Nah... niet met een vuilniszak over je hoofd of zo.quote:
Ik loop wel naar het restaurantquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die is vast van die berg naar beneden gerold, heb je nog lucifers?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg he? Ik heb wel es gehad dat ik dacht aaahhh joepie regen. En iemand wilde me een plu aanbieden en ik neuh laat maar is wel best
run forrest, runquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, heeft iemand mijn aansteker gezien!?
Hahaha en dan elke keer je peuk aan het fornuis aan moeten stekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop wel naar het restaurant [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, heeft iemand mijn aansteker gezien!?
Oh ik niet ik loop graag door de regenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dan ben ik toch altijd een beetje bang voor mijn make-up..
![]()
Nu neem ik dus geen drinken voor je meequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha en dan elke keer je peuk aan het fornuis aan moeten steken
Ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik niet ik loop graag door de regen
Zonder die gast ook maar een seconde in actie te hebben gezien neem ik maar gewoon aan dat je het over mijn reet hebt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al op het "Dennis-plekje" gezocht?
Heb je een dan wel een vuurtjequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu neem ik dus geen drinken voor je mee [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder die gast ook maar een seconde in actie te hebben gezien neem ik maar gewoon aan dat je het over mijn reet hebt?
Ah, anders ga je op je aansteker naar het restaurant.....lastig, dat je hem dan niet kunt vinden...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop wel naar het restaurant [ afbeelding ]
Deze snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, anders ga je op je aansteker naar het restaurant.....lastig, dat je hem dan niet kunt vinden...
In Dublin is hij ook blauw, vanaf die tijd is het afgelopen met dat vechten daar....quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zouden je verdomme Shmoopy-roze moeten maken![]()
Hey maar, Dublin is tof man, hoelang ga je?
Zég, niet zo tegen de toffe mod!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Héé Gert ga je lekker lang [ afbeelding ]
is de slijter al open?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Nee so(u)r(r)y, alleen even heen en weer om te stappen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |