Ik heb stijl haar en daar probeer ik dan weer es krullen in te krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net mijn vlechtjes opnieuw gedaan..stond nog wel bij de stijltangen te kijken vandaag...Errug hè? Mijn kapper had laatst mijn haar helemaal stijl gedaan, en dat vond ik best wel gaaf..
Poppenkast.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sUoWZ_zcPpE
![]()
![]()
Buuvjeuh!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sUoWZ_zcPpE
![]()
![]()
ook leuk op cello trouwens dezequote:
Echte krullen heb ik ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb stijl haar en daar probeer ik dan weer es krullen in te krijgen![]()
Maar toen was jij natuurlijk nét niet aanwezig, shitquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor.
Vorig jaar op 23 augustus, tussen 2 en half 3 's nachts.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ook leuk op cello trouwens deze
Oeps sorry voor de tikfout. Nee ik werk dit weekend. Was vandaag vrij , en die medicatie moet maar ff wachten. Ze zijn vlo loos hoor. En misschien is het wel onzin dat gedoe !!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker weekend Soury!
Is het gelukt met de vlooienbestrijding van Bounty?
als je er op staat.quote:
Ga nooit naar de kapper ik heb lang haar. Gekke is dat regen mijn haar doet krullen. Van die pijpenkrullen. !! Echt grappigquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echte krullen heb ik ook niet
volgens de kapper wel, maar omdat ik zoveel haar heb, zakt het er binnen no-time uit.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps sorry voor de tikfout. Nee ik werk dit weekend. Was vandaag vrij , en die medicatie moet maar ff wachten. Ze zijn vlo loos hoor. En misschien is het wel onzin dat gedoe !!!
Regen hoort bij de "experience".quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar toen was jij natuurlijk nét niet aanwezig, shit
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga nooit naar de kapper ik heb lang haar. Gekke is dat regen mijn haar doet krullen. Van die pijpenkrullen. !! Echt grappig
(oh dit gaat me tegenwerken)
PICS OR IT DIDNT HAPPEN!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga nooit naar de kapper ik heb lang haar. Gekke is dat regen mijn haar doet krullen. Van die pijpenkrullen. !! Echt grappig
Top!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W8CzHzU4Bgw
luister maar
Erg he? Ik heb wel es gehad dat ik dacht aaahhh joepie regen. En iemand wilde me een plu aanbieden en ik neuh laat maar is wel bestquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na een regenbui zit mijn haar ook excellent..
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb stijl haar en daar probeer ik dan weer es krullen in te krijgen![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn nachtkastjequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, heeft iemand mijn aansteker gezien!?
Die is vast van die berg naar beneden gerold, heb je nog lucifers?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, heeft iemand mijn aansteker gezien!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |