ik heb net weer een doosje rood gescoord, dus nee dank jequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hoezo schat, do you need something?
WTF is een rood doosjequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb net weer een doosje rood gescoord, dus nee dank je![]()
ik las ff terug en dacht dat mee zou doen
een doosje rood?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb net weer een doosje rood gescoord, dus nee dank je![]()
ik las ff terug en dacht dat je mee zou doen
Damn.... dat die vraag nou net van jou moet komen, ik dacht dat jij die zooi zelfs al uit dozen dronk??quote:
een doos met rode wijn.MUTSquote:
Sharp Lquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... dat die vraag nou net van jou moet komen, ik dacht dat jij die zooi zelfs al uit dozen dronk??
Oh in dat gevalquote:
nee, dat niet (voor de statistiek van heidi)quote:
Zie onderquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... dat die vraag nou net van jou moet komen, ik dacht dat jij die zooi zelfs al uit dozen dronk??
Houdt HiDiHo een statistiek bij van menstruerende vrouwen van de SC? Ik dacht dat NMNS dat deed? Of óók?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat niet (voor de statistiek van heidi)
Houdt die het voor jou bijquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat niet (voor de statistiek van heidi)
Echt de éérste en laatste keer geweest hoor .. Wat een drama. 5 fucking liter nog welquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
ow nou NMNS dan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Houdt HiDiHo een statistiek bij van menstruerende vrouwen van de SC? Ik dacht dat NMNS dat deed? O óók?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Ik schrijf het tegenwoordig weer op in mijn agenda, die is betrouwbaarder
Mijn agenda is betrouwbaar ik helaas nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Ik schrijf het tegenwoordig weer op in mijn agenda, die is betrouwbaarder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |