Ja, was stom. Woon je midden in de stad, bedenk je niet dat inbrekers hengeltjes hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welke sufmuts laat nou z'n sleutel in de deur zitten.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
Gert weg?
Kunnen we eindelijk echt feesten.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] & [ afbeelding ]
I love it when you make excuses to mequote:Op vrijdag 14 december 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, komt omdat het al laat is
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Tjonge jullie zijn echt nergens op voorbereid.
*zet glazen neer*
[ afbeelding ]
*kies wat te zuipen uit*
[ afbeelding ]
*Trekt nog wat chips te voorschijn*
[ afbeelding ]
Nu nog wat cd'tje, dat is lastig.
Weet je wat, zoek zelf maar wat uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Tjonge jullie zijn echt nergens op voorbereid.
*zet glazen neer*
[ afbeelding ]
*kies wat te zuipen uit*
[ afbeelding ]
*Trekt nog wat chips te voorschijn*
[ afbeelding ]
Nu nog wat cd'tje, dat is lastig.
Weet je wat, zoek zelf maar wat uit:
[ afbeelding ]
It's not an excuse (smoes), it's an apology (verontschuldiging)!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I love it when you make excuses to me
Whatefffffffffer!!!! Ilike it!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
It's not an excuse (smoes), it's an apology (verontschuldiging)!
Tomatensap staat nog in de koelkast. Pak zelf maar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
![]()
Ehm... ik zie geen tomatensap. En ik wil vinegar Pringles.
Nietes. De Engelsen eten friet met moutazijn, da's heel lekker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tomatensap staat nog in de koelkast. Pak zelf maar.
Enne niemand eet pringels en al zeker niet met azijn... Dat is gewoon wansmakelijk
Zowel de pringles als de tomatensap kunnen mij niet bekoren...quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tomatensap staat nog in de koelkast. Pak zelf maar.
Enne niemand eet pringels en al zeker niet met azijn... Dat is gewoon wansmakelijk
En brood met zoute roomboter....nanannananaquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nietes. De Engelsen eten friet met moutazijn, da's heel lekker.
Wat ben je ook een saaie donder eigenlijk...quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zowel de pringles als de tomatensap kunnen mij niet bekoren...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou nou op, straks moet ik je weer bellen.
Ja, wordt het leven echt spannend met pringles en tomatensap?quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben je ook een saaie donder eigenlijk...
Engelse eten ook schapendarm. Voor zulke ranzige dingen zijn het engelse gewordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
Nietes. De Engelsen eten friet met moutazijn, da's heel lekker.
Je vindt míj toch spannend? Nou dan!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, wordt het leven echt spannend met pringles en tomatensap?
Om die dingen hebben we het schiereiland de zee in geschovenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Engelse eten ook schapendarm. Voor zulke ranzige dingen zijn het engelse geworden
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vindt míj toch spannend? Nou dan!
Ik gaat ff een opkikkertje maken.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Allemaal door de vinegar Pringles en tomatensap.
Kies ook even een cd van Veulen uit. Oh nee... liever niet. Ik zie dat het allemaal BeeGees en John Denver en de Carpenters is.......quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gaat ff een opkikkertje maken.....
Nou, wat is daar mis mee??quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kies ook even een cd van Veulen uit. Oh nee... liever niet. Ik zie dat het allemaal BeeGees en John Denver en de Carpenters is.......
De Beegeesquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Kies ook even een cd van Veulen uit. Oh nee... liever niet. Ik zie dat het allemaal BeeGees en John Denver en de Carpenters is.......
Ik plaag maar hoor. Ik heb hier nog zo'n 14 stoffige platen van John Denver in een kast staan. En Simon en Garfunkel hebben veel goede muziek geschreven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
De Beegees![]()
Mare rest klopt, plus nog een paar 100 andere.
Mare doe anders maar Simon & Garfunkel
Alleen Paul, voor de freulequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
De Beegees![]()
Mare rest klopt, plus nog een paar 100 andere.
Mare doe anders maar Simon & Garfunkel
Ja op feestjes moet je slechte nummers draaien.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Ik plaag maar hoor. Ik heb hier nog zo'n 14 stoffige platen van John Denver in een kast staan. En Simon en Garfunkel hebben veel goede muziek geschreven.
Maar feestmuziek is het niet
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Alleen Paul, voor de freule
http://nl.youtube.com/watch?v=HOiVaE-pKqM
Schatje, ik rook mijn laatste voor vandaag en schurk dan heerlijk tegen je aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
Ladies, ik ben al te lang wakker en ga zometeen proberen of ik kan slapen. Houden jullie het netjes? Ik bedoel, dat de mensen die morgen teruglezen niet denken dat we hier hebben huisgehouden als beesten, enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |