was stom. Woon je midden in de stad, bedenk je niet dat inbrekers hengeltjes hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welke sufmuts laat nou z'n sleutel in de deur zitten.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
Gert weg?
Kunnen we eindelijk echt feesten.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] & [ afbeelding ]
I love it when you make excuses to mequote:Op vrijdag 14 december 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, komt omdat het al laat is
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Tjonge jullie zijn echt nergens op voorbereid.
*zet glazen neer*
[ afbeelding ]
*kies wat te zuipen uit*
[ afbeelding ]
*Trekt nog wat chips te voorschijn*
[ afbeelding ]
Nu nog wat cd'tje, dat is lastig.
Weet je wat, zoek zelf maar wat uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Tjonge jullie zijn echt nergens op voorbereid.
*zet glazen neer*
[ afbeelding ]
*kies wat te zuipen uit*
[ afbeelding ]
*Trekt nog wat chips te voorschijn*
[ afbeelding ]
Nu nog wat cd'tje, dat is lastig.
Weet je wat, zoek zelf maar wat uit:
[ afbeelding ]
It's not an excuse (smoes), it's an apology (verontschuldiging)!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I love it when you make excuses to me
Whatefffffffffer!!!! Ilike it!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
It's not an excuse (smoes), it's an apology (verontschuldiging)!
Tomatensap staat nog in de koelkast. Pak zelf maar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
![]()
Ehm... ik zie geen tomatensap. En ik wil vinegar Pringles.
Nietes. De Engelsen eten friet met moutazijn, da's heel lekker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tomatensap staat nog in de koelkast. Pak zelf maar.
Enne niemand eet pringels en al zeker niet met azijn... Dat is gewoon wansmakelijk
Zowel de pringles als de tomatensap kunnen mij niet bekoren...quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tomatensap staat nog in de koelkast. Pak zelf maar.
Enne niemand eet pringels en al zeker niet met azijn... Dat is gewoon wansmakelijk
En brood met zoute roomboter....nanannananaquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nietes. De Engelsen eten friet met moutazijn, da's heel lekker.
Wat ben je ook een saaie donder eigenlijk...quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zowel de pringles als de tomatensap kunnen mij niet bekoren...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou nou op, straks moet ik je weer bellen.
Ja, wordt het leven echt spannend met pringles en tomatensap?quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben je ook een saaie donder eigenlijk...
Engelse eten ook schapendarm. Voor zulke ranzige dingen zijn het engelse gewordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
Nietes. De Engelsen eten friet met moutazijn, da's heel lekker.
Je vindt míj toch spannend? Nou dan!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, wordt het leven echt spannend met pringles en tomatensap?
Om die dingen hebben we het schiereiland de zee in geschovenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Engelse eten ook schapendarm. Voor zulke ranzige dingen zijn het engelse geworden
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vindt míj toch spannend? Nou dan!
Ik gaat ff een opkikkertje maken.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Allemaal door de vinegar Pringles en tomatensap.
Kies ook even een cd van Veulen uit. Oh nee... liever niet. Ik zie dat het allemaal BeeGees en John Denver en de Carpenters is.......quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gaat ff een opkikkertje maken.....
Nou, wat is daar mis mee??quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kies ook even een cd van Veulen uit. Oh nee... liever niet. Ik zie dat het allemaal BeeGees en John Denver en de Carpenters is.......
De Beegeesquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Kies ook even een cd van Veulen uit. Oh nee... liever niet. Ik zie dat het allemaal BeeGees en John Denver en de Carpenters is.......
Ik plaag maar hoor. Ik heb hier nog zo'n 14 stoffige platen van John Denver in een kast staan. En Simon en Garfunkel hebben veel goede muziek geschreven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
De Beegees![]()
Mare rest klopt, plus nog een paar 100 andere.
Mare doe anders maar Simon & Garfunkel
Alleen Paul, voor de freulequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
De Beegees![]()
Mare rest klopt, plus nog een paar 100 andere.
Mare doe anders maar Simon & Garfunkel
Ja op feestjes moet je slechte nummers draaien.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Ik plaag maar hoor. Ik heb hier nog zo'n 14 stoffige platen van John Denver in een kast staan. En Simon en Garfunkel hebben veel goede muziek geschreven.
Maar feestmuziek is het niet
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Alleen Paul, voor de freule
http://nl.youtube.com/watch?v=HOiVaE-pKqM
Schatje, ik rook mijn laatste voor vandaag en schurk dan heerlijk tegen je aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
Ladies, ik ben al te lang wakker en ga zometeen proberen of ik kan slapen. Houden jullie het netjes? Ik bedoel, dat de mensen die morgen teruglezen niet denken dat we hier hebben huisgehouden als beesten, enzo?
Een skihut in een paardenneus, nee dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja op feestjes moet je slechte nummers draaien.
Naja ik geef het toe, ik heb een waardeloze muzieksmaak.
Maar toch niet zo erg als de persoon met wie ik ooit 6 weken een kamer heb gedeeld in hongarije. Na 6 weken komt de skihut je dus echt je neus uit
Toedeloequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, ik rook mijn laatste voor vandaag en schurk dan heerlijk tegen je aan.
Trustels
Dankjequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
Een skihut in een paardenneus, nee dat kan echt niet.
Muziek waar je gauw flauw van wordt inderdaad. En zoiets als een waardeloze muzieksmaak bestaat volgens mij niet.
Volgens mij ga jij over een half uurtje ook naar bed. Alvast welterusten
Zo. Nou. Dat is wel gebleken. Nog één hele pagina vol sprankelende gezelligheid en lieve virtuele hapjes en drankjes. Waar is de hoofdletter f?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
Gert weg?
Kunnen we eindelijk echt feesten.
ik heb heul geen kat die Pim heetquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had het laatst....hoor ik 'iets' van de trap afkomen...Ik kijk mijn kamer rond, zie beide katten stil liggen....
Was het Pim...de kat van de buurvrouw
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb heul geen kat die Pim heet![]()
![]()
Heb je de poppenhoek al gezien?quote:
Weet ik tochquote:
Jij hebt altijd feest!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
t maakt mij niet zoveel uit welke dag van de week het is...
* niet luistertquote:
Tof héquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
Eén van de weinige keren dat ik een clip helemaal uitgekeken heb,.
Je wilt toch weten: waar gáát dit heen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
Learning To Fly van FF is ook zo'n maffe clip.
Van die laffe Franse homo-kaas bedoel je?quote:
Die steward, zoals die door het gangpad looptquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die laffe Franse homo-kaas bedoel je?
Die steward in dat clipje houdt daar denk ik ook wel van.
Brie is fucked up lekker, Blauwequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die laffe Franse homo-kaas bedoel je?
Die steward in dat clipje houdt daar denk ik ook wel van.
Ach is ook wel zo. Blauwe daarentegen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Brie is fucked up lekker, Blauwe
Vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach is ook wel zo. Blauwe daarentegen.![]()
Kaas dan hè.
En die knipoog van de piloot als hij koffie van de steward krijgt. RIL!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die steward, zoals die door het gangpad loopt
Allemaal Dave Grohl toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En die knipoog van de piloot als hij koffie van de steward krijgt. RIL!!!
Het is een multi-talent.quote:
Om te gillenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En die knipoog van de piloot als hij koffie van de steward krijgt. RIL!!!
Moest 'm even opzoeken. Es ist schade! Die Polizei soll immer gewinnen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Dave tof![]()
Hoe vind jij die clip van Foo Fighters - The Pretender?
Is de rosé op?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Moest 'm even opzoeken. Es ist schade! Die Polizei soll immer gewinnen!![]()
O nee, die trip hebben we gisteren al gehad.
Trip naar albert de palbert dan maar.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
oeuh Gert, de Lindemans is weer in de boeklame!
Half uurtje geleden?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
Hoelaat beginnen we met zuipen vandaag?
Ga me nu niet in verleiding brengen........quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het is vrijdag, dus lekker bijtijds beginnen
Je gaat me toch niet vertellen dat je de hele avond aan de koffie gaat he?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga me nu niet in verleiding brengen........
Nog één keer zeuren en ik ben op weg naar de slijterquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je de hele avond aan de koffie gaat he?
Zo'n cb'tje wat zo lekker warm naar beneden zakt...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog één keer zeuren en ik ben op weg naar de slijter
Of een dropshotje tegen de rauwe keelquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n cb'tje wat zo lekker warm naar beneden zakt...
Maar het hóeft niet hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Lobasca het volgende:
Trouwens, ik heb vandaag wel weer een nieuw Senseo-apparaat gekocht, een mooie rode, dus eigenlijk hoor ik de hele avond aan de koffie te gaan..
Ben al wegquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar het hóeft niet hoor![]()
http://www.youtube.com/watch?v=pp1AIYmn-rY
Dolfquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
Als die bas er in komt.
http://www.youtube.com/watch?v=aoUGFQX14f0
Misschien lok ik iedereen hier naartoe met dit aanstekelijke, niet meer uit je hoofd te krijgen liedje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
Blurk, gooi d'r maar weer een mooi plaatje in aub...de streams zijn dodelijk saai
Daar ontkom je niet aan als je in Dublin gaat stappen. In elke pub staat er wel ergens een stel dronken lorren de sterren van de hemel te spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dolf, ga je dit weekend ook weer naar een concert??
Ah, de eeneiïge tweeling.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Misschien lok ik iedereen hier naartoe met dit aanstekelijke, niet meer uit je hoofd te krijgen liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=qQfqSWe8eVE
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan als je in Dublin gaat stappen. In elke pub staat er wel ergens een stel dronken lorren de sterren van de hemel te spelen.
Jij nog plannen,Eefje
?
Oh ja ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, is het hier nou ineens wél druk?
Oe vertel!quote:
pmquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe vertel!![]()
De écht ranzige dingen kunnen uiteraard per pm.
Ah, de voorzitster van de Nadia-fanclub.quote:
Ga mijn haar wel tangenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, de voorzitster van de Nadia-fanclub.
Hart verloren? Nee joh. Het is eigenlijk best een kutstad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef Lobasca het volgende:
Maarre Dolf, jij hebt je hart verloren aan Dublin, zit daar nog een sappig verhaal aan?
quote:
quote:
Je wil gewoon ff weg, en het werd Dublin?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hart verloren? Nee joh. Het is eigenlijk best een kutstad.![]()
Met een paar vette pluspunten, zoals het geweldige sfeertje 's avonds. En de directe omgeving is meteen al prachtig, 20 minuten met de regiotrein en je zit al midden in de Ierse heuvels. Heerlijk om daar met een flinke wandeling uit te kateren.
Als het niet regent.
foto --> pm.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net mijn vlechtjes opnieuw gedaan..stond nog wel bij de stijltangen te kijken vandaag...Errug hè? Mijn kapper had laatst mijn haar helemaal stijl gedaan, en dat vond ik best wel gaaf..
Regent het daar ook weleens niet dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hart verloren? Nee joh. Het is eigenlijk best een kutstad.![]()
Met een paar vette pluspunten, zoals het geweldige sfeertje 's avonds. En de directe omgeving is meteen al prachtig, 20 minuten met de regiotrein en je zit al midden in de Ierse heuvels. Heerlijk om daar met een flinke wandeling uit te kateren.
Als het niet regent.
Neej....quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je wil gewoon ff weg, en het werd Dublin?
Oooiiii Blukyquote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Regent het daar ook weleens niet dan?
Plaat maken aubquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vlechtjes of steil?![]()
ik heb geen van beide op de plaat btw
Ik heb stijl haar en daar probeer ik dan weer es krullen in te krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net mijn vlechtjes opnieuw gedaan..stond nog wel bij de stijltangen te kijken vandaag...Errug hè? Mijn kapper had laatst mijn haar helemaal stijl gedaan, en dat vond ik best wel gaaf..
Poppenkast.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sUoWZ_zcPpE
![]()
![]()
Buuvjeuh!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sUoWZ_zcPpE
![]()
![]()
ook leuk op cello trouwens dezequote:
Echte krullen heb ik ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb stijl haar en daar probeer ik dan weer es krullen in te krijgen![]()
Maar toen was jij natuurlijk nét niet aanwezig, shitquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor.
Vorig jaar op 23 augustus, tussen 2 en half 3 's nachts.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ook leuk op cello trouwens deze
Oeps sorry voor de tikfout. Nee ik werk dit weekend. Was vandaag vrij , en die medicatie moet maar ff wachten. Ze zijn vlo loos hoor. En misschien is het wel onzin dat gedoe !!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker weekend Soury!
Is het gelukt met de vlooienbestrijding van Bounty?
als je er op staat.quote:
Ga nooit naar de kapper ik heb lang haar. Gekke is dat regen mijn haar doet krullen. Van die pijpenkrullen. !! Echt grappigquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echte krullen heb ik ook niet
volgens de kapper wel, maar omdat ik zoveel haar heb, zakt het er binnen no-time uit.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps sorry voor de tikfout. Nee ik werk dit weekend. Was vandaag vrij , en die medicatie moet maar ff wachten. Ze zijn vlo loos hoor. En misschien is het wel onzin dat gedoe !!!
Regen hoort bij de "experience".quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar toen was jij natuurlijk nét niet aanwezig, shit
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga nooit naar de kapper ik heb lang haar. Gekke is dat regen mijn haar doet krullen. Van die pijpenkrullen. !! Echt grappig
(oh dit gaat me tegenwerken)
PICS OR IT DIDNT HAPPEN!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga nooit naar de kapper ik heb lang haar. Gekke is dat regen mijn haar doet krullen. Van die pijpenkrullen. !! Echt grappig
Top!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W8CzHzU4Bgw
luister maar
Erg he? Ik heb wel es gehad dat ik dacht aaahhh joepie regen. En iemand wilde me een plu aanbieden en ik neuh laat maar is wel bestquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na een regenbui zit mijn haar ook excellent..
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb stijl haar en daar probeer ik dan weer es krullen in te krijgen![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn nachtkastjequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, heeft iemand mijn aansteker gezien!?
Die is vast van die berg naar beneden gerold, heb je nog lucifers?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah... niet met een vuilniszak over je hoofd of zo.quote:
Ik loop wel naar het restaurantquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die is vast van die berg naar beneden gerold, heb je nog lucifers?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg he? Ik heb wel es gehad dat ik dacht aaahhh joepie regen. En iemand wilde me een plu aanbieden en ik neuh laat maar is wel best
run forrest, runquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Hahaha en dan elke keer je peuk aan het fornuis aan moeten stekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop wel naar het restaurant [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh ik niet ik loop graag door de regenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dan ben ik toch altijd een beetje bang voor mijn make-up..
![]()
Nu neem ik dus geen drinken voor je meequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha en dan elke keer je peuk aan het fornuis aan moeten steken
Ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik niet ik loop graag door de regen
Zonder die gast ook maar een seconde in actie te hebben gezien neem ik maar gewoon aan dat je het over mijn reet hebt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al op het "Dennis-plekje" gezocht?
Heb je een dan wel een vuurtjequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu neem ik dus geen drinken voor je mee [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder die gast ook maar een seconde in actie te hebben gezien neem ik maar gewoon aan dat je het over mijn reet hebt?
Ah, anders ga je op je aansteker naar het restaurant.....lastig, dat je hem dan niet kunt vinden...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop wel naar het restaurant [ afbeelding ]
Deze snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, anders ga je op je aansteker naar het restaurant.....lastig, dat je hem dan niet kunt vinden...
In Dublin is hij ook blauw, vanaf die tijd is het afgelopen met dat vechten daar....quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zouden je verdomme Shmoopy-roze moeten maken![]()
Hey maar, Dublin is tof man, hoelang ga je?
Zég, niet zo tegen de toffe mod!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Héé Gert ga je lekker lang [ afbeelding ]
is de slijter al open?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Nee so(u)r(r)y, alleen even heen en weer om te stappen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
ik heb net weer een doosje rood gescoord, dus nee dank jequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hoezo schat, do you need something?
WTF is een rood doosjequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb net weer een doosje rood gescoord, dus nee dank je![]()
ik las ff terug en dacht dat mee zou doen
een doosje rood?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb net weer een doosje rood gescoord, dus nee dank je![]()
ik las ff terug en dacht dat je mee zou doen
Damn.... dat die vraag nou net van jou moet komen, ik dacht dat jij die zooi zelfs al uit dozen dronk??quote:
een doos met rode wijn.MUTSquote:
Sharp Lquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... dat die vraag nou net van jou moet komen, ik dacht dat jij die zooi zelfs al uit dozen dronk??
Oh in dat gevalquote:
nee, dat niet (voor de statistiek van heidi)quote:
Zie onderquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... dat die vraag nou net van jou moet komen, ik dacht dat jij die zooi zelfs al uit dozen dronk??
Houdt HiDiHo een statistiek bij van menstruerende vrouwen van de SC? Ik dacht dat NMNS dat deed? Of óók?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat niet (voor de statistiek van heidi)
Houdt die het voor jou bijquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat niet (voor de statistiek van heidi)
Echt de éérste en laatste keer geweest hoor .. Wat een drama. 5 fucking liter nog welquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
ow nou NMNS dan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Houdt HiDiHo een statistiek bij van menstruerende vrouwen van de SC? Ik dacht dat NMNS dat deed? O óók?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Ik schrijf het tegenwoordig weer op in mijn agenda, die is betrouwbaarder
Mijn agenda is betrouwbaar ik helaas nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Ik schrijf het tegenwoordig weer op in mijn agenda, die is betrouwbaarder
Staart tussen mijn benen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
zo erg was het nou toch ook weer niet
Huh ?? Ben ff de weg kwijtquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Maarre esthetisch gezien..die rooie drab is amper van je tanden af te poetsen, toch?
valt meequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Maarre esthetisch gezien..die rooie drab is amper van je tanden af te poetsen, toch?
quote:
lipjes ook even meenemen met de tandeborstel en je bent weer zo goed als nieuw!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rode wijn..krijg je blauwe lippen van en zo'n gore aanslag op je tanden?
ach gossiequote:
Beter, ik ken luitjes waar je ze aan de glimlach herkent, dat ze wel een rood wijntje lusten..quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
valt mee![]()
heb een heul kek gebitje verders hoor
Kerst?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Dames, ik heb ff een probleempje van decoratieve aard... kan ik jullie dat ff voorleggen??
Doe je verstandig aan, slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga lekker naar mijn warme bedje
Ahhhh snap um ..quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rode wijn..krijg je blauwe lippen van en zo'n gore aanslag op je tanden?
Top!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jRYDetbwegs
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Dames, ik heb ff een probleempje van decoratieve aard... kan ik jullie dat ff voorleggen??
quote:
Ik niet begrijpenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
ow doe maar ff. husb smeert nog bammetjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Maar natuurlijk Leandraquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Klopt, die rottelefoon ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee, dat jij een paar berichten achterloopt
Hahahaha je moeder , je zusterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |