quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan als je in Dublin gaat stappen. In elke pub staat er wel ergens een stel dronken lorren de sterren van de hemel te spelen.
Jij nog plannen,Eefje
?
Oh ja ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, is het hier nou ineens wél druk?
Oe vertel!quote:
pmquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe vertel!![]()
De écht ranzige dingen kunnen uiteraard per pm.
Ah, de voorzitster van de Nadia-fanclub.quote:
Ga mijn haar wel tangenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, de voorzitster van de Nadia-fanclub.
Hart verloren? Nee joh. Het is eigenlijk best een kutstad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef Lobasca het volgende:
Maarre Dolf, jij hebt je hart verloren aan Dublin, zit daar nog een sappig verhaal aan?
quote:
quote:
Je wil gewoon ff weg, en het werd Dublin?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hart verloren? Nee joh. Het is eigenlijk best een kutstad.![]()
Met een paar vette pluspunten, zoals het geweldige sfeertje 's avonds. En de directe omgeving is meteen al prachtig, 20 minuten met de regiotrein en je zit al midden in de Ierse heuvels. Heerlijk om daar met een flinke wandeling uit te kateren.
Als het niet regent.
foto --> pm.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb net mijn vlechtjes opnieuw gedaan..stond nog wel bij de stijltangen te kijken vandaag...Errug hè? Mijn kapper had laatst mijn haar helemaal stijl gedaan, en dat vond ik best wel gaaf..
Regent het daar ook weleens niet dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hart verloren? Nee joh. Het is eigenlijk best een kutstad.![]()
Met een paar vette pluspunten, zoals het geweldige sfeertje 's avonds. En de directe omgeving is meteen al prachtig, 20 minuten met de regiotrein en je zit al midden in de Ierse heuvels. Heerlijk om daar met een flinke wandeling uit te kateren.
Als het niet regent.
Neej....quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je wil gewoon ff weg, en het werd Dublin?
Oooiiii Blukyquote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Regent het daar ook weleens niet dan?
Plaat maken aubquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vlechtjes of steil?![]()
ik heb geen van beide op de plaat btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |